logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Bioderma wraca z drugą edycją kampanii „Ty czujesz, my dbamy”

  PR 26.02.2021, przeczytano 714 razy
ilustracja

W 4Q 2020 roku marka Bioderma uruchomiła kampanię społeczną, której zadaniem było uświadomienie pacjentom, że skóra każdego z nas wysyła sygnały, których nie należy bagatelizować. W ramach kampanii „Ty czujesz, my dbamy” marka chciała nie tylko edukować, ale przede wszystkim realnie pomóc oferując konkretne rozwiązane. W ramach pomocy pacjentom zaoferowanych zostało ponad 500 bezpłatnych konsultacji online z dermatologami. Kampania była realizowana we współpracy z portalem Znany Lekarz oraz Opieka.Farm przy patronacie Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-bioderma-wraca-z-druga-edycja-kampanii-_ty-czujesz%2C-my-dbamy_,390385,artykul.html

- Kampania społeczna „TY CZUJESZ, MY DBAMY” miała na celu uświadomienie, jak ważne jest rozumienie sygnałów płynących ze skóry. Pierwsza edycja 2020 pokazała, że wiele osób potrzebuje pomocy w ich zrozumieniu. Razem z dermatologami pomogliśmy w diagnozie skóry 452 osób. Wraz z farmaceutami zadbaliśmy o skórę ponad 19 000 osób. Cieszymy się, że pacjenci zaufali nam i współpracującym z nami ekspertom. Tym bardziej utwierdza nas to w przekonaniu, że kampanie społeczne i umożliwienie dostępu do specjalistów w obecnych czasach jest bardzo ważne – podsumowuje Adrian Macias, Dyrektor Marketingu marki Bioderma.

To właśnie z uwagi na bardzo dobry odbiór akcji Bioderma zdecydowała się na kontynuację projektu i realizację drugiej edycji. Dotychczasowa idea kampanii oparta na zaoferowaniu pacjentom możliwości skorzystania z bezpłatnych konsultacji dermatologicznych on-line (dla Pacjentów przygotowanych jest ok. 500 takich konsultacji) zostaną dodatkowo rozszerzone o możliwość skorzystania z darmowych, konsultacji z kosmetologiem (ok. 150 indywidualnych konsultacji on-line) oraz  live stream (24.03.2021)  na FB z Key Opion Leader’em - autorytetem z dziedziny dermatologii i patologii AZS Profesorem Adamem Reichem. Również w miejscu sprzedaży Pacjentom oferowana będzie opieka i porady w doborze odpowiedniego produktu. Przygotowanych zostało również ponad 23 tys. specjalnych zestawów produktów do skóry dla Pacjentów. Partnerami strategicznymi akcji pozostają Znany Lekarz i grupa OpiekaFarm, a nad merytoryką całej akcji patronat obejmie Polskie Towarzystwo Dermatologiczne.

Start kampanii przypada na 1 marca, a komunikacja potrwa miesiąc. Konsultacje ze specjalistami będą odbywać się w dniach 08.03 do 19.03. Kampania będzie mocno wspierana w kanałach Digital (m.in. YT/FB/IG). Za kreację spotu odpowiada podobnie jak w pierwszej edycji agencja pharmamarketingowae NEKK. Natomiast za strategię i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith należący do grupy Publicis Media.

Źródło: NAOS Poland

www.naos.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764