logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Bausch + Lomb kontynuuje współpracę z Hand Made

  PR 11.01.2019, przeczytano 341 razy

Marka Bausch + Lomb powierzyła krakowskiej agencji reklamowej działania promocyjne i launchowe nowych produktów. W skład działań wchodzi również odświeżenie komunikacji, w ramach której prowadzone będą działania promocyjne dedykowane konsumentom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-bausch-%2B-lomb-kontynuuje-wspolprace-z-hand-made,380750,artykul.html

W ubiegłym roku agencja odpowiadała za kreację i działania promocyjno - informacyjne brandu Biotrue ONEday. Wśród prowadzonych działań znalazła się strona dedykowana soczewkom jednodniowym, konkurs konsumencki, komunikacja i promocja w digitalu.

Bausch + Lomb to amerykańska marka produkująca m.in. soczewki kontaktowe i płyny do ich pielęgnacji. Została założona w 1853r. i od tego czasu nie ustaje w produkcji rewolucyjnych produktów optycznych. Wyprodukowano tu pierwsze amerykańskie markowe szkła optyczne, opracowano przełomowe wojskowe okulary przeciwsłoneczne dla żołnierzy walczących na frontach I wojny światowej i stworzono soczewki zastosowane w aparatach, którymi wykonano pierwsze satelitarne zdjęcia księżyca. W 1971 roku jako pierwsza wprowadziła na rynek miękkie soczewki kontaktowe.

Źródło: Hand Made

www.hand-made.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764