logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Dekoral startuje z nową kampanią

  PR 16.05.2019, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

„Twój dom – Twój styl” to hasło kampanii reklamowej farby HOME&STYLE – nowego produktu marki Dekoral (PPG Deco Polska). Akcji towarzyszy premiera spotu, który od poniedziałku można oglądać na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w internetowych serwisach wideo. Reklama ukazuje różne postaci, które swój niepowtarzalny i oryginalny styl wyrażają kolorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-dekoral-startuje-z-nowa-kampania,382476,artykul.html

Spot reklamowy został przygotowany na bazie oryginalnego manifestu, który przedstawia ludzi na różnych etapach życia: prawnik, mama, modelka, młoda para. Łączy ich wspólna cecha: każdy wyraża swój nietuzinkowy charakter i styl bycia za pomocą barw z palety HOME&STYLE. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot oraz jego dwie skrócone - 10-sekundowe wersje. Celem działań reklamowych jest zapoznanie klientów z zaletami nowego produktu, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej. Prezentowanie niebanalnych zestawień barw pomoże natomiast w wyborze odpowiedniego koloru do aranżacji mieszkań. Emisja spotu w telewizji potrwa do 31 lipca oraz do końca sierpnia w kanałach video online.

Zintegrowana kampania 360

Kampania reklamowa została zaprojektowana z myślą o wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji, które wzajemnie się uzupełniają i są ze sobą spójne. Pozwala to dokładnie monitorować zachowania konsumentów, a także precyzyjne analizować realizację działań. Kampanię 360 wspiera m.in. dedykowana strona www.twojdomtwojstyl.pl oraz kampania bannerowa i testerowa – zachęcająca do wypróbowania darmowych testerów HOME&STYLE. Podjęte działania, oprócz promocji nowego produktu stanowią kontynuację strategii, mającej na celu odświeżenie wizerunku marki po zmianie logotypu, która miała miejsce na początku roku.

Nowe oblicze farb Dekoral

Nowa, ceramiczna farba HOME&STYLE przeznaczona jest do malowania ścian wewnętrznych i sufitów, tworzą głęboko matową, elegancką i trwałą powłokę. Zastosowanie innowacyjnych cząsteczek hydrofobowych gwarantuje odporność produktu na wnikanie płynnych plam i zabrudzeń. Farba pozostawia matowe wykończenie, a co najważniejsze jest przyjazna dla alergików. Jest łatwa w samodzielnej aplikacji, a dzięki ceramicznej formule z upływem czasy nie traci walorów estetycznych. HOME&STYLE jest dostępna w 56 oryginalnych kolorach – od pasteli aż po ciemne nasycone barwy.

Źródło: Dekoral

www.dekoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Dassault Systèmes poinformowała, że prawie wszyscy konsumenci oczekują dziś personalizacji zakupionych produktów i usług. Oczekiwania dotyczące personalizacji produktów obecne są we wszystkich grupach wiekowych, ale są szczególnie silne wśród młodszych nabywców i dotyczą wielu kategorii rynkowych, takich jak mobilność, opieka...
Nowy sklep internetowy „Herbapol-Lublin” S.A.
W drugiej połowie maja wystartował nowy sklep internetowy firmy „Herbapol-Lublin” S.A., który od teraz znajduje się pod adresem: e-herbapol.com.pl. Odświeżona witryna zachęca nowoczesnym wyglądem oraz przyjaznym i funkcjonalnym dla użytkownika układem strony. Na nowej platformie zakupowej dostępne są wszystkie produkty z portfolio firmy.
Firma BSH przeznaczyła część budżetu reklamowego na wsparcie placówek medycznych
W ramach walki z pandemią koronawirusa producent AGD marki Bosch wyposażył w najpotrzebniejszy sprzęt gospodarstwa domowego ponad 220 placówek medycznych w całym kraju. Wartość przekazanej pomocy wyniosła łącznie milion złotych, o tę kwotę firma obniżyła swój budżet marketingowy. Wsparcie trafiło m.in. do szpitali zakaźnych, oddziałów ratunkowych, a...
Grupa Lotos sponsorem polskiej koszykówki
Koncern z Gdańska został sponsorem Energa Basket Ligi kobiet i mężczyzn, reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, a także Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Superpucharu Polski. LOTOS wesprze również oficjalną galę zakończenia sezonu koszykarskiego. Umowa będzie obowiązywać w sezonie 2020/2021.
Dzień Dziecka online - propozycja  Agencji Vi
Agencja Vi, która stworzyła platformę edukacyjną ze zdalnymi animacjami i korepetycjami dla dzieci zDziecmi.pl, wychodzi z projektem wirtualnych imprez organizowanych z okazji Dnia Dziecka. Pomysł na firmową integrację dla dzieci i rodziców na miarę obecnych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764