logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Drugie Śniadanie z kampanią TV i digital

  PR 17.10.2019, przeczytano 319 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania marki “Drugie Śniadanie”, czyli zdrowych przekąsek w postaci musów owocowo-warzywnych. Za działania obejmujące spoty telewizyjne oraz digital odpowiada agencja Cut The Mustard.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-drugie-sniadanie-z-kampania-tv-i-digital,384382,artykul.html

W spotach przygotowanych przez Cut The Mustard do jedzenia Drugiego Śniadania zachęca Albert Einstein. Według odkrywcy teorii względności musy owocowe i warzywne Drugie Śniadanie pozwoliły mu utrzymać wysoki poziom energii i osiągnąć sukces w swojej dziedzinie.

- Drugie Śniadanie to produkt z kategorii ready-to-eat, która jest już mocno zagospodarowana. Wyzwaniem było więc wypracowanie strategii komunikacji i wynikającej z niej idei kreatywnej. Dlatego postawiliśmy na charakterystycznego brand hero, w postaci Alberta Einsteina, który  uwiarygodnia przekaz marki, że “Drugie Śniadanie to tajemnica każdego sukcesu”. W warstwie wizualnej zdecydowaliśmy się na połączenie animacji z fabułą, przez co spot jest bliższy młodszemu odbiorcy - mówi Marcin Strzałkowski, dyrektor kreatywny i co-owner w Cut The Mustard.

Cut The Mustard odpowiada za strategię komunikacji marki, kreację i nadzór kreatywny nad produkcją 15’’ i 30’’ spotów, które można było zobaczyć na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych, a także w sieci kin Cinema City i na YouTube. Agencja przygotowała również key visual wykorzystany w kampanii, a także materiały przeznaczone do kanałów online. Spot wyprodukowało studio produkcyjne Graffiti, a demo spotu stworzyło Mniam. Za postprodukcję odpowiada Orka Film. Zakupem mediów zajmuje się Wavemaker.

Drugie Śniadanie to nowa marka wprowadzona przez Dawtonę. Cut The Mustard współpracuje z Dawtoną od blisko dwóch lat realizując projekty z zakresu digital, social media, ATL, a także współpracy z influencerami i PR. Dotychczas Cut The Mustard dla marki Drugie Śniadanie przygotowało design opakowań dla kilku linii produktowych.

Źródło: Cut The Mustard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gerhard Steidl uhonorowany nagrodą Sony World Photography Awards 2020 za wybitny wkład w fotografię
World Photography Organisation ma przyjemność ogłosić, że nagrodę Za wybitny wkład w fotografię 2020 w ramach konkursu Sony World Photography Awards otrzymał wydawca Gerhard Steidl. Po raz pierwszy w historii konkursu nagrodę Za wybitny wkład w fotografię przyznano osobie, która nie jest fotografem. Jury doceniło wieloletnią współpracę Steidla z fotografami i...
Cykl Spotkań agencji Aliganza i uczelni Viamoda
Strategia obecności marki w sieci to od dawna nie tylko reklamy na Facebooku czy teksty na blogu napisane pod wyszukiwarki. Na wykładzie słuchacze poznają tajniki sprawnego projektowania strategii obecności marki online, od researchu konkurencji po automatyzację sprzedaży, które przedstawią eksperci z wieloletnim doświadczeniem.
Ibuprom Zatoki z nową kampanią telewizyjną
Ruszyła kampania leku Ibuprom Zatoki za której koncepcję kreatywną odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Ricoh na Remadays 2020
Podczas tegorocznej edycji RemaDays Ricoh zaprezentuje swój flagowy system produkcyjny Pro C7200x z 5. stacją na kolor specjalny oraz najnowszy ploter lateksowy Pro L5160. Na stoisku firmy (hala F, stoisko M25) będzie można zobaczyć m.in. niestandardowe aplikacje wykorzystujące tonery specjalne: neon żółty, neon różowy, clear i biały oraz widoczny tylko pod...
Kozłowska wraca do Schulz brand friendly
Do agencji po rocznej przerwie wraca Dominika Kozłowska obejmując piastowane wcześniej stanowisko PR Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764