logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Mark Zuckerberg nie śpi - kolejne nowości na Fecebooku

  PR 11.07.2012, przeczytano 1052 razy

Najpierw chat/videochat i wyszukiwanie lokalizacji, później kontrowersyjna Oś Czasu. Mark Zuckerberg chyba w ogóle nie śpi – Facebook nie zwalnia tempa racząc nas kolejnymi nowinkami i aktualizacjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mark-zuckerberg-nie-spi---kolejne-nowosci-na-fecebooku,16063,artykul.html

Niemałą polemikę w naszym kraju wywołało dodanie przez Facebooka dedykowanych ikon do oznaczania małżeństw tej samej płci. Kosmetyczny update, pożądany za granicą, u nas zapoczątkował lawinę homofobicznych uwag. Oliwy do ognia dodała możliwość korekty komentarzy pod postami – edytowane w trakcie trwania dyskusji mogą całkowicie wypaczyć jej sens.

Z ambiwalentnym odbiorem spotkała się również nowa opcja dotycząca notyfikacji odebranej wiadomości na czacie – nadawcy pojawia się informacja o jej przeczytaniu, więc odbiorca nie może już czuć się bezkarny nie odpisując. Z ulgą natomiast przyjęto możliwość ustawiania godziny publikacji postów, tym bardziej że teraz można postować wstecz. Na razie dotyczy to tylko statusów czyli publikacji tekstowych bez załączników i odnośników, ale prawcownicy działów social media i tak mają powód do zadowolenia.

Dominika Chłopicka, Manager ds. Social Media w 365PR: „Pojawiły się również ważne zmiany w statystykach fan page’ów. Po pierwsze zasięg informacji czyli posta będzie liczony tylko wtedy, kiedy dany wpis pojawi się fizycznie na ekranie użytkownika a nie jak dotychczas gdy jedynie zostanie załadowany do Newsfeeda. Aby doprecyzować badania, Facebook załaduje mniejsze ilości wpisów, więc co za tym idzie, czeka nas więcej dogrywania w streamie. Z drugiej jednak strony, do zasięgu będzie brany pod uwagę ruch z telefonów komórkowych. Liczymy zatem na bardziej miarodajne analizy statystyczne.

Co przede wszystkim ucieszy marketerów, ale i również zwykłych zjadaczy facebookowego chleba, od kilku dni trwają prace nad dodaniem przycisku „Want”. Tom Waddington, developer który znalazł fragment kodu z przyciskiem w JavaScripcie API Facebooka i embedował go na swoim Blogu potwierdził trwające od jakiegoś czasu spekulacje. Biorąc pod uwagę szał jaki wywołało pojawienie się „Like” (oraz jego nieustająca popularność), zbliża się nowa era portalu i niebywała szansa na poznanie prawdziwych potrzeb klientów przez właścicieli stron fanowskich.

Źródło: 365PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764