logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka ABCDerm by Bioderma z kampanią świadomościową w aplikacji Preglife

  PR 03.12.2024, przeczytano 336 razy
ilustracjastrzałka

Marka dermokosmetyczna ABCDerm by BIODERMA realizuje kampanię w aplikacji Preglife, koncentrując się na edukacji i wsparciu kobiet w ciąży oraz mam. Kampania dostarcza cennych informacji o pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt, pomagając rodzicom zadbać o zdrowie maluszków od pierwszych chwil życia. Choć promowane są wysokiej jakości produkty, priorytetem jest edukacja i świadoma troska o delikatną skórę dziecka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-abcderm-by-bioderma-z-kampania-swiadomosciowa-w-aplikacji-preglife,406704,artykul.html

Po stronie marki ABCDerm by BIODERMA kampanię koordynuje Elżbieta Kicińska - Baran (General Director NAOS Poland) oraz dr n. med. Malwina Zasada - Kisiel (NAOS Scientific & Training Manager). Po stronie Preglife - Patrycja Soboń (Business Development Manager), Natalia Kruczek (Senior Project Manager), Gabriela Barnat (Head of Growth). Za strategię biznesową Preglife na czterech rynkach europejskich w tym polskim odpowiada Bartłomiej Foszer.

Marka ABCDerm by BIODERMA poszła o krok dalej i stworzyła produkty do higieny i pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt od 1. dnia życia w oparciu o rygorystyczny wewnętrzny kodeks zasad ABCDerm Dermatological Commitment, w celu zapewnienia jeszcze większego bezpieczeństwa z poszanowaniem delikatnej skóry dziecka. ABCDerm zostało stworzone, aby połączyć dermatologiczne doświadczenie BIODERMA z pełną wiedzą na temat skóry niemowląt. ABCDerm wykracza poza podstawowe zalecenia, oferując rygorystyczną kartę formulacji, z restrykcyjnym ograniczeniem liczby składników, optymalną skutecznością, wysokim poziomem bezpieczeństwa formulacji i doskonałą możliwością śledzenia składników. Produkty ABCDerm by BIODERMA uzyskały również rekomendację Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego - komentuje dr n. med. Malwina Zasada - Kisiel (NAOS Scientific & Training Manager).

Dzięki tej współpracy użytkowniczki Preglife mogą korzystać z szeregu wartościowych treści edukacyjnych. Marka tworzy artykuły, które odpowiadają na najważniejsze zagadnienia dotyczące potrzeb skóry noworodka i prawidłowej pielęgnacji od 1. dnia życia. Wśród tych treści pojawiają się m.in. odpowiedzi na pytania takie jak: co dzieje się ze skórą noworodka po narodzinach, jak zabezpieczyć skórę maluszka przed czynnikami zewnętrznymi, jak rozpoznać problemy skórne u niemowląt i jak im zapobiegać, jak skutecznie łagodzić podrażnienia wokół ust dziecka oraz jak dbać o delikatną skórę ze skłonnością do atopii. W ramach kampanii marka organizuje również darmowe webinary „ABC Zdrowej skóry dziecka” w ramach La Petite Académie, które pozwalają pogłębić wiedzę o pielęgnacji skóry najmłodszych, jednocześnie prezentując korzyści płynące z używania produktów z linii ABCDerm.

Preglife jest aplikacją wspierającą rodziców na każdym etapie ciąży i w pierwszych latach życia dziecka. Współpraca z marką ABCDerm by BIODERMA podkreśla zaangażowanie firmy w dostarczanie użytkowniczkom informacji o najlepszych produktach, które są oparte na wiedzy medycznej i badaniach naukowych.

Źródło: Preglife AB

preglife.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

iiyama na ISE 2025: digital signage i profesjonalne wyświetlacze
iiyama zaprasza uczestników ISE 2025 do zapoznania się z szeroką gamą profesjonalnych wyświetlaczy, interaktywnych narzędzi i rozwiązań digital signage, stworzonych z myślą o różnorodnych potrzebach branż, takich jak hotelarstwo, handel detaliczny, biznes i edukacja. Odwiedzający będą mieli możliwość bezpośredniego przetestowania nowoczesnych technologii tego...
W dobie cyfryzacji i nowoczesnych technologii muzea oraz przestrzenie wystawiennicze stają przed wyzwaniem przyciągania uwagi coraz bardziej wymagających odwiedzających. Kluczowym elementem sukcesu jest wykorzystanie innowacyjnych systemów, które potrafią w niebanalny sposób angażować odbiorcę.
Ile zarabia się na organizacji wydarzeń online? Podsumowanie 2024
Ponad 207 mln ludzi na świecie uważa się za twórców internetowych – o 300 proc. więcej, niż jeszcze dwa lata temu. Wpływa to na ich model biznesowy i zwiększa znaczenie bezpośredniego kontaktu z odbiorcami, co z kolei przekłada się na wzrost popularności webinarów i spotkań online, które stają się coraz ważniejszym źródłem...
Epson zaprasza na Promo Show 2025
Już 29-30 stycznia 2025 roku, w Expo XXI w Warszawie na ul. Prądzyńskiego odbędą się targi Promo Show 2025. Epson serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych z branży reklamowej i fotograficznej na swoje stoisko, gdzie zaprezentuje najlepsze rozwiązania druku cyfrowego dla mikroprodukcji.
Amica: Zwycięski projekt z konkursu Dodaj Kolor! na licytacji dla WOŚP
Grupa Amica po raz kolejny wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem na aukcję WOŚP trafi wyjątkowy egzemplarz pralki Amica, ozdobiony zwycięskim projektem z konkursu „Dodaj Kolor!”. Licytacja odbędzie się na stronie allegro.pl i potrwa do 10 lutego 2025 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764