logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Cewe nowym partnerem Akademii Nikona

  PR 12.09.2019, przeczytano 435 razy

W czasach, gdy każdego dnia w internecie publikuje się miliony zdjęć, fotografia wywołana na profesjonalnym papierze fotograficznym nabiera zupełnie innego, wyjątkowego charakteru. Podczas kursów i warsztatów Akademii Nikona uczestnicy zachęcani są, by jak najczęściej utrwalać i prezentować swoje prace właśnie w ten sposób. To i wiele innych rozwiązań na prezentowanie zdjęć oferuje firma CEWE, nowy partner Akademii Nikona i producent oryginalnych fotoproduktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-cewe-nowym-partnerem-akademii-nikona,383942,artykul.html

Możliwości, jakie fotografom daje współczesna technologia są niezliczone. Każdy z nas może nie tylko bez trudu wykonać zdjęcie w doskonałej jakości, ale także samodzielnie edytować je i profesjonalnie obrobić za pomocą programów graficznych. Zamiast więc chować starannie przygotowane prace w czeluściach komputera lub na dyskach zewnętrznych warto wybrać spośród nich te, które sprawiają nam wyjątkową radość i wyeksponować je w formie odbitek, plakatu czy fotoksiążki.

- Wydrukowane zdjęcie pozwala dostrzec więcej szczegółów, a osoba, która je ogląda robi to dłużej i uważniej – tłumaczy Michał Leja, fotograf, wykładowca Akademii Nikona – Podczas organizowanych w Akademii Nikona zajęć uczymy nie tylko, jak robić najlepsze zdjęcia, ale także, jak na co dzień cieszyć się swoją pasją do fotografii. Samodzielnie wykonane i profesjonalnie wydrukowane zdjęcia to nie tylko świetna pamiątka. Zaprezentowane w formie książki, kalendarza czy plakatu mogą stanowić też idealny pomysł na prezent dla bliskiej osoby – dodaje Michał Leja.

Firma CEWE ma w swoim portfolio pełną gamę fotoproduktów i usług dedykowanych zarówno profesjonalnym fotografom, jak i hobbystom - od akcesoriów ozdobionych własnym zdjęciem przez fotoobrazy i plakaty, po CEWE FOTOKSIĄŻKĘ, która jest najchętniej zamawianą fotoksiążką w Europie.

W ramach współpracy pomiędzy CEWE a Akademią Nikona, uczestnicy warsztatów będą mieli okazję lepiej poznać fotoprodukty CEWE. Z myślą o nich przygotowane zostały dedykowane oferty, dzięki którym będą mogli na przykład stworzyć swoje portfolio z wykorzystaniem CEWE FOTOKSIĄŻKI lub wydrukować swoje prace w postaci fotoobrazu lub plakatu.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764