Marka dermokosmetyczna ABCDerm by BIODERMA realizuje kampanię w aplikacji Preglife, koncentrując się na edukacji i wsparciu kobiet w ciąży oraz mam. Kampania dostarcza cennych informacji o pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt, pomagając rodzicom zadbać o zdrowie maluszków od pierwszych chwil życia. Choć promowane są wysokiej jakości produkty, priorytetem jest edukacja i świadoma troska o delikatną skórę dziecka.
Po stronie marki ABCDerm by BIODERMA kampanię koordynuje Elżbieta Kicińska - Baran (General Director NAOS Poland) oraz dr n. med. Malwina Zasada - Kisiel (NAOS Scientific & Training Manager). Po stronie Preglife - Patrycja Soboń (Business Development Manager), Natalia Kruczek (Senior Project Manager), Gabriela Barnat (Head of Growth). Za strategię biznesową Preglife na czterech rynkach europejskich w tym polskim odpowiada Bartłomiej Foszer.
Marka ABCDerm by BIODERMA poszła o krok dalej i stworzyła produkty do higieny i pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt od 1. dnia życia w oparciu o rygorystyczny wewnętrzny kodeks zasad ABCDerm Dermatological Commitment, w celu zapewnienia jeszcze większego bezpieczeństwa z poszanowaniem delikatnej skóry dziecka. ABCDerm zostało stworzone, aby połączyć dermatologiczne doświadczenie BIODERMA z pełną wiedzą na temat skóry niemowląt. ABCDerm wykracza poza podstawowe zalecenia, oferując rygorystyczną kartę formulacji, z restrykcyjnym ograniczeniem liczby składników, optymalną skutecznością, wysokim poziomem bezpieczeństwa formulacji i doskonałą możliwością śledzenia składników. Produkty ABCDerm by BIODERMA uzyskały również rekomendację Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego - komentuje dr n. med. Malwina Zasada - Kisiel (NAOS Scientific & Training Manager).
Dzięki tej współpracy użytkowniczki Preglife mogą korzystać z szeregu wartościowych treści edukacyjnych. Marka tworzy artykuły, które odpowiadają na najważniejsze zagadnienia dotyczące potrzeb skóry noworodka i prawidłowej pielęgnacji od 1. dnia życia. Wśród tych treści pojawiają się m.in. odpowiedzi na pytania takie jak: co dzieje się ze skórą noworodka po narodzinach, jak zabezpieczyć skórę maluszka przed czynnikami zewnętrznymi, jak rozpoznać problemy skórne u niemowląt i jak im zapobiegać, jak skutecznie łagodzić podrażnienia wokół ust dziecka oraz jak dbać o delikatną skórę ze skłonnością do atopii. W ramach kampanii marka organizuje również darmowe webinary „ABC Zdrowej skóry dziecka” w ramach La Petite Académie, które pozwalają pogłębić wiedzę o pielęgnacji skóry najmłodszych, jednocześnie prezentując korzyści płynące z używania produktów z linii ABCDerm.
Preglife jest aplikacją wspierającą rodziców na każdym etapie ciąży i w pierwszych latach życia dziecka. Współpraca z marką ABCDerm by BIODERMA podkreśla zaangażowanie firmy w dostarczanie użytkowniczkom informacji o najlepszych produktach, które są oparte na wiedzy medycznej i badaniach naukowych.
Źródło: Preglife AB