logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka DPD wybiera Unique One

  PR 12.07.2021, przeczytano 908 razy
ilustracjastrzałka

Firma kurierska DPD Polska, powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Wszystkiego wyGRAnEKO”. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-dpd-wybiera-unique-one,392234,artykul.html

Z okazji okrągłego jubileuszu – 30 lat obecności na polskim rynku – firma kurierska DPD postanowiła zorganizować loterię dla swoich Klientów.

W loterii może wziąć udział Odbiorca przesyłki doręczonej przez DPD potwierdzonej numerem listu przewozowego, na którym widnieje jego pełne imię i nazwisko. Termin przyjmowania zgłoszeń i okres sprzedaży promocyjnej trwa od 12 lipca 2021 (od 6:00) do 14 listopada 2021roku.

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna jest za opracowanie mechanizmu loterii oraz kreację (POS, digital). Loterię wspierają działania komunikacyjne za pomocą materiałów POS (ulotka, koperty na przesyłki), działaniami w digital i w social media.

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764