logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Bracia Koral przywołuje „Smaki wspomnień”

  PR 24.10.2016, przeczytano 465 razy
ilustracjastrzałka

Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej, na przekór jesiennej aurze, zaprasza internautów w sentymentalną podróż do ciepłych wspomnień z dzieciństwa. W mediach społecznościowych właśnie ruszyła kampania #Smakiwspomnien.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-bracia-koral-przywoluje-_smaki-wspomnien_,30331,artykul.html

Jesień to czas, w którym częściej wspominamy dawne czasy, snujemy refleksje i znajdujemy czas na chwilę zamyślenia. Wspomnienia rodzinnych spotkań, pierwsze przyjaźnie i miłości, beztroskie spacery do pobliskiego parku i zabawy w gronie najbliższych - to wszystko wywołuje na naszej twarzy uśmiech i wprawia nas w dobry nastrój. Każda z tych chwil ma swój wyjątkowy - choć często metaforyczny - smak.

Dla wszystkich, których kochamy

Marka Bracia Koral - Lody Jak Dawniej powstała z myślą o pielęgnowaniu tradycji wielopokoleniowych spotkań. Chcieliśmy zaprosić konsumentów do wspólnego spędzania czasu i dzielenia się nim z tymi, których kochamy - mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral, właściciela marki Bracia Koral - Lody Jak Dawniej. To właśnie w takich momentach powstają prawdziwe, ciepłe wspomnienia. Kreujemy je sami, również przygotowując wspólnie pyszne dania i słodkości. Warto podczas tych wydarzeń sięgać po ulubione smaki - także smaki lodów - dodaje.

Dotychczas w komunikacji w mediach społecznościowych marka wykorzystywała stylistykę retro, odwołując się do czasów, w których powstało mające dzisiaj ponad 37 lat przedsiębiorstwo. W ten sposób starsze pokolenie śledzących stronę marki na Facebooku mogło przypomnieć sobie charakterystyczne dla swojego dzieciństwa gadżety i zwyczaje, a młodsi mieli okazję poznać czasy „jak dawniej”.

#Smakiwspomnien na Facebooku i Instagramie

Na potrzeby kampanii w mediach społecznościowych wprowadzony został tag #Smakiwspomnien. Treści związane z marką można również śledzić pod tagami #braciakoral oraz #jakdawniej. Jeszcze w tym roku na stronie Bracia Koral na Facebooku uruchomiony zostanie okolicznościowy konkurs.

Źródło: Bracia Koral

www.braciakoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764