logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy podsumowuje targi Remadays Warsaw 2019

  PR 18.02.2019, przeczytano 554 razy
ilustracjastrzałka

Innowacyjne rozwiązania do produkcji etykiet zaprezentowała na swoim stoisku firma Mark Andy podczas targów RemaDays Warsaw 2019, które odbywały się w dniach 13-15 lutego w centrum targowym Warsaw Expo w Nadarzynie k. Warszawy. Wśród odwiedzających ją gości byli przede wszystkim przedstawiciele branż poligraficznej i reklamowej. Co ciekawe, ta druga grupa wykazywała nie mniejsze zainteresowanie prezentowaną ofertą maszyn tego producenta niż branża drukarska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-podsumowuje-targi-remadays-warsaw-2019,381285,artykul.html

- RemaDays Warsaw to impreza od lat dedykowana branży reklamowej, choć w coraz większym stopniu dołączają do niej propozycje dla poligrafii. Stąd po raz kolejny już nasza na niej obecność – mówi Lena Chmielewska, odpowiedzialna za marketing w firmie Mark Andy Poland. – Bogate portfolio naszej firmy od lat wspiera w rozwoju firmy poligraficzne. Oferowane przez nas rozwiązania umożliwiają rozwój zakładom poligraficznym wznosząc je na nowy poziom biznesu. Co ciekawe, również branża reklamowa znajduje w niektórych naszych propozycjach ofertę skrojoną dla ich potrzeb, nieco innych niż w przypadku drukarń. Tegoroczne targi RemaDays Warsaw pokazały wyraźnie, że zainteresowanie naszymi produktami wzrasta w obu tych sektorach, co bardzo nas cieszy.

Prezentowana na stoisku Mark Andy hybrydowa maszyna Digital One cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających targi.

- Nasi goście byli przede wszystkim pod wrażeniem wysokiej jakości etykiet, jakie można w niej drukować w bardzo krótkim czasie, a także możliwościami jakie oferuje to urządzenie. Z jednej strony drukarniom, które zamierzają poszerzyć swój profil produkcji, wchodząc na atrakcyjny obecnie rynek etykietowy. Również agencje reklamowe mają nowe pomysły, w których taka maszyna jak nasza staje się dla nich ciekawym rozwiązaniem. Z pewnością taka inwestycja może otworzyć nowe perspektywy działalności przed obiema grupami klientów.  

Maszyna Digital One jest dedykowana drukowaniu etykiet w niskich nakładach i ich przetwarzaniu w trybie in-line. Obsługuje wstęgę o szerokości 330 mm i jest wyposażona w moduł drukujący suchym tonerem (w trybie CMYK), zespół fleksograficzny (wykorzystywany do tłoczenia folią na zimno bądź laminowania) oraz moduł wykrawający). Jak podkreślają jej użytkownicy na całym świecie, jest ona prosta i kompaktowa.

- Na tę prostotę zwracali uwagę również nasi targowi goście  – mówi Lena Chmielewska. – Jednak tym, co w największym stopniu ich interesowało, były produkty realizowane w tym urządzeniu, które także prezentowaliśmy na naszym stoisku – ich atrakcyjny wygląd i wysoka jakość.

Były wśród nich m.in. etykiety na piwo drukowane na różnych podłożach samoprzylepnych, etykiety na wino, na plastikowe butelki czy puszki. Każda z tych pozycji była drukowana z zastosowaniem innych uszlachetnień.

- To ciekawy wyróżnik produktu, który również może wznieść go na nowy poziom, może zainteresować potencjalnych klientów i pośrednio wpłynąć na jego sprzedaż – dodaje Lena Chmielewska.

Digital One to z jednej strony maszyna, która dedykowana jest drukarniom fleksograficznym, które odnotowują coraz mniejsze nakłady dla poszczególnych zleceń przy ich dużej różnorodności. W założeniach producenta ma ona w takich przypadkach odciążyć większe maszyny fleksograficzne oraz umożliwić zwiększenie wydajności tego rodzaju zakładów, dzięki krótkiemu czasowi narządzania, który charakteryzuje Digital One.

- Z drugiej strony – mówi Lena Chmielewska – maszyna może być również odpowiednim rozwiązaniem dla drukarń, które planują zająć się produkcją etykiet, poszerzając w ten sposób swój asortyment. Często takie zakłady aktualnie nie mają potrzeby inwestowania w wysokowydajne, produkcyjne maszyny cyfrowe bądź też nie mogą sobie na to pozwolić i wówczas nasze rozwiązanie jest dla nich ciekawą alternatywą. Targi RemaDays Warsaw po raz kolejny pokazały, że również agencje reklamowe mają na te urządzenia swoje własne pomysły. Dziękujemy wszystkim naszym gościom za spotkania na targach – podsumowuje. - Dla wielu z nich były one inspiracją do podjęcia z nami rozmów i przyjrzeniu się dokładniej maszynom w naszym centrum demonstracyjnym. Tu również zapraszamy tych, którym nie udało się dotrzeć na nasze stoisko. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spiralowanie, klejenie kalendarzy, foliowanie, złocenie - już w 28.05 w Łodzi
Już w przyszłym tygodniu w Łodzi (w dniach 28-31.05) odbędzie się polska premiera prawdopodobnie najbardziej przełomowego rozwiązania w cyfrowym druku książek w ostatnich latach – linii opartej o drukarkę Canon VarioPrint Titan 6330 wraz z oklejarką C.P. Bourg BB3202 i modułem rozcinania arkuszy (maksymalnie z B3 na 2 lub 4 użytki).
XLII PK: Drukowanie wielkoformatowe techniką cyfrową
Drukowanie wielkoformatowe techniką cyfrową to temat kolejnych, XLII Poligraficznych Konfrontacji rozpoczynających się 23 maja. Omówione zostaną m.in. wady i zalety technik druku wielkoformatowego, media oraz farby stosowane w maszynach wielkoformatowych.
Agfa na targach Fespa 2019: Podsumowanie
Sukcesem zakończył się udział firmy Agfa w targach Fespa 2019, odbywających się w dniach 14-17 maja br. w Monachium. Zaprezentowała na nich dwa wielkoformatowe plotery – Jeti Tauro H3300 LED  i Anapurna H3200i LED. Jej stoisko, jak podaje firma, odwiedziły tysiące gości z całego świata, w tym wielu przedstawicieli polskich drukarń i firm produkcyjnych na co dzień...
„Print for Good” – Kodak i Colours Factory w dobrej sprawie
Do programu „Print for Good”, jaki ponad dwa lata temu zapoczątkowała firma Kodak ,w ubiegłym roku dołączył jej polski oddział wraz ze swoim klientem - drukarnią Colours Factory. Efektem tej współpracy była produkcja zeszytów szkolnych, które zostały następnie przekazane (za pośrednictwem fundacji Pomoc Kościołowi w Potrzebie) potrzebującym dzieciom na Ukrainie i w...
Inwestycje firmy Orapac w maszyny sztancujące Iberica
Jedna z fińskich firm specjalizujących się w produkcji pudełek w celu zwiększenia swojej wydajności produkcyjnej niedawno zakończyła proces inwestycji o wartości ponad 4 mln. euro.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764