logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Dekoral startuje z nową kampanią

  PR 16.05.2019, przeczytano 206 razy
ilustracjastrzałka

„Twój dom – Twój styl” to hasło kampanii reklamowej farby HOME&STYLE – nowego produktu marki Dekoral (PPG Deco Polska). Akcji towarzyszy premiera spotu, który od poniedziałku można oglądać na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w internetowych serwisach wideo. Reklama ukazuje różne postaci, które swój niepowtarzalny i oryginalny styl wyrażają kolorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-dekoral-startuje-z-nowa-kampania,382476,artykul.html

Spot reklamowy został przygotowany na bazie oryginalnego manifestu, który przedstawia ludzi na różnych etapach życia: prawnik, mama, modelka, młoda para. Łączy ich wspólna cecha: każdy wyraża swój nietuzinkowy charakter i styl bycia za pomocą barw z palety HOME&STYLE. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot oraz jego dwie skrócone - 10-sekundowe wersje. Celem działań reklamowych jest zapoznanie klientów z zaletami nowego produktu, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej. Prezentowanie niebanalnych zestawień barw pomoże natomiast w wyborze odpowiedniego koloru do aranżacji mieszkań. Emisja spotu w telewizji potrwa do 31 lipca oraz do końca sierpnia w kanałach video online.

Zintegrowana kampania 360

Kampania reklamowa została zaprojektowana z myślą o wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji, które wzajemnie się uzupełniają i są ze sobą spójne. Pozwala to dokładnie monitorować zachowania konsumentów, a także precyzyjne analizować realizację działań. Kampanię 360 wspiera m.in. dedykowana strona www.twojdomtwojstyl.pl oraz kampania bannerowa i testerowa – zachęcająca do wypróbowania darmowych testerów HOME&STYLE. Podjęte działania, oprócz promocji nowego produktu stanowią kontynuację strategii, mającej na celu odświeżenie wizerunku marki po zmianie logotypu, która miała miejsce na początku roku.

Nowe oblicze farb Dekoral

Nowa, ceramiczna farba HOME&STYLE przeznaczona jest do malowania ścian wewnętrznych i sufitów, tworzą głęboko matową, elegancką i trwałą powłokę. Zastosowanie innowacyjnych cząsteczek hydrofobowych gwarantuje odporność produktu na wnikanie płynnych plam i zabrudzeń. Farba pozostawia matowe wykończenie, a co najważniejsze jest przyjazna dla alergików. Jest łatwa w samodzielnej aplikacji, a dzięki ceramicznej formule z upływem czasy nie traci walorów estetycznych. HOME&STYLE jest dostępna w 56 oryginalnych kolorach – od pasteli aż po ciemne nasycone barwy.

Źródło: Dekoral

www.dekoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Rosław Szaybo
Nie żyje Rosław Szaybo - grafik, projektant okładek płyt, książek, ilustrator, fotografik. Jego prace zdobią niezliczone okładki płyt m.in. Krzysztofa Komedy, Czesława Niemena, Eltona Johna, Janis Joplin, Roya Orbisona czy Judas Priest.
Bezpieczeństwo współpracy z programem Not Recommend
W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.
Agencja 180heartbeats + Jung v Matt dołączyła do grona polskich firm, które potrafią tworzyć wysokiej jakości akcje dla Asystenta Google.
W sklepach Kaufland ruszyła akcja SOS Wioski Dziecięce i P&G
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Ambi Pur w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Multikino promuje się w aplikacji TikTok
O wyjściu do kina nie decydują już tylko rodzice. Obecnie to młodzi kinomani, którzy mają szeroki dostęp do informacji, kreują wybory. Wykorzystując ten trend i chcąc wyjść naprzeciwko coraz młodszej grupie klientów, Multikino postanowiło do promocji swojej oferty filmowej zaangażować popularnych TikTokerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764