logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Dekoral startuje z nową kampanią

  PR 16.05.2019, przeczytano 353 razy
ilustracjastrzałka

„Twój dom – Twój styl” to hasło kampanii reklamowej farby HOME&STYLE – nowego produktu marki Dekoral (PPG Deco Polska). Akcji towarzyszy premiera spotu, który od poniedziałku można oglądać na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w internetowych serwisach wideo. Reklama ukazuje różne postaci, które swój niepowtarzalny i oryginalny styl wyrażają kolorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-dekoral-startuje-z-nowa-kampania,382476,artykul.html

Spot reklamowy został przygotowany na bazie oryginalnego manifestu, który przedstawia ludzi na różnych etapach życia: prawnik, mama, modelka, młoda para. Łączy ich wspólna cecha: każdy wyraża swój nietuzinkowy charakter i styl bycia za pomocą barw z palety HOME&STYLE. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundowy spot oraz jego dwie skrócone - 10-sekundowe wersje. Celem działań reklamowych jest zapoznanie klientów z zaletami nowego produktu, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej. Prezentowanie niebanalnych zestawień barw pomoże natomiast w wyborze odpowiedniego koloru do aranżacji mieszkań. Emisja spotu w telewizji potrwa do 31 lipca oraz do końca sierpnia w kanałach video online.

Zintegrowana kampania 360

Kampania reklamowa została zaprojektowana z myślą o wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji, które wzajemnie się uzupełniają i są ze sobą spójne. Pozwala to dokładnie monitorować zachowania konsumentów, a także precyzyjne analizować realizację działań. Kampanię 360 wspiera m.in. dedykowana strona www.twojdomtwojstyl.pl oraz kampania bannerowa i testerowa – zachęcająca do wypróbowania darmowych testerów HOME&STYLE. Podjęte działania, oprócz promocji nowego produktu stanowią kontynuację strategii, mającej na celu odświeżenie wizerunku marki po zmianie logotypu, która miała miejsce na początku roku.

Nowe oblicze farb Dekoral

Nowa, ceramiczna farba HOME&STYLE przeznaczona jest do malowania ścian wewnętrznych i sufitów, tworzą głęboko matową, elegancką i trwałą powłokę. Zastosowanie innowacyjnych cząsteczek hydrofobowych gwarantuje odporność produktu na wnikanie płynnych plam i zabrudzeń. Farba pozostawia matowe wykończenie, a co najważniejsze jest przyjazna dla alergików. Jest łatwa w samodzielnej aplikacji, a dzięki ceramicznej formule z upływem czasy nie traci walorów estetycznych. HOME&STYLE jest dostępna w 56 oryginalnych kolorach – od pasteli aż po ciemne nasycone barwy.

Źródło: Dekoral

www.dekoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764