logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Endo rozpoczęła współpracę z Bluerank

  PR 14.05.2020, przeczytano 613 razy

Rynek producentów odzieży dziecięcej dynamicznie rośnie. I choć koronawirus nieco krzyżuje plany, ten rok nie będzie zły. Warto jednak skupić się na sprzedaży online, na co stawia Endo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-endo-rozpoczela-wspolprace-z-bluerank,387007,artykul.html

Endo to producent odzieży dla dzieci do 13 roku życia. Posiada też ofertę ubrań dla dorosłych, książki oraz akcesoria dla najmłodszych. Firma – działająca od końca lat 90. - jest prekursorem ubrań z kreatywnymi nadrukami i napisami, które są projektowane przy współpracy z polskimi ilustratorami i artystami. W tym gronie jest  m.in. Małgorzata Strzałkowska, pisarka, poetka, autorka i ilustratorka książek dla dzieci.

Marka przeszła drogę od proponowania klientom kolorowych T-shirtów (kiedyś ikona Endo) do szerokiej oferty, odpowiadającej wymaganiom i potrzebom małych i dużych klientów.

Firma działa tylko w Internecie, dlatego stawia na rozwój w sieci.

Bluerank zadba o widoczność Endo

Rynek produktów dziecięcych tworzy sześć segmentów: odzież, obuwie, zabawki, kosmetyki, żywność oraz rozrywka dla dzieci. Według danych PMR w 2019 r. wartość tego rynku wyniosła ponad 15 mld zł, a największym segmentem była odzież dziecięca, generująca niemal jedną trzecią sprzedaży.

Branża dziecięca to także jeden z najszybciej rozwijających się sektorów e-commerce – zauważalna jest coraz większa skłonność rodziców do kupowania ubranek online.

Stąd między innymi nawiązanie współpracy między Endo z Bluerank.

Agencja marketingu internetowego zadba o widoczność odzieżowej marki w sieci. Przeprowadzi m.in. audyt dotyczący pozycjonowania strony, przygotuje plan wydawniczy i rekomendacje dotyczące tworzenia treści.

Zjawiskiem widocznym w ostatnich latach w branży dziecięcej, zwłaszcza w segmencie odzieży, jest także konsumencki patriotyzm. To też buduje dziś przewagę Endo. Rodzice coraz chętniej wybierają produkty polskich marek. Szczególnie teraz, w czasach epidemii, gdy istotne jest wspieranie rodzimych producentów i pozytywne wpływanie na gospodarkę.

Dobra współpraca daje efekty

Wyróżnikiem ubrań Endo są proste kroje, zabawne grafiki i ekologiczne nadruki. Każda kolekcja porusza ważny temat i – lekko i kreatywnie - oswaja dzieci ze sztuką, kibicuje w odkrywaniu i poznawaniu świata.

- Endo to marka, która stawia na kreatywność, lubi testować, nie boi się próbować. Widać, że lubi to, co robi i jednocześnie jasno komunikuje swoje wartości. Z takimi Partnerami bardzo dobrze się współpracuje. - Maciej Gałecki, prezes Bluerank

To, ważne, bo dobra współpraca owocuje projektami, które są potem nagradzane na prestiżowych konkursach na skalę europejską. Organizatorzy „European Search Awards” ogłosili niedawno listę nominowanych do tytułów w 2020 roku. Bluerank uzyskał aż 11 nominacji, najwięcej wśród polskich agencji. Dotyczą one kampanii realizowanych dla czterech biznesowych Partnerów: Mitsubishi Motors, Wittchen, PizzaPortal oraz Raja. To projekty, w których Bluerank zajmował się m.in. kompleksową strategią działań w ramach Google Ads oraz strategią content marketingu.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764