logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Cukier Królewski z kampanią „Piecz, Przerabiaj, Podziel się!”

  PR 09.06.2022, przeczytano 766 razy
ilustracja

Marka Cukier Królewski zaskakuje nową nazwą i opakowaniem swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem Piecz, Przerabiaj, Podziel się!, w której Cukier Królewski pokazuje, jak prosto żyć w duchu less waste.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-cukier-krolewski-z-kampania-_piecz%2C-przerabiaj%2C-podziel-sie%21_,396203,artykul.html

Królewski cukier z buraków cukrowych w nowej odsłonie

Mniej czerwieni, a więcej bieli i zieleń, ale przede wszystkim buraki cukrowe na pierwszym planie – tak prezentuje się teraz flagowy produkt marki Cukier Królewski. Wizualnej metamorfozie towarzyszy jeszcze jedna zaskakująca zmiana – nowa nazwa. Zamiast „cukier biały” na froncie opakowania konsumenci zobaczą teraz napis „cukier z buraków cukrowych”. Przedstawiciele marki zmianę argumentują chęcią podkreślenia tego, co dotychczas mogło nie być dostrzegalne na pierwszy rzut oka, czyli w pełni naturalnego i lokalnego pochodzenia produktu.

ilustracjastrzałka

Piecz, Przerabiaj, Podziel się!

Wspomnianym zmianom towarzyszy akcja Piecz, Przerabiaj, Podziel się! oraz tematyczny konkurs konsumencki. Marka Cukier Królewski w ramach najnowszej kampanii pokazuje gotowe rozwiązania na funkcjonowanie w duchu less waste i przekonuje, że cukier nie tylko słodzi, ale jest też świetnym konserwantem, który pozwala zachować na dłużej smak i właściwości produktów z krótkim terminem do spożycia.

W komunikację akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się! w sieci zaangażowane są popularne polskie influencerki. Promuje ją też spot. 30-sekundowe wideo wyświetlane będzie przez miesiąc w serwisach YouTube, Player, WP Pilot oraz na portalach kobiecych i lifestylowych, m.in. z grupy Edipresse oraz WP. Na potrzeby kampanii stworzony został również landing page www.wyzwanie-niemarnowanie.pl.

Działania PR dla marki Cukier Królewski nieprzerwanie od ponad 15 lat prowadzi krakowska agencja Open Media. Za działania digital oraz organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Realizacją spotu zajęła się firma Papaya Films.

Źródło: Cukier Królewski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance realizuje kampanię promującą Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764