logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy podsumowuje The Power of Hybrid Forum

  PR 18.09.2018, przeczytano 1063 razy
ilustracjastrzałka

Prawie 300 klientów z całej Europy, cieszące się dużym zainteresowaniem prezentacje rozwiązań „hybrydowych”, pierwsze pokazy nowej maszyny Digital Series HD, liczne dyskusje i rozmowy biznesowe – to najkrótsze podsumowanie Forum Technologicznego, jakie firma Mark Andy zorganizowała w swoim warszawskim centrum demonstracyjnym w połowie września br. W wydarzeniu uczestniczyła grupa dziennikarzy branżowych z różnych krajów, którzy m.in. wzięli udział w spotkaniu prasowym z Kevinem Wilkenem – CEO firmy Mark Andy. Forum stało się jednocześnie zapowiedzią prezentacji przygotowywanej przez amerykańskiego producenta z myślą o targach Labelexpo Americas, na których zadebiutuje nowa maszyna Performance P9E.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-podsumowuje-the-power-of-hybrid-forum,37929,artykul.html

Spotkania z klientami z różnych stron świata to już tradycja firmy Mark Andy. Mottem kolejnego stała się „siła rozwiązań hybrydowych”, które w coraz większym stopniu decydują o kształcie portfolio tego dostawcy, stanowiąc też pokaźny udział w realizowanych przez niego wdrożeniach. Okazją do zorganizowania wrześniowego Forum Technologicznego stała się niedawna premiera maszyny Digital Series HD (która w Warszawie została po raz pierwszy pokazana szerszej publiczności w Europie), a także zbliżające się targi Labelexpo Americas w Chicago.

Na wydarzenie zaproszono także gości specjalnych: studentki – laureatki tegorocznego konkursu designerskiego „Mark Andy Student Awards” na najlepszy projekt opakowania giętkiego i etykiety: Elenę Onyszczuk z Ukrainy i Lydię Haussmann z Niemiec. Stworzone przez nie, nagrodzone prace (odpowiednio: opakowanie na proekologiczne musli oraz opakowanie na kawę) można było zobaczyć wśród próbek wydruków zrealizowanych z udziałem rozwiązań Mark Andy, demonstrowanych w centrum pokazowym w czasie Forum.

ilustracjastrzałka

Prezentacje maszyn „na żywo”

Prezentacje rozwiązań „na żywo” odbywały się dwa razy dziennie, spotykając się z dużym zainteresowaniem uczestników. Największą uwagę przyciągały dwa rozwiązania: nowa wersja Digital Series HD (wyposażona m.in. w moduł inkjetowy oferujący druk w siedmiu kolorach z dodatkową bielą oraz dodatkowe zespoły fleksograficzne i wykańczające) oraz maszyna fleksograficzna Performance Series P7.

ilustracjastrzałka

W pierwszej z wymienionych realizowane były trzy prace: etykieta na whisky (uwzględniająca druk na folii transparentnej w systemie CMYK z dodatkową bielą i złotem oraz uszlachetnianie lakierem matowym i przezroczystą folią); etykieta na żel/mydło (drukowana w systemie CMYK z dodatkowym kolorem orange, na folii marki Kurz i pokryta wybiórczo lakierem matowym) oraz etykieta na sok pomarańczowy (biały papier jako podłoże, druk CMYK + orange + złoto aplikowane w zespole fleksograficznym + lakier matowy). Przedstawiciele Mark Andy zwracali uwagę na sprawne przezbrojenie urządzenia pomiędzy zleceniami, jego elastyczność i modułowość, umożliwiające wykorzystanie poszczególnych elementów maszyny, w zależności od aplikacji oraz wysoką prędkość w porównaniu z innymi rozwiązaniami dostępnymi na rynku.

W maszynie Performance Series P7 zrealizowano dwie prace: etykietę na wódkę (w systemie CMYK, z zastosowaniem modułu Digital Plus Screen umożliwiającego personalizację, z dodatkową folią przezroczystą) oraz zestaw zdjęć wykonanych na folii typu BOPP, z zastosowaniem oprogramowania Equinox firmy Esko. W tym drugim przypadku – co podkreślali prowadzący pokaz – maszyna była błyskawicznie przezbrajana, za każdym razem pracując z pełną prędkością produkcyjną 300 m/min.

Z uwagi na „hybrydowy” charakter wydarzenia prezentacje uwzględniały też model Digital One, w którym drukowano etykietę na piwo oraz personalizowane etykiety imienne (w obu przypadkach druk odbywał się na podłożu papierowym, w systemie CMYK, z dodatkową folią typu Casten firmy Kurz). Na wydarzeniu nie zabrakło rozwiązań innych firm należących do grupy Mark Andy: cyfrowej maszyny offsetowej Presstek DI (w której drukowano opakowanie kartonowe) oraz przewijarki Rotoflex VSI440 (z systemem inspekcji etykiet).

Spotkanie prasowe z CEO firmy Mark Andy

Ze względu na rangę wydarzenia i jego międzynarodowy charakter – poza przedstawicielami Mark Andy Europe (z szefem europejskiego oddziału Tomem Cavalco na czele) – w Forum wziął udział Kevin Wilken – CEO firmy. Spotkał się on z dziennikarzami mediów branżowych, odpowiadając na wiele pytań, związanych z obecną sytuacją firmy (m.in. w kontekście niedawnych przejęć takich marek jak Presstek czy Kluge), jej planami na przyszłość oraz systematycznie rozbudowywanym portfolio produktowym.

Konsekwentnie zmierzamy w kierunku bycia firmą typu Total Solutions Partner – mówił Kevin Wilken. – Stąd kolejne akwizycje, umożliwiające dostawy nie tylko rozwiązań sprzętowych, ale też materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych. W coraz większym stopniu stajemy się kompleksowym dostawcą zarówno na naszym rodzimym, amerykańskim rynku, jak też w Europie. Najlepiej świadczy o tym fakt, że w ubiegłym roku sprzedaliśmy tu więcej maszyn niż w Ameryce Północnej”.

Kevin Wilken chwalił też decyzję sprzed kilku lat o ustanowieniu europejskiej centrali Mark Andy oraz jej centrum pokazowego w Warszawie – wskazywał na geograficzne usytuowanie miasta, warunki logistyczne oraz potencjał rynków środkowo- i wschodnioeuropejskiego. Podkreślał też rosnącą pozycję Mark Andy jako jednego z liderów w segmencie wysokozaawansowanych rozwiązań wąskowstęgowych, zarówno bazujących na technice fleksograficznej, jak też hybrydowych, uwzględniających druk cyfrowy.

Dyskusje, panele, rozmowy

Trzydniowe wydarzenie stało się też okazją do wielu rozmów i rozważań. Część z nich miała charakter panelowy – m.in. do dyskusji temat rozwiązań niskomigracyjnych zaproszono przedstawicieli firm Flint Group (producenta farb) i GEW (dostarczającej lampy UV). Do dyspozycji gości był też liczny zespół pracowników działu handlowego i specjalistów ds. wsparcia technicznego Mark Andy Europe, wspieranych przez przedstawicieli Presstek i Rotoflex.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Tegoroczne Forum Technologiczne możemy uznać za sukces – mówi Lena Chmielewska, kierująca działem marketingu w firmie Mark Andy Poland. – Bardzo nas cieszy niezwykle pozytywne przyjęcie nowej maszyny Digital Series HD, która zapewnia najwyższą dostępną na rynku jakość i kompleksowość. Mamy nadzieję, że przełoży się to na kolejne kontrakty i wdrożenia, także w Polsce. Do następnego spotkania z nasza firmą okazja nadarza się już niebawem, podczas targów Labelexpo Americas. Pokażemy tam m.in. model Digital Series HD oraz nową maszynę Performance P9E. Osoby z Polski, wybierające się do Chicago, zapraszamy do odwiedzenia naszego stoiska nr 319”.

Źródło: Mark Andy Poland

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
Stora Enso poinformowała, że stworzona przez tę firmę pianka opakowaniowa Papira jest z powodzeniem stosowana nie tylko w różnych branżach przemysłu, jako materiał zabezpieczający transportowane produkty, ale też służy do ochrony dzieł sztuki. Baiba – artystka używająca w swojej twórczości szkła – wykorzystuje materiał Papira do bezpiecznego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764