logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019

  PR 18.02.2019, przeczytano 1105 razy
ilustracjastrzałka

Innowacyjne rozwiązania do produkcji etykiet zaprezentowała na swoim stoisku firma Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019, które odbywały się w dniach 13-15 lutego w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Wśród odwiedzających ją gości byli przede wszystkim przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Co ciekawe, ta druga grupa wykazywała nie mniejsze zainteresowanie prezentowaną ofertą maszyn tego producenta niż branża drukarska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-podsumowuje-targi-remadays-warsaw-2019,381285,artykul.html

- RemaDays Warsaw to impreza od lat dedykowana branży reklamowej, choć w coraz większym stopniu dołączają do niej propozycje dla poligrafii. Stąd po raz kolejny już nasza na niej obecność – mówi Lena Chmielewska, odpowiedzialna za marketing w firmie Mark Andy Poland. – Bogate portfolio naszej firmy od lat wspiera w rozwoju firmy poligraficzne. Oferowane przez nas rozwiązania umożliwiają rozwój zakładom poligraficznym wznosząc je na nowy poziom biznesu. Co ciekawe, również branża reklamowa znajduje w niektórych naszych propozycjach ofertę skrojoną dla ich potrzeb, nieco innych niż w przypadku drukarń. Tegoroczne targi RemaDays Warsaw pokazały wyraźnie, że zainteresowanie naszymi produktami wzrasta w obu tych sektorach, co bardzo nas cieszy.

Prezentowana na stoisku Mark Andy hybrydowa maszyna Digital One cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających targi.

- Nasi goście byli przede wszystkim pod wrażeniem wysokiej jakości etykiet, jakie można w niej drukować w bardzo krótkim czasie, a także możliwościami jakie oferuje to urządzenie. Z jednej strony drukarniom, które zamierzają poszerzyć swój profil produkcji, wchodząc na atrakcyjny obecnie rynek etykietowy. Również agencje reklamowe mają nowe pomysły, w których taka maszyna jak nasza staje się dla nich ciekawym rozwiązaniem. Z pewnością taka inwestycja może otworzyć nowe perspektywy działalności przed obiema grupami klientów.  

Maszyna Digital One jest dedykowana drukowaniu etykiet w niskich nakładach i ich przetwarzaniu w trybie in-line. Obsługuje wstęgę o szerokości 330 mm i jest wyposażona w moduł drukujący suchym tonerem (w trybie CMYK), zespół fleksograficzny (wykorzystywany do tłoczenia folią na zimno bądź laminowania) oraz moduł wykrawający). Jak podkreślają jej użytkownicy na całym świecie, jest ona prosta i kompaktowa.

- Na tę prostotę zwracali uwagę również nasi targowi goście  – mówi Lena Chmielewska. – Jednak tym, co w największym stopniu ich interesowało, były produkty realizowane w tym urządzeniu, które także prezentowaliśmy na naszym stoisku – ich atrakcyjny wygląd i wysoka jakość.

Były wśród nich m.in. etykiety na piwo drukowane na różnych podłożach samoprzylepnych, etykiety na wino, na plastikowe butelki czy puszki. Każda z tych pozycji była drukowana z zastosowaniem innych uszlachetnień.

- To ciekawy wyróżnik produktu, który również może wznieść go na nowy poziom, może zainteresować potencjalnych klientów i pośrednio wpłynąć na jego sprzedaż – dodaje Lena Chmielewska.

Digital One to z jednej strony maszyna, która dedykowana jest drukarniom fleksograficznym, które odnotowują coraz mniejsze nakłady dla poszczególnych zleceń przy ich dużej różnorodności. W założeniach producenta ma ona w takich przypadkach odciążyć większe maszyny fleksograficzne oraz umożliwić zwiększenie wydajności tego rodzaju zakładów, dzięki krótkiemu czasowi narządzania, który charakteryzuje Digital One.

- Z drugiej strony – mówi Lena Chmielewska – maszyna może być również odpowiednim rozwiązaniem dla drukarń, które planują zająć się produkcją etykiet, poszerzając w ten sposób swój asortyment. Często takie zakłady aktualnie nie mają potrzeby inwestowania w wysokowydajne, produkcyjne maszyny cyfrowe bądź też nie mogą sobie na to pozwolić i wówczas nasze rozwiązanie jest dla nich ciekawą alternatywą. Targi RemaDays Warsaw po raz kolejny pokazały, że również agencje reklamowe mają na te urządzenia swoje własne pomysły. Dziękujemy wszystkim naszym gościom za spotkania na targach – podsumowuje. - Dla wielu z nich były one inspiracją do podjęcia z nami rozmów i przyjrzeniu się dokładniej maszynom w naszym centrum demonstracyjnym. Tu również zapraszamy tych, którym nie udało się dotrzeć na nasze stoisko. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764