logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu

  PR 28.04.2025, przeczytano 479 razy
ilustracjastrzałka

Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-duda-rusza-z-kampania-reklamowa-po-rebrandingu,408595,artykul.html

Z badania przeprowadzonego przez markę Duda wynika, że kanapki odgrywają kluczową rolę w codziennej diecie Polaków – nie tylko o poranku. Aż 74% respondentów spożywa 3-4 posiłki dziennie, a kanapka dominuje w menu śniadaniowym (66%) i kolacyjnym (69%). Co więcej, stanowi również wybór dla 21% osób poszukujących przekąski w ciągu dnia.

Kanapka to także mocno zakorzeniony w polskiej tradycji rytuał – kojarzona jest z wygodą (53%), przyjemnością smaku (40%) i domowym ciepłem (32%). Dominującym składnikiem polskich kanapek pozostaje wędlina – wskazało ją aż 82% ankietowanych – z wyraźnym prymatem szynki drobiowej (71%) i wieprzowej (68%).

– Kanapka towarzyszy Polakom przez cały dzień. Wyniki naszego badania tylko potwierdzają jej mocną pozycję w naszym codziennym menu, a dane sprzedażowe i analizy AC Nielsen pokazują, że spośród oferty drobiowej to właśnie nasze produkty najczęściej trafiają na kromkę chleba. Pięć smaków marki Duda znalazło się w top 10 najchętniej wybieranych przez konsumentów wędlin drobiowych w plastrach, a liderem jest filet pieczony. Dlatego nasza kampania to nie tylko kreatywna opowieść o kanapkach – to odpowiedź na realne potrzeby i codzienne wybory milionów Polaków – mówi Marietta Stefaniak, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Rozwoju w Cedrob Foods.

Smak codziennych przyjemności

Nowa komunikacja marki Duda to kolorowe, dynamiczne i nowoczesne animacje, które z humorem i lekkością przedstawiają różnorodne oblicza kanapki – od klasycznych propozycji po oryginalne, odważne wariacje z wykorzystaniem szerokiego portfolio produktów marki Duda. W kampanii zobaczymy różnorodnych bohaterów i stylizacje kulinarne, które udowadniają, że kanapka nigdy nie musi być nudna.

– Po największym w historii marki procesie rebrandingu przyszedł czas na równie spektakularną kampanię 360. Nie chcemy się ograniczać – dlatego przygotowaliśmy aż sześć różnorodnych spotów produktowych, w których prezentujemy sześć grup targetowych (od baby boomers po generację Z) i sześć pomysłów na wyjątkową kanapkę. Bo kanapka to nie chwilowa moda – to rytuał w codziennym menu Polaków. A my mamy w niej kluczowy składnik: wysokiej jakości wędliny, które odpowiadają na różnorodne potrzeby i smaki – podkreśla Leszek Organista, Dyrektor Marketingu marki Duda.

Silna obecność w mediach

Kampania obejmuje zintegrowane działania w kanałach ATL, radio, digital i OOH: spoty telewizyjne i radiowe, intensywną obecność online – w tym social media, display i wideo digitalowe, działania OOH na nośnikach wielkoformatowych w największych miastach oraz influencer marketing, realizowany we współpracy ze Streetcom.

Za kreację i produkcję kampanii odpowiada agencja Hand Made, natomiast planowanie i zakup mediów powierzono Arena Media. Działania PR powierzono Walk PR.

Loteria konsumencka

Integralną częścią kampanii jest ogólnopolska loteria konsumencka, która startuje równolegle z działaniami wizerunkowymi. Do wygrania są atrakcyjne nagrody – m.in. Fiat 500e, raz w tygodniu Thermomix, a codziennie Airfryer. W loterii mogą wziąć udział zarówno produkty paczkowane, jak i zmiennowagowe z lady tradycyjnej.

W ramach kampanii wspierane są wszystkie kluczowe linie produktowe marki Duda: wędliny paczkowane, produkty z lady tradycyjnej, kiełbaski (w tym produkty bez osłonki) i kabanosy, pasty kanapkowe oraz linia High Protein.

Nowoczesne podejście do klasyki

Marka Duda przechodzi właśnie największą transformację w swojej ponad 30-letniej historii. Nowa identyfikacja wizualna oraz pozycjonowanie „Smak codziennych przyjemności” są zwieńczeniem kilkuletniego procesu zmian, w ramach którego marka z sukcesem rozbudowała swoje portfolio. Zaprezentowany przez markę Duda rebranding to konsekwencja wieloetapowego procesu, który w ostatnich latach koncentrował się na rozwoju oferty produktowej w oparciu m.in. o wysokiej jakości surowiec drobiowy, którego koncern Cedrob – właściciel marki Duda – jest największym producentem w Polsce.

Źródło: Cedrob Foods

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764