logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka Babyliss rozpoczyna nową kampanię na Tiktoku

  PR 08.08.2022, przeczytano 574 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania digital marki BaByliss – producenta sprzętu do stylizacji włosów. Akcja #BaBylissExpressYourself realizowana jest w ramach strategii komunikacji Get Your Look, realizowanej przez markę od 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-babyliss-rozpoczyna-nowa-kampanie-na-tiktoku,396835,artykul.html

BaByliss to modowa marka produktów do stylizacji włosów, a główna myśl, która jej przyświeca to: fryzura jest kropką nad i codziennej stylizacji. Motywem przewodnim kampanii BaByliss Express Yourself jest challenge na TikToku, a jej celem pokazanie, jak duży wpływ na efekt i charakter stylizacji ma fryzura.

W najnowszej kampanii marka BaByliss stawia na dotarcie w zupełnie nowym medium, z nową mechaniką, do nowej - młodszej grupy docelowej, zgodnie z ideą „fryzura jest kropką nad i stylizacji”. Poprzez wykorzystanie efektu „przed i po” chcemy pokazać jak wielki wpływ na charakter stylizacji mają dobrze wyglądające, zadbane włosy. Wiemy, że istnieje wiele sposobów wyrażania siebie i jest to idea, która przyświeca marce od lat. Wprowadzając na rynek coraz to nowsze produkty, stworzone w odpowiedzi na potrzeby kobiet, chcemy pomagać w wyrażaniu swojego stylu poprzez fryzurę. – Grzegorz Chmielecki, General Manager, BaByliss Polska

Nieustannie poszukujemy nowych kanałów dotarcia pozwalających na przedstawienie marki BaByliss. Dlatego w przypadku tej aktywności postawiliśmy na potencjał TikToka. Dla konsumentów lubiących bawić się modą, której fryzura stanowi nieodłączny element stylizacji nie tylko okazjonalnej, ale i tej codziennej. – Ewa Buczny, Managing Director GRUPA BUKKO

Działania obejmują kampanię TikTok Ads, influencer marketing oraz aktywację konkursową dla konsumentów.

Za koncepcję kreatywną kampanii, współpracę z influencerami oraz koordynację działań mediowych i contentowych z agencją centralną odpowiada agencja GRUPA BUKKO.

Strona kampanii: www.expressyourself.com.pl

Źródło: GRUPA BUKKO

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764