Marka Barum rozpoczęła kampanię, której celem jest edukacja młodych kierowców na temat bezpiecznej jazdy w trudnych warunkach. Za pomysł i kreację odpowiada Hand Made.
Młodzi kierowcy często wykazują się brawurą i pragnieniem udowodnienia swoich umiejętności za kierownicą. W najnowszej kampanii, Barum we współpracy z agencją Hand Made, zachęca ich do udziału w szkoleniach w ośrodkach doskonalenia jazdy. Dzięki temu mogą zweryfikować swoje umiejętności w bezpiecznych, kontrolowanych warunkach, jednocześnie podnosząc poziom bezpieczeństwa na drodze - szczególnie, gdy korzystają z opon Barum Polaris 6.
Jak skutecznie mówić o bezpieczeństwie wśród młodych kierowców? To trudniejsze, niż się wydaje. Badania pokazują, że osoby z tej grupy często mają wysoką ocenę swoich umiejętności za kierownicą, dlatego bezpośrednie kwestionowanie ich przekonań mogłoby zrazić ich do marki. Zamiast tego, wspólnie z Hand Made, postanowiliśmy wykorzystać to poczucie pewności siebie. Zachęcamy do udowodnienia swoich zdolności, jednocześnie oferując możliwość ich doskonalenia. Dzięki temu wzmacniamy ich poczucie własnej wartości, sprytnie kierując uwagę na najważniejszą wartość marki Barum – bezpieczeństwo.
Karolina Pochwała, Digital and Brand Marketing Manager w Continental
W ramach współpracy agencja Hand Made przygotowała key visual, dedykowany landing page konkursowy, koncepcję oraz hasło kampanii. Akcja wspierana jest również przez działania influencerów @Patrykxcars i @Tefcio na TikToku.
Nie ograniczyliśmy się do standardowych reklam konwertujących i postanowiliśmy oddać głos dwóm popularnym influencerom. Każdy z nich, pomimo motoryzacyjnej specjalizacji, ma inny styl komunikowania się z obserwującymi, co pozwala nam dotrzeć do szerszej grupy. Postawiliśmy na naturalność i autentyczność. Uniknęliśmy tym samym jednostronnego komunikatu, oferując odbiorcom coś więcej, niż katalogowe informacje o produkcie.
Bartłomiej Pałacki, Copywriter w Hand Made
Współpraca agencji Hand Made i Continental obejmuje działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację. Marki współpracują ze sobą od początku 2024 roku.
Źródło: Hand Made