logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Elementy dołącza do grona klientów Big Picture

  PR 10.08.2020, przeczytano 641 razy

ELEMENTY, czyli jedna z najbardziej trendsetterskich młodych marek modowych w Polsce, znana ze swojej transparentności cenowej oraz etycznej produkcji , nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz koordynację całościowej strategii działań PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-elementy-dolacza-do-grona-klientow-big-picture,388045,artykul.html

ELEMENTY są pionierem w dziedzinie nie tylko zaangażowanej mody, ale także transparentnej komunikacji z klientem – od początku istnienia konsekwentnie dzielą się informacjami dotyczącymi tego, z jakiego kraju pochodzą wykorzystywane materiały, w jakim mieście został uszyty każdy z produktów oraz jaki procent poszczególnych czynników (materiały, praca, podatki, koszta stałe, marża) składa się na jego finalną cenę. Przejrzystość cen to obok transparentności produkcji oraz kapitału społecznego główny filar działalności ELEMENTÓW.

Big Picture, które specjalizuje się w projektach mądrze łączących biznes z odpowiedzialnością społeczną, będzie odpowiedzialne za strategię oraz obsługę komunikacji marki w mediach i współpracę z influencerami. Współpraca została rozpoczęta w lipcu 2020 roku i ma charakter długofalowy. Po stronie Big Picture za komunikację marki ELEMENTY odpowiadać będzie zespół lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764