logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Bausch + Lomb kontynuuje współpracę z Hand Made

  PR 11.01.2019, przeczytano 336 razy

Marka Bausch + Lomb powierzyła krakowskiej agencji reklamowej działania promocyjne i launchowe nowych produktów. W skład działań wchodzi również odświeżenie komunikacji, w ramach której prowadzone będą działania promocyjne dedykowane konsumentom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-bausch-%2B-lomb-kontynuuje-wspolprace-z-hand-made,380750,artykul.html

W ubiegłym roku agencja odpowiadała za kreację i działania promocyjno - informacyjne brandu Biotrue ONEday. Wśród prowadzonych działań znalazła się strona dedykowana soczewkom jednodniowym, konkurs konsumencki, komunikacja i promocja w digitalu.

Bausch + Lomb to amerykańska marka produkująca m.in. soczewki kontaktowe i płyny do ich pielęgnacji. Została założona w 1853r. i od tego czasu nie ustaje w produkcji rewolucyjnych produktów optycznych. Wyprodukowano tu pierwsze amerykańskie markowe szkła optyczne, opracowano przełomowe wojskowe okulary przeciwsłoneczne dla żołnierzy walczących na frontach I wojny światowej i stworzono soczewki zastosowane w aparatach, którymi wykonano pierwsze satelitarne zdjęcia księżyca. W 1971 roku jako pierwsza wprowadziła na rynek miękkie soczewki kontaktowe.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764