logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital

  PR 17.10.2019, przeczytano 243 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-drugie-sniadanie-z-kampania-tv-i-digital,384382,artykul.html

W spotach przygotowanych przez Cut The Mustard do jedzenia Drugiego Śniadania zachęca Albert Einstein. Według odkrywcy teorii względności musy owocowe i warzywne Drugie Śniadanie pozwoliły mu utrzymać wysoki poziom energii i osiągnąć sukces w swojej dziedzinie.

- Drugie Śniadanie to produkt z kategorii ready-to-eat, która jest już mocno zagospodarowana. Wyzwaniem było więc wypracowanie strategii komunikacji i wynikającej z niej idei kreatywnej. Dlatego postawiliśmy na charakterystycznego brand hero, w postaci Alberta Einsteina, który  uwiarygodnia przekaz marki, że “Drugie Śniadanie to tajemnica każdego sukcesu”. W warstwie wizualnej zdecydowaliśmy się na połączenie animacji z fabułą, przez co spot jest bliższy młodszemu odbiorcy - mówi Marcin Strzałkowski, dyrektor kreatywny i co-owner w Cut The Mustard.

Cut The Mustard odpowiada za strategię komunikacji marki, kreację i nadzór kreatywny nad produkcją 15’’ i 30’’ spotów, które można było zobaczyć na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych, a także w sieci kin Cinema City i na YouTube. Agencja przygotowała również key visual wykorzystany w kampanii, a także materiały przeznaczone do kanałów online. Spot wyprodukowało studio produkcyjne Graffiti, a demo spotu stworzyło Mniam. Za postprodukcję odpowiada Orka Film. Zakupem mediów zajmuje się Wavemaker.

Drugie Śniadanie to nowa marka wprowadzona przez Dawtonę. Cut The Mustard współpracuje z Dawtoną od blisko dwóch lat realizując projekty z zakresu digital, social media, ATL, a także współpracy z influencerami i PR. Dotychczas Cut The Mustard dla marki Drugie Śniadanie przygotowało design opakowań dla kilku linii produktowych.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie, po dwóch latach spadku, w okresie 2019-2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii Beauty. Jak wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts - opublikowanego przez agencję mediową Zenith - do 2021...
Dla nowych kadr w poligrafii – współpraca Canon i Politechniki Warszawskiej
Z raportu pt. „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” wydanego przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga we współpracy z KPMG oraz Uniwersytetem Warszawskim wynika, że w naszym kraju liczba pracowników sektora poligraficznego przekroczyła 50 tysięcy osób. Pod tym względem ustępujemy już tylko największym gospodarkom Europy.
Zamiast modelek w kampanii galerii handlowe pojawili się zwykli - niezwykli ludzie
Gemini Park Tarnów odsłoniło już 50 ambasadorów swojej kampanii wizerunkowej, realizowanej pod hasłem "Tarnowskie Oblicza Mody". Oryginalny projekt ma za zadanie wypromować galerię, ale także pokazać potencjał ludzki miasta i regionu.
PIAP ma nowych Członków
Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o cztery nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały:  3Drubber, Agencja Reklamowa „GadżetPL”, Be Joy – pakPOS, Nagrody.pl.
Bartek Ostałowski promuje ekspresową dostawę z Inter Cars
Szeroki asortyment części i szybka dostawa, to jedne z wielu czynników, dzięki którym Inter Cars na przestrzeni blisko 30 lat zbudował pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku. Właśnie te aspekty pokazuje w swoim najnowszym filmie Bartek Ostałowski, ambasador marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764