logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Bosman została partnerem szczecińskich kibiców

  PR 07.10.2022, przeczytano 202 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bosman została partnerem Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”. Współpraca SKPSu i marki Bosman pn. „Kibicuj z Bosmanem” – podmiotów tak silnie kojarzących się ze Szczecinem i województwem zachodnio-pomorskim – ma na celu wspólną promocję regionu i integrację lokalnej społeczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-bosman-zostala-partnerem-szczecinskich-kibicow,397526,artykul.html

Bosman to regionalna marka warzona w szczecińskim browarze, która jest blisko najistotniejszych wydarzeń regionu i jego mieszkańców. Umowa partnerska ze Stowarzyszeniem Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy” jest kontynuacją wieloletniej współpracy Bosmana z kibicami szczecińskiego klubu. Partnerstwo będzie wspierać rozwój i promocję regionu oraz integrować lokalną społeczność. Ten właśnie rodzaj sponsoringu jest ważnym elementem w aktywności marki. Umowa została podpisana na minimum dwa lata, a w jej ramach planowanych jest wiele ciekawych akcji, wydarzeń i konkursów. Powstanie m.in. duża akcja, którą marka przygotowała dla konsumentów, a o której szczegółach Bosman i SKPS poinformują wspólnie już wkrótce.

- Bosman jest naturalnym towarzyszem przy kibicowaniu, dlatego z dumą mogę ogłosić, że zostaliśmy partnerem Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”. Jestem przekonana, że działania, które wspólnie podejmiemy z kibicami, przyczynią się do rozwoju sportu i kultury kibicowania w naszym Regionie. Dla naszego Browaru ważne jest, by aktywnie uczestniczyć w życiu lokalnej społeczności, a kibice są nieodłączną jej częścią. Dlatego, jesteśmy dumni, że wspieramy kibiców. Zachęcamy wszystkich do kibicowania z Bosmanem! – mówi Alicja Wirkowska, odpowiedzialna za markę Bosman.

W ubiegłych latach dla mieszkańców całego regionu i lokalnych organizacji pozarządowych powstał program Bosman Wspiera Region, w ramach którego zrealizowanych zostało ponad 25 projektów społecznych o łącznej wartości prawie miliona złotych. Marka sfinansowała również zakup busa dla niepełnosprawnych kibiców, a także ufundowała drugą, największą w Europie tzw. „sektorówkę”, czyli ogromną flagę wciąganą z dolnego sektora na górną część trybuny. Dzięki akcji zbiórki ponad 50 kg kapsli Bosmana kibice otrzymali również flagi meczowe. Teraz przyszedł czas na oficjalne partnerstwo i kolejne wspólne działania z „Portowcami”.

– Cieszę się z naszej wieloletniej, udanej współpracy z marką Bosman Szczeciński. Już wkrótce rozpoczniemy kolejne wspólne, ciekawe inicjatywy, o których będziemy na bieżąco informować w naszych mediach społecznościowych, a tymczasem zapraszamy do wspólnego kibicowania – kibicowania z Bosmanem – Maciej Kasprzyk, Prezes Stowarzyszenia Kibiców Pogoni Szczecin „Portowcy”.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Do grona klientów agencji dołączyła marka batoników Corny. 19 Południk zajmie się jej komunikacją na polskim rynku.
Sharp/Nec na ISE 2023
Sharp NEC Display Solutions Europe prezentuje najnowsze technologie wyświetlania obrazu na targach ISE 2023 w Barcelonie na stoisku E600 w hali 3. Na największej i najważniejszej na świecie wystawie dla dostawców usług AV oraz integratorów systemów Sharp/NEC przedstawia szersze portfolio i ekspercką wiedzę dwóch wiodących japońskich marek pod jednym szyldem. Odwiedzający mają...
Panasonic zaprezentował na targach ISE 2023 nowe rozwiązania 4K
Panasonic Connect Europe zaprezentował dziś na targach ISE 2023 cztery nowe rozwiązania przeznaczone do współpracy biznesowej, edukacji i rozrywki opartej na lokalizacji. Najnowsze produkty umacniają wiodącą pozycję rynkową firmy w dziedzinie technologii 4K Visual oraz Pro-AV. Panasonic oferuje kompleksową gamę projektorów 4K o pojemności do 50 000 lm,...
Marek Olwert nowym Senior Paid Social Specialist w SalesTube
Marek Olwert dołącza do agencji MarTech & e-commerce SalesTube (Group One) jako Senior Paid Social Specialist. Wzmocni team zarządzany przez Paid Social Manager Agnieszkę Dobrenko.
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764