logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Dekoral startuje z nową kampanią

  PR 16.05.2019, przeczytano 1315 razy
ilustracjastrzałka

„Twój dom – Twój styl” to hasło kampanii reklamowej farby HOME&STYLE – nowego produktu marki Dekoral (PPG Deco Polska). Akcji towarzyszy premiera spotu, który od poniedziałku można oglądać na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w internetowych serwisach wideo. Reklama ukazuje różne postaci, które swój niepowtarzalny i oryginalny styl wyrażają kolorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-dekoral-startuje-z-nowa-kampania,382476,artykul.html

Spot reklamowy został przygotowany na bazie oryginalnego manifestu, który przedstawia ludzi na różnych etapach życia: prawnik, mama, modelka, młoda para. Łączy ich wspólna cecha: każdy wyraża swój nietuzinkowy charakter i styl bycia za pomocą barw z palety HOME&STYLE. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot oraz jego dwie skrócone - 10-sekundowe wersje. Celem działań reklamowych jest zapoznanie klientów z zaletami nowego produktu, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej. Prezentowanie niebanalnych zestawień barw pomoże natomiast w wyborze odpowiedniego koloru do aranżacji mieszkań. Emisja spotu w telewizji potrwa do 31 lipca oraz do końca sierpnia w kanałach video online.

Zintegrowana kampania 360

Kampania reklamowa została zaprojektowana z myślą o wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji, które wzajemnie się uzupełniają i są ze sobą spójne. Pozwala to dokładnie monitorować zachowania konsumentów, a także precyzyjne analizować realizację działań. Kampanię 360 wspiera m.in. dedykowana strona www.twojdomtwojstyl.pl oraz kampania bannerowa i testerowa – zachęcająca do wypróbowania darmowych testerów HOME&STYLE. Podjęte działania, oprócz promocji nowego produktu stanowią kontynuację strategii, mającej na celu odświeżenie wizerunku marki po zmianie logotypu, która miała miejsce na początku roku.

Nowe oblicze farb Dekoral

Nowa, ceramiczna farba HOME&STYLE przeznaczona jest do malowania ścian wewnętrznych i sufitów, tworzą głęboko matową, elegancką i trwałą powłokę. Zastosowanie innowacyjnych cząsteczek hydrofobowych gwarantuje odporność produktu na wnikanie płynnych plam i zabrudzeń. Farba pozostawia matowe wykończenie, a co najważniejsze jest przyjazna dla alergików. Jest łatwa w samodzielnej aplikacji, a dzięki ceramicznej formule z upływem czasy nie traci walorów estetycznych. HOME&STYLE jest dostępna w 56 oryginalnych kolorach – od pasteli aż po ciemne nasycone barwy.

Źródło: Dekoral

www.dekoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764