logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Cukier Królewski z kampanią „Piecz, Przerabiaj, Podziel się!”

  PR 09.06.2022, przeczytano 1343 razy
ilustracja

Marka Cukier Królewski zaskakuje nową nazwą i opakowaniem swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem Piecz, Przerabiaj, Podziel się!, w której Cukier Królewski pokazuje, jak prosto żyć w duchu less waste.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-cukier-krolewski-z-kampania-_piecz%2C-przerabiaj%2C-podziel-sie%21_,396203,artykul.html

Królewski cukier z buraków cukrowych w nowej odsłonie

Mniej czerwieni, a więcej bieli i zieleń, ale przede wszystkim buraki cukrowe na pierwszym planie – tak prezentuje się teraz flagowy produkt marki Cukier Królewski. Wizualnej metamorfozie towarzyszy jeszcze jedna zaskakująca zmiana – nowa nazwa. Zamiast „cukier biały” na froncie opakowania konsumenci zobaczą teraz napis „cukier z buraków cukrowych”. Przedstawiciele marki zmianę argumentują chęcią podkreślenia tego, co dotychczas mogło nie być dostrzegalne na pierwszy rzut oka, czyli w pełni naturalnego i lokalnego pochodzenia produktu.

ilustracjastrzałka

Piecz, Przerabiaj, Podziel się!

Wspomnianym zmianom towarzyszy akcja Piecz, Przerabiaj, Podziel się! oraz tematyczny konkurs konsumencki. Marka Cukier Królewski w ramach najnowszej kampanii pokazuje gotowe rozwiązania na funkcjonowanie w duchu less waste i przekonuje, że cukier nie tylko słodzi, ale jest też świetnym konserwantem, który pozwala zachować na dłużej smak i właściwości produktów z krótkim terminem do spożycia.

W komunikację akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się! w sieci zaangażowane są popularne polskie influencerki. Promuje ją też spot. 30-sekundowe wideo wyświetlane będzie przez miesiąc w serwisach YouTube, Player, WP Pilot oraz na portalach kobiecych i lifestylowych, m.in. z grupy Edipresse oraz WP. Na potrzeby kampanii stworzony został również landing page www.wyzwanie-niemarnowanie.pl.

Działania PR dla marki Cukier Królewski nieprzerwanie od ponad 15 lat prowadzi krakowska agencja Open Media. Za działania digital oraz organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Realizacją spotu zajęła się firma Papaya Films.

Źródło: Cukier Królewski

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764