logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy Poland: Grzegorz Szmigiera koordynatorem działu serwisu

  PR 01.04.2019, przeczytano 2299 razy
ilustracjastrzałka
Grzegorz Szmigiera w warszawskim centrum demonstracyjnym firmy Mark Andy

Z początkiem stycznia br. Grzegorz Szmigiera objął nowo utworzone stanowisko koordynatora działu serwisu w Mark Andy Poland. Kieruje pracą pięciu polskich techników, tworzących lokalne struktury serwisowe firmy. Zmiany wynikają z dynamicznego wzrostu sprzedaży realizowanej przez Mark Andy w naszym kraju i związanego z tym rosnącego zapotrzebowania na kompleksową opiekę posprzedażową świadczoną jej polskim klientom. Obecnie szeroko rozumiany dział wsparcia technicznego Mark Andy Poland, w skład którego – poza pracownikami serwisu – wchodzą też instruktorzy druku, stanowi niemal połowę zatrudnienia firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-poland%3A-grzegorz-szmigiera-koordynatorem-dzialu-serwisu,381887,artykul.html

Grzegorz Szmigiera to osoba o bogatych kwalifikacjach w obszarze działalności serwisowej, mająca za sobą wieloletnie, międzynarodowe doświadczenia w różnych branżach. Jest absolwentem Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej, a szlify zawodowe zdobywał w firmach takich jak Hitmark (zajmującej się wdrażaniem i serwisowaniem drukarek przemysłowych Hitachi) oraz – przez minionych sześć lat – PANalytical, specjalizującej się w urządzeniach rentgenowskich. W drugiej z wymienionych pełnił stanowisko Customer Support Engineer, a w roku 2014 kierowany przez niego zespół zdobył tytuł PANalytical Champion Team dla najlepszego zespołu serwisowego w strukturach firmy.

Od 1 stycznia br. Grzegorz Szmigiera wspiera swoim doświadczeniem dział serwisu Mark Andy Poland.

- Moim zadaniem jest przede wszystkim dbanie o jego sprawną pracę oraz koordynacja działań polskich techników serwisowych w ramach struktur europejskich – mówi. – Warto bowiem zaznaczyć, że w zakresie obsługi posprzedażowej i serwisowej polski oddział Mark Andy wciąż podlega brytyjskiej jednostce firmy. Stamtąd też koordynowane są działania w zakresie wsparcia technicznego dla wszystkich klientów z Europy, także z Polski. W naturalny sposób zatem polscy pracownicy Mark Andy – poza opieką nad rodzimymi klientami – są również angażowani do wizyt serwisowych i napraw maszyn w innych krajach. Z drugiej strony polski rynek jest dla Mark Andy coraz bardziej istotny – tylko w ubiegłym roku pojawiło się na nim 27 nowych maszyn naszej firmy. Ta dynamika sprzedaży wymusiła niejako rozbudowę działu serwisu i pojawienie się w jego strukturach nowego stanowiska – koordynatora.

Przemysław Polkowski – dyrektor Mark Andy Poland, dodaje:

- Cieszymy się, że do naszego zespołu zajmującego się szeroko rozumianą opieką posprzedażową dołączył Grzegorz Szmigiera – osoba o bogatych doświadczeniach zawodowych, także w skali globalnej. Z roku na rok odnotowujemy rekordową sprzedaż nowych maszyn w naszym kraju, wśród których spory odsetek stanowią rozwiązania cyfrowe i hybrydowe. To zaś wymusza coraz większe zaangażowanie w kwestie związane nie tylko ze sprawnym wdrożeniem samych urządzeń i szkoleniem personelu klienta, ale też z kompleksową opieką posprzedażową – zarówno od strony mechanicznej jak i software’owej. Z tego względu niezbędne było stworzenie stanowiska koordynatora prac rodzimej grupy specjalistów oraz rozbudowa działu serwisu o kolejnych techników. Obecnie dysponujemy zespołem, który jest w stanie nie tylko zapewnić właściwą opiekę nad polskimi klientami Mark Andy, ale też w dużej mierze stanowi o potencjale europejskich struktur serwisowych naszej firmy.

Jak dodaje Grzegorz Szmigiera, pracownicy polskiego działu serwisu stale podnoszą swoje kwalifikacje, by wspierać klientów na każdym etapie wdrożenia i eksploatacji maszyny:

- Mark Andy z założenia dba o tzw. cross-training, tj. by technik serwisowy nie specjalizował się w jednym, konkretnym modelu maszyny, ale by jego kwalifikacje były jak najbardziej kompletne. Z uwagi na pojawianie się w ofercie rozwiązań w coraz większym stopniu bazujących na technologii cyfrowej, poszerzanie wiedzy i podnoszenie umiejętności serwisantów – zarówno w zakresie obsługi mechanicznej maszyn jak też sterującego nimi oprogramowania – jest rzeczą konieczną i oczywistą. Z tego względu uczestniczą oni regularnie w specjalnych szkoleniach, np. gdy na rynku pojawia się nowy model – jak ostatnio Digital Series HD.

- Podnoszenie kwalifikacji i kompetencji, pogłębianie wiedzy, jak też jej transfer pomiędzy specjalistami ds. serwisu to naszym zdaniem jedne z najważniejszych elementów kompleksowej opieki posprzedażowej i klucz do kolejnych sukcesów sprzedażowych. Jestem przekonany, że dysponując tak wykwalifikowanym zespołem, jaki obecnie posiadamy, możemy zagwarantować polskim użytkownikom maszyn Mark Andy bezpieczeństwo i spokój, jakiego oczekują inwestując w sprzęt naszej marki – podsumowuje Grzegorz Szmigiera.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Brother HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN - 3x druk mono
Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację, proste podłączenie oraz szybkie i perfekcyjne wydruki. Drukarki zostały zaprojektowane z myślą o wydajności i szybkości drukowania oraz zachowaniu niskich kosztów druku.
API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764