logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Cewe nowym partnerem Akademii Nikona

  PR 12.09.2019, przeczytano 441 razy

W czasach, gdy każdego dnia w internecie publikuje się miliony zdjęć, fotografia wywołana na profesjonalnym papierze fotograficznym nabiera zupełnie innego, wyjątkowego charakteru. Podczas kursów i warsztatów Akademii Nikona uczestnicy zachęcani są, by jak najczęściej utrwalać i prezentować swoje prace właśnie w ten sposób. To i wiele innych rozwiązań na prezentowanie zdjęć oferuje firma CEWE, nowy partner Akademii Nikona i producent oryginalnych fotoproduktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-cewe-nowym-partnerem-akademii-nikona,383942,artykul.html

Możliwości, jakie fotografom daje współczesna technologia są niezliczone. Każdy z nas może nie tylko bez trudu wykonać zdjęcie w doskonałej jakości, ale także samodzielnie edytować je i profesjonalnie obrobić za pomocą programów graficznych. Zamiast więc chować starannie przygotowane prace w czeluściach komputera lub na dyskach zewnętrznych warto wybrać spośród nich te, które sprawiają nam wyjątkową radość i wyeksponować je w formie odbitek, plakatu czy fotoksiążki.

- Wydrukowane zdjęcie pozwala dostrzec więcej szczegółów, a osoba, która je ogląda robi to dłużej i uważniej – tłumaczy Michał Leja, fotograf, wykładowca Akademii Nikona – Podczas organizowanych w Akademii Nikona zajęć uczymy nie tylko, jak robić najlepsze zdjęcia, ale także, jak na co dzień cieszyć się swoją pasją do fotografii. Samodzielnie wykonane i profesjonalnie wydrukowane zdjęcia to nie tylko świetna pamiątka. Zaprezentowane w formie książki, kalendarza czy plakatu mogą stanowić też idealny pomysł na prezent dla bliskiej osoby – dodaje Michał Leja.

Firma CEWE ma w swoim portfolio pełną gamę fotoproduktów i usług dedykowanych zarówno profesjonalnym fotografom, jak i hobbystom - od akcesoriów ozdobionych własnym zdjęciem przez fotoobrazy i plakaty, po CEWE FOTOKSIĄŻKĘ, która jest najchętniej zamawianą fotoksiążką w Europie.

W ramach współpracy pomiędzy CEWE a Akademią Nikona, uczestnicy warsztatów będą mieli okazję lepiej poznać fotoprodukty CEWE. Z myślą o nich przygotowane zostały dedykowane oferty, dzięki którym będą mogli na przykład stworzyć swoje portfolio z wykorzystaniem CEWE FOTOKSIĄŻKI lub wydrukować swoje prace w postaci fotoobrazu lub plakatu.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764