logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Dakea jako pierwsza digitalizuje dekarzy

  PR 18.04.2019, przeczytano 415 razy

Dzięki Dakea Boss.app od 180heartbeats + Jung v Matt dla Dakea (Altaterra, VKR), dekarze współpracujący z marką, mając przy sobie tylko smartfona, mogą już na budowie zacząć przygotowanie oferty dla swoich klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-dakea-jako-pierwsza-digitalizuje-dekarzy,382160,artykul.html

Platforma komunikacyjna Dakea Boss.app, dostępna przez smartfony i dakea.com.pl, jest pierwszym tak innowacyjnym rozwiązaniem dla tej branży na polskim rynku. Fachowcy prowadzący firmy dekarskie mogą dzięki niej zaoszczędzić czas, pieniądze i zdobywać nagrody. Dakea Boss.app umożliwia: przygotowanie wyceny, wprowadzanie danych i proponowanie klientom kompleksowych ofert - nawet w kilku wariantach - w profesjonalnym firmowym szablonie, wraz z przykładowymi realizacjami. Do dyspozycji dekarzy jest także kreator strony www,  a ponadto w prosty sposób mogą zbierać DAKI (punkty) i wymieniać je na nagrody: skórzane pasy dekarskie, torby narzędziowe i inne:

- Przygotowaliśmy wygodny system komunikacji, który wychodzi poza typową strukturę usług i dostaw dla klienta, który działa w wymagającej branży  - mówi Rafał Knap, digital transformation director w 180. - Cyfryzuje dość długi łańcuch obsługi klienta: Dakea - dystrybutorzy i dekarze - ich klienci. Oprócz wspomnianych funkcji, dekarze ze swojego smartfona, prosto z placu budowy, mogą zarejestrować się w systemie i z wykorzystaniem aparatu, zeskanować okna Dakea, które zainstalowali. A na końcu, z automatu dostać punkty w programie lojalnościowym - dodaje.

Platforma będzie rozwijana o kolejne udogodnienia, np. ciekawe, ważne przy prowadzeniu biznesu porady:

- Celem marki Dakea jest przede wszystkim wsparcie naszych głównych partnerów - dekarzy i dystrybutorów - mówi Piotr Czernic, International Marketing Director Altaterra Polska. - Poza oferowaniem bardzo dobrych produktów w atrakcyjnych cenach, z aplikacją Dakea BOSS.app idziemy dzisiaj o krok dalej adresując ich potrzeby oraz ambicje. Ponadto, wraz z agencją 180heartbeats robimy to w bardzo innowacyjny sposób, wyróżniający nas na rynku okien dachowych. Konsekwentnie realizujemy naszą strategię marki dla profesjonalistów, a aplikacja Dakea BOSS.app pozwala nam jeszcze bardziej zbliżyć się do naszych partnerów, poznać ich potrzeby i wspólnie z nimi się rozwijać.

Oprócz Polski, marka jest dostępna w 12 krajach Europy –  m.in. w Wielkiej Brytanii, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.

180heartbeats wspólnie z działem marketingu Dakea odpowiada za koncept aplikacji. Agencja jest także odpowiedzialna za development i udostępnienie Dakea Boss.app w App Store i Google Play.

Źródło: 180heartbeats + JUNG v MATT

www.180hb.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764