logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Bausch + Lomb kontynuuje współpracę z Hand Made

  PR 11.01.2019, przeczytano 164 razy

Marka Bausch + Lomb powierzyła krakowskiej agencji reklamowej działania promocyjne i launchowe nowych produktów. W skład działań wchodzi również odświeżenie komunikacji, w ramach której prowadzone będą działania promocyjne dedykowane konsumentom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-bausch-%2B-lomb-kontynuuje-wspolprace-z-hand-made,380750,artykul.html

W ubiegłym roku agencja odpowiadała za kreację i działania promocyjno - informacyjne brandu Biotrue ONEday. Wśród prowadzonych działań znalazła się strona dedykowana soczewkom jednodniowym, konkurs konsumencki, komunikacja i promocja w digitalu.

Bausch + Lomb to amerykańska marka produkująca m.in. soczewki kontaktowe i płyny do ich pielęgnacji. Została założona w 1853r. i od tego czasu nie ustaje w produkcji rewolucyjnych produktów optycznych. Wyprodukowano tu pierwsze amerykańskie markowe szkła optyczne, opracowano przełomowe wojskowe okulary przeciwsłoneczne dla żołnierzy walczących na frontach I wojny światowej i stworzono soczewki zastosowane w aparatach, którymi wykonano pierwsze satelitarne zdjęcia księżyca. W 1971 roku jako pierwsza wprowadziła na rynek miękkie soczewki kontaktowe.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764