logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Durex mocniej promowana w Internecie

  PR 06.02.2020, przeczytano 682 razy

Światowy koncern Reckitt Benckiser związał się umową ze spółką Style Group, wchodzącą w skład Grupy Kapitałowej Primavera Parfum. Dzięki nawiązanej współpracy już wkrótce powstanie Strefa Marek Allegro dla produktów intymnych Durex.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-durex-mocniej-promowana-w-internecie,385582,artykul.html

Durex coraz śmielej wchodzi w kanał e-commerce, korzystając na rozkwicie sprzedaży online produktów intymnych. Jak wynika z danych TradeWatch, w 2019 roku rynek prezerwatyw na Allegro szacowany był na kwotę 12,5 mln złotych, z czego ponad 8,5 mln złotych przypadło w udziale właśnie tej marce. Sama sprzedaż produktów Durex wzrosła r/r o 21%. W tym roku Reckitt Benckiser planuje zwiększyć sprzedaż marki na Allegro aż o 50%, w czym ma mu pomóc rozbudowana kampania marketingowa oraz współpraca ze Style Group.

– Dynamiczny wzrost kanału e-commerce w Polsce otwiera przed markami nowe możliwości dotarcia do konsumenta. Dostęp do danych oraz szerokie spektrum narzędzi pozwalają odpowiednio dostosowywać ofertę do potrzeb odbiorców. Obserwujemy duży potencjał do dalszych wzrostów w kanale online dla marki Durex. Coraz więcej konsumentów docenia dyskrecję oraz swobodę wyboru szerokiego asortymentu towarów intymnych, jakie oferuje kanał e-commerce. Dzięki współpracy strategicznej ze Style Group dajemy im taką możliwość – przekonuje Aleksandra Depta, ekspert ds. e-commerce w Reckitt Benckiser.

Główny przedmiot umowy to utworzenie Strefy Marki Allegro dla Durex. Strefy marek to wyjątkowe miejsca z szerokim asortymentem oryginalnych przedmiotów znanych firm. Utworzenie strefy wymaga przejścia wielostopniowej weryfikacji dokonywanej przez Allegro pod kątem oceny potencjału biznesowego samego partnera oraz marki, jaką reprezentuje. Dzięki temu użytkownicy Internetu zyskują pewność, że dostępne tam produkty są oryginalne i można je kupić w atrakcyjnych cenach.

– Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołączył światowy koncern Reckitt Benckiser. Powierzenie nam utworzenia Strefy Marek Allegro to wyraz zaufania oraz motywacja do dalszej, wytężonej pracy. To również potwierdzenie tego, że kierunek naszych działań jest właściwy. Aktualnie prowadzimy podobne projekty dla czterech koncernów. Stanowią one naturalną odpowiedź na zmieniające się potrzeby i oczekiwania internautów – twierdzi Janina Karasek, współwłaściciel i dyrektor ds. rozwoju Primavera Parfum.

W ramach współpracy, w ciągu roku zostanie obsłużonych ponad 110 tysięcy zamówień. Prognozowane, roczne przychody ze sprzedaży produktów Durex poprzez Strefę Marki Allegro wyniosą ok. 5,8 mln złotych.

Sprzedaż marki Durex w Internecie to dopiero początek współpracy z koncernem Reckitt Benckiser. W niedalekiej przyszłości planowane jest uruchamianie kolejnych Stref Marek Allegro – między innymi dla takich brandów jak: Veet, Dettol i Scholl. – Kolejne strefy chcemy uruchomić już na przełomie pierwszego i drugiego kwartału tego roku – dodaje Janina Karasek z Primavera Parfum.

Źródło: Primavera Parfum

www.primaveraparfum.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764