ELEMENTY, czyli jedna z najbardziej trendsetterskich młodych marek modowych w Polsce, znana ze swojej transparentności cenowej oraz etycznej produkcji , nawiązała współpracę z Big Picture. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za stworzenie oraz koordynację całościowej strategii działań PR, w tym za realizację działań z zakresu media i influencer relations.
ELEMENTY są pionierem w dziedzinie nie tylko zaangażowanej mody, ale także transparentnej komunikacji z klientem – od początku istnienia konsekwentnie dzielą się informacjami dotyczącymi tego, z jakiego kraju pochodzą wykorzystywane materiały, w jakim mieście został uszyty każdy z produktów oraz jaki procent poszczególnych czynników (materiały, praca, podatki, koszta stałe, marża) składa się na jego finalną cenę. Przejrzystość cen to obok transparentności produkcji oraz kapitału społecznego główny filar działalności ELEMENTÓW.
Big Picture, które specjalizuje się w projektach mądrze łączących biznes z odpowiedzialnością społeczną, będzie odpowiedzialne za strategię oraz obsługę komunikacji marki w mediach i współpracę z influencerami. Współpraca została rozpoczęta w lipcu 2020 roku i ma charakter długofalowy. Po stronie Big Picture za komunikację marki ELEMENTY odpowiadać będzie zespół lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.
Źródło: Big Picture