logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mark Andy Print Products: stała rozbudowa portfolio produktowego

  PR 24.05.2023, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

Mark Andy Print Products (MAPP) to stworzony przed dziesięcioma latami strategiczny odział Mark Andy oferujący – w zamyśle kierownictwa firmy – kompleksowe rozwiązania dla branży etykietowej, uwzględniające m.in. sprzęt, materiały eksploatacyjne, a także usługi serwisowe i konsultingowe. Jak podkreśla północnoamerykański producent, MAPP jest obecnie najszybciej rozwijającą się jego częścią, której portfolio jest sukcesywnie rozbudowywane. Jego działaniami kierują: Dave Telken – na obszarze USA i Andy Clarke – w Wielkiej Brytanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-andy-print-products%3A-stala-rozbudowa-portfolio-produktowego,400115,artykul.html

Celem powołanego do życia w 2013 roku oddziału było stworzenie jednego miejsca, w którym drukarnie i przetwórcy etykiet będą mogli zaopatrywać się w kompleksowe rozwiązania technologiczne – zarówno sprzęt jak i materiały eksploatacyjne. Na przestrzeni minionej dekady oferta MAPP znacząco się powiększyła, a jego działania w skali globalnej nabrały rozmachu. W 2021 roku przeniósł się on do nowo wybudowanego magazynu, zlokalizowanego znacznie bliżej centrali Mark Andy, co miało dodatkowo wzmocnić synergię działań i usprawnić logistykę. Oferta MAPP – w zależności od regionu świata – uwzględnia rozwiązania różnych marek, obejmujące cały proces wytwarzania i wykańczania etykiety: systemy prepress, maszyny drukujące, jak też pełne portfolio części i materiałów eksploatacyjnych, w tym rakle, taśmy i chemikalia (włączając w to roztwory nawilżające i środki do systemów chłodzenia).

Dave Telken, kierujący działaniami MAPP w Ameryce Północnej, podkreśla nadrzędny cel przyświecający powołaniu oddziału do życia i rozwijaniu jego oferty: umożliwienie klientom jak najbardziej sprawnego i bezbolesnego pozyskiwania rozwiązań materiałowych i sprzętowych, niezbędnych w produkcji etykietowej. Wskazuje jednocześnie, że działania te wymagały znaczących inwestycji ze strony Mark Andy, by deklarowana dostępność spełniała oczekiwania klientów:

- Nasza obecna siedziba znajduje się w Earth City (stan Missouri) – blisko centrali Mark Andy i dysponuje powierzchnią magazynową przekraczającą 6 tys. m2, co przekłada się na ponad 33 tys. produktów poligraficznych, zwyczajowo dostarczanych w czasie 24 godzin od zamówienia, a zdarza się, że tego samego dnia. Każdego miesiąca realizujemy wysyłkę ponad 5 tys. paczek, zatrudniamy 15 osób, a nasza działalność wciąż się zwiększa.

Brytyjski oddział MAPP mieści się w Macclesfield i jest europejskim centrum dystrybucyjnym Mark Andy. Tu znajduje się magazyn części zamiennych do maszyn produkowanych przez firmę, jak też stale rozbudowywanego portfolio materiałów eksploatacyjnych do druku fleksograficznego, cyfrowego i offsetowego. Jak podkreśla Mark Andy, zgromadzenie całego ww. asortymentu pod jednym dachem pozwala klientom na korzystanie przy zamówieniach z jednego, zaufanego źródła.

Andy Clarke, kierujący działaniami MAPP w Wielkiej Brytanii, mówi:

- Dysponujemy dedykowanym zakładem rozcinania folii, jak też stale dostępnymi w dużych ilościach taśmami marki tesa, co pozwala nam szybko reagować na każde zamówienie czy zapytanie. Możemy zaoferować naszym klientom taśmy montażowe tesa o wymaganej szerokości, co więcej – dzięki ekspresowej dostawie mogą one dotrzeć do klienta nawet następnego dnia od złożenia zamówienia. Mamy w tym kontekście bardzo pozytywny oddźwięk ze strony klientów: szczególnie cenią oni sobie prostotę procesu składania zamówień oraz niezawodną dostawę różnych produktów od jednego oferenta. Staramy się ułatwiać im życie i być idealnym partnerem biznesowym.

Podpis do zdjęcia: 15-osobowa załoga amerykańskiego oddziału MAPP co miesiąc dostarcza ponad 5 tys. paczek do klientów firmy.

Źródło: Mark Andy Poland Sp. z o.o.

www.markandy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mark Andy: Sukces warsztatów nt. niskiej migracji
Ponad 120 osób z kilkunastu krajów świata wzięło udział w pierwszej edycji specjalistycznych warsztatów poświęconych tematyce niskiej migracji (LM) w druku opakowań i etykiet. Wydarzenie zostało zorganizowane przez firmę Mark Andy w jej warszawskim Centrum Technologicznym i było połączone z pierwszym, oficjalnym pokazem nowej maszyny fleksograficznej w jej...
Inkjetowe rozwiązania firmy Agfa na targach Fespa 2023
Zakończone niedawno targi Fespa były dla firmy Agfa jedną z najważniejszych w tym roku okazji do zaprezentowania swoich najnowszych osiągnięć w dziedzinie wielkoformatowego druku cyfrowego. Wydarzenie, odbywające się w Monachium w dniach 23-26 maja, przyciągnęło tysiące gości z całego świata, w tym z Polski. Agfa pokazała na nim szereg rozwiązań dedykowanych...
Stora Enso finalizuje negocjacje pracownicze związane z zakończeniem produkcji realizowanej na jednej z maszyn papierniczych w zakładach Anjalankoski
Stora Enso poinformowała o zakończeniu negocjacji pracowniczych związanych ze skonsolidowaniem realizowanej przez firmę w zakładach Anjalankoski (Finlandia) produkcji papierów książkowych i całkowitym wyłączeniu jednej z dwóch wytwarzających je maszyn. Planowane zamknięcie ww. maszyny ma nastąpić w 4. kwartale br.
Stora Enso a zmiany klimatyczne: „kluczem do sukcesu jest współpraca”
W kontekście globalnych zmagań w kierunku zneutralizowania i dostosowania się do zmian klimatycznych, Stora Enso stara się odgrywać w tym procesie ważną rolę. Johan Holm, kierujący w niej jednostką Carbon Neutrality wymienia działania podejmowane przez firmę w tym obszarze, jak też nakreśla plany na najbliższe lata. Podkreśla przy tym znaczenie współpracy pomiędzy podmiotami...
Stora Enso bada wpływ opakowań na ekologię systemów żywnościowych
Stora Enso opublikowała swoje najnowsze badania, rzucające – jak podkreśla – nowe światło na znaczenie opakowania w kontekście zwiększenia proekologiczności systemów żywnościowych. W raporcie zatytułowanym „Opakowania spożywcze dla lepszych systemów żywnościowych” firma wskazuje 13 czynników wpływających na łańcuch wartości związany z opakowaniem spożywczym....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764