logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Duda Nasze Polskie w kampanii kultowych smaków

  PR 18.10.2021, przeczytano 1973 razy
ilustracja

Smak wędlin to jeden ze znaków rozpoznawczych polskiej kuchni. Marka Duda, od 30 lat obecna na rynku, podkreśla jego rolę w nowej kampanii reklamowej linii produktów „Nasze Polskie”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-duda-nasze-polskie-w-kampanii-kultowych-smakow,393416,artykul.html

Pod hasłem „Tak kultowe” 18. października startuje kampania marki Duda Nasze Polskie, której głównym elementem będą emitowane równolegle dwa spoty telewizyjne. Marka rusza w ten sposób z nową platformą kreatywną, której założeniem jest podkreślenie, że w ofercie Duda Nasze Polskie znajdują się znane i cenione przez Polaków smaki, takie jak kultowa kiełbasa myśliwska, żywiecka czy schab z beczki.

Akcja pierwszego spotu rozgrywa się podczas polsko-hiszpańskiego wesela, natomiast drugi film opowiada o urodzinowym przyjęciu ojca pewnej rodziny, podczas której najmłodszy syn postanawia przedstawić jubilatowi swoją dziewczynę. Osią obu historii jest odmowa spróbowania wędlin Nasze Polskie, która pociąga za sobą fatalne skutki i powoduje serię niefortunnych zdarzeń.

- Pojawiąjący się w kampanii motyw odmowy przedstawiony jest w humorystyczny i dość absurdalny sposób – mówi Dominika Majcher Group Account Director w Agencji OS3 - Kluczowe było dla nas puszczenie oka do widza, aby w ten sposób rozbawić go i zaciekawić produktami marki Duda Nasze Polskie – dodaje.

Produktowymi bohaterami kampanii są kiełbasy myśliwska i żywiecka. Jak wynika z badań Nielsena, myśliwska Dudy to najchętniej wybierana myśliwska w Polsce, od teraz dostępna także w wersji plastrowanej oraz przekąskowej – jako kabanos myśliwski. Z kolei żywiecka to duma i symbol jednego z pięciu naszych zakładów produkcyjnych, który specjalizuje się w produkcji kiełbas suchych, oczywiście dostępna zarówno w batonie, jak i w plastrach.

Reklamowane plastrowane wędliny opakowane są (jako pierwsze i jedyne w kraju) w nowoczesną folię z powłoką antybakteryjną z jonami srebra. Gwarantuje ona bezpieczeństwo i funkcjonalność produktów. Innowacyjne opakowania to odpowiedź Silesii na jeden z trendów konsumenckich, który zyskał na znaczeniu w czasie pandemii koronawirusa.

Konsumenci już teraz mogą znaleźć wędliny Duda Nasze Polskie na półkach największych sieciach handlowych w Polsce, w handlu detalicznym oraz na platformie Allegro.

- W kampanii przybliżamy konsumentom produkty marki Duda, które powstają od ponad 30 lat w oparciu o wartości takie, jak tradycja, polskość i jakość. Linia „Nasze Polskie” to dzisiaj już kilkadziesiąt produktów z kluczowych kategorii, głównie wieprzowych. Jak wynika z badań, konsumenci kojarzą ją głównie z polskimi, wysoko jakościowymi oraz smacznymi produktami, co podkreślamy w rozpoczętej właśnie kampanii – komentuje Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia - W czasach nieustannych zmian chcemy dawać konsumentom niezmienność w kwestii smaku, bo tego właśnie oczekują. „Nasze Polskie” to produkty oddające charakter rodzimych wędlin, z których jesteśmy dumni.  – dodaje.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio Graffiti Films. Spoty wyreżyserował Dariusz Zatorski. Media kupowane są przez dom mediowy Mediacom. Za działania PR odpowiada agencja Świeża Bazylia PR.

Kampania emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD, w mediach społecznościowych i na głównych portalach internetowych. Reklamy pojawią się także w prasie i na formatach POS.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Bartosz Gąsiorowski (Strategy Director)
  • Kreacja – Robert Witkowski (Creative Director marki Duda), Michał Stalmaski (Copywriter)
  • Obsługa klienta i procesu – Dominika Majcher (Group Account Director), Patrycja Krajewska (Senior Account Manager)

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764