logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Cewe nowym partnerem Akademii Nikona

  PR 12.09.2019, przeczytano 463 razy

W czasach, gdy każdego dnia w internecie publikuje się miliony zdjęć, fotografia wywołana na profesjonalnym papierze fotograficznym nabiera zupełnie innego, wyjątkowego charakteru. Podczas kursów i warsztatów Akademii Nikona uczestnicy zachęcani są, by jak najczęściej utrwalać i prezentować swoje prace właśnie w ten sposób. To i wiele innych rozwiązań na prezentowanie zdjęć oferuje firma CEWE, nowy partner Akademii Nikona i producent oryginalnych fotoproduktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-cewe-nowym-partnerem-akademii-nikona,383942,artykul.html

Możliwości, jakie fotografom daje współczesna technologia są niezliczone. Każdy z nas może nie tylko bez trudu wykonać zdjęcie w doskonałej jakości, ale także samodzielnie edytować je i profesjonalnie obrobić za pomocą programów graficznych. Zamiast więc chować starannie przygotowane prace w czeluściach komputera lub na dyskach zewnętrznych warto wybrać spośród nich te, które sprawiają nam wyjątkową radość i wyeksponować je w formie odbitek, plakatu czy fotoksiążki.

- Wydrukowane zdjęcie pozwala dostrzec więcej szczegółów, a osoba, która je ogląda robi to dłużej i uważniej – tłumaczy Michał Leja, fotograf, wykładowca Akademii Nikona – Podczas organizowanych w Akademii Nikona zajęć uczymy nie tylko, jak robić najlepsze zdjęcia, ale także, jak na co dzień cieszyć się swoją pasją do fotografii. Samodzielnie wykonane i profesjonalnie wydrukowane zdjęcia to nie tylko świetna pamiątka. Zaprezentowane w formie książki, kalendarza czy plakatu mogą stanowić też idealny pomysł na prezent dla bliskiej osoby – dodaje Michał Leja.

Firma CEWE ma w swoim portfolio pełną gamę fotoproduktów i usług dedykowanych zarówno profesjonalnym fotografom, jak i hobbystom - od akcesoriów ozdobionych własnym zdjęciem przez fotoobrazy i plakaty, po CEWE FOTOKSIĄŻKĘ, która jest najchętniej zamawianą fotoksiążką w Europie.

W ramach współpracy pomiędzy CEWE a Akademią Nikona, uczestnicy warsztatów będą mieli okazję lepiej poznać fotoprodukty CEWE. Z myślą o nich przygotowane zostały dedykowane oferty, dzięki którym będą mogli na przykład stworzyć swoje portfolio z wykorzystaniem CEWE FOTOKSIĄŻKI lub wydrukować swoje prace w postaci fotoobrazu lub plakatu.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764