logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Bausch + Lomb kontynuuje współpracę z Hand Made

  PR 11.01.2019, przeczytano 177 razy

Marka Bausch + Lomb powierzyła krakowskiej agencji reklamowej działania promocyjne i launchowe nowych produktów. W skład działań wchodzi również odświeżenie komunikacji, w ramach której prowadzone będą działania promocyjne dedykowane konsumentom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-bausch-%2B-lomb-kontynuuje-wspolprace-z-hand-made,380750,artykul.html

W ubiegłym roku agencja odpowiadała za kreację i działania promocyjno - informacyjne brandu Biotrue ONEday. Wśród prowadzonych działań znalazła się strona dedykowana soczewkom jednodniowym, konkurs konsumencki, komunikacja i promocja w digitalu.

Bausch + Lomb to amerykańska marka produkująca m.in. soczewki kontaktowe i płyny do ich pielęgnacji. Została założona w 1853r. i od tego czasu nie ustaje w produkcji rewolucyjnych produktów optycznych. Wyprodukowano tu pierwsze amerykańskie markowe szkła optyczne, opracowano przełomowe wojskowe okulary przeciwsłoneczne dla żołnierzy walczących na frontach I wojny światowej i stworzono soczewki zastosowane w aparatach, którymi wykonano pierwsze satelitarne zdjęcia księżyca. W 1971 roku jako pierwsza wprowadziła na rynek miękkie soczewki kontaktowe.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TFP Grafika – innowacyjność w druku 3D – pozwól się zaskoczyć
Producent display’ów, opakowań i materiałów POS zaprezentuje się premierowo na FestiwalMarketingu.pl z nowoczesną drukarką 3D MassiVit 1800 PRO - pionierskim rozwiązaniem druku wielkoformatowego 3D dla komunikacji wizualnej.
Kampania społeczna „Od początku”
66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.
A digital na to: KFC
Dziś nasi eksperci zespołu digital na warsztat wzięli wirtualnego influencera KFC - Colonela Sandersa.
Włodzimierz Schmidt ponownie wybrany na Prezesa Zarządu IAB Europe
Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, został ponownie wybrany na stanowisko Prezesa Zarządu IAB Europe – europejskiej organizacji, która skupia swoje działania wokół rozwoju reklamy cyfrowej i edukacji rynku w zakresie potencjału tego sektora. Będzie kierował pracami organizacji do 2021 roku.Włodzimierz...
PGE sponsoruje Zofię Klepacką, multimedalistkę windsurfingu, od 2012 r. i ceni jej sukcesy sportowe. PGE jest sponsorem sportowca, a opinie Zofii Klepackiej są jej opiniami prywatnymi, dlatego – w odniesieniu do spekulacji medialnych – spółka informuje, że nie podejmowała działań mających na celu ograniczenie aktywności medialnej Zofii Klepackiej.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764