logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Ariel rozpoczyna kampanię „Liczy się każdy stopień”

  PR 17.05.2021, przeczytano 493 razy
ilustracja

Codzienne domowe obowiązki, takie jak pranie czy zmywanie naczyń mają wpływ na środowisko. Mając to na uwadze, P&G producent takich marek jak Ariel, Vizir czy Fairy, zachęca do wprowadzenia małych zmian, które mogą znacząco pomóc planecie. Wybieranie produktów, których opakowania pochodzą z recyklingu, korzystanie ze zmywarki do naczyń czy odpowiednia segregacja odpadów pozwolą zadbać o planetę, a także zaoszczędzić zasoby naturalne. W najnowszej kampanii marki Ariel „Liczy się każdy stopień”, producent zachęca do obniżenia temperatury prania i zwraca uwagę, że pranie w 30°C zmniejsza zużycie energii elektrycznej, a dzięki temu zmniejsza się też emisja gazów cieplarnianych wytworzonych w procesie prania, i to aż o 35%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-ariel-rozpoczyna-kampanie-_liczy-sie-kazdy-stopien_,391490,artykul.html

Mówi się, że zrównoważony rozwój to „gra zespołowa”, łącząca producentów, konsumentów, administrację publiczną i organizacje pozarządowe. Każdy z jej uczestników ma do wykonania swoje zadania, żaden jednak, pojedynczo, nie rozwiąże stojących przed nami wyzwań. Dlatego Procter & Gamble już od wielu lat zmienia sposób działania, stawiając sobie odważne cele, dzięki którym zmniejsza swój ślad środowiskowy. Zostały one zebrane w opublikowanym w 2018 roku dokumencie „Ambition 2030” i dotyczą, m.in. ograniczenia produkcji odpadów, zużycia plastiku i wody, ograniczenia emisji gazów cieplarnianych. Osiągnięcie tych celów z jednej strony wymaga zmian w sposobie działania firmy, z drugiej jednak, oznacza tworzenie rozwiązań, które także konsumentom pozwolą działać w sposób bardziej zrównoważony, wspólnie zmniejszając ślad środowiskowy codziennych czynności domowych. By działania te przynosiły jak najlepsze efekty, jednym z narzędzi wykorzystywanych przez firmę są badania Life Cycle Analysis (LCA), które pozwalają ustalić, jaki wpływ na środowisko ma produkt na każdym etapie cyklu swojego życia i odpowiednio go zminimalizować. Wiedza pozyskana dzięki analizom LCA przyczynia się do wielu innowacyjnych rozwiązań. Jednym z nich są  kapsułki Ariel Allin1 PODs, dzięki którym pranie w krótkich cyklach i niskich temperaturach daje doskonałe efekty, dodatkowo pozwalając na zmniejszenie zużycia prądu. A to z kolei oznacza zmniejszenie emisji CO2.

Liczy się każdy stopień

Średnia temperatura prania w Europie wynosi 42,6°C i pozostaje na zbliżonym poziomie od dekady. To właśnie temperatura prania ma istotny wpływ na zużycie energii elektrycznej i emisję dwutlenku węgla do atmosfery. Już zmniejszenie temperatury wody o 10°C pozwoli zmniejszyć zużycie prądu oraz ograniczyć emisję CO2  podczas prania nawet o 35%. Dzięki nowym kapsułkom do prania – Ariel Allin1 PODs – Procter & Gamble umożliwia konsumentom uzyskanie doskonałych rezultatów prania nawet przy praniu w niskich temperaturach i mniejszym zużyciu energii.

- Produkty naszych marek towarzyszą konsumentom każdego dnia. Codziennie pomagają im podczas domowych obowiązków, takich jak pranie, mycie naczyń czy pielęgnacja. Staramy się proponować nowoczesne i innowacyjne rozwiązania, które sprawią, że domowe obowiązki każdego z nas będą miały mniejszy wpływ na środowisko. Wiemy, że jeśli chodzi o pranie, w Europie 60% emisji dwutlenku węgla pochodzi z procesu podgrzewania wody. Dlatego tak ważne jest, by zachęcić konsumentów do obniżania jego temperatury - mówi Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej P&G w Europie Centralnej. - Kapsułki Ariel Allin1 PODs pozwalają prać ubrania w krótkich cyklach i w niskiej temperaturze, i cieszyć się tak czystymi ubraniami, jak zawsze. Każdy z nas, realnie, może ograniczyć zużycie energii potrzebnej do prania, a tym samym ograniczyć ilość dwutlenku węgla emitowanego do atmosfery podczas produkowania energii – dodaje.

Dzięki swojej formule kapsułki do prania Ariel Allin1 PODs optymalizują proces prania i jednocześnie zapewniają wysoką jakość czyszczenia nawet w cyklach energooszczędnych. Dzięki powłoce, która rozpuszcza się już na początku prania, składniki czyszczące skutecznie zwalczają bród podczas całego cyklu prania, nawet w niskich temperaturach.

Codzienne nawyki mają ogromny wpływ na środowisko. Działania podejmowane przez każdego z nas  oraz międzynarodowe firmy pozwalają ograniczyć pozostawiany ślad środowiskowy. Przy wyborze produktów do codziennego użytku warto wybierać te, które zachowują wysoką jakość użytkowania przy jednoczesnym dbaniu o stan planety. Nawet niewielka zmiana codziennych nawyków może przynieść realną korzyść, a obniżenie temperatury prania zaledwie o 10°C pozytywnie wpłynie na zmniejszenie zużycia energii oraz ograniczenie emisji CO2 do atmosfery.

Źródło: Procter & Gamble

www.pg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764