logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Fantasia prezentuje nowe smaki współpracując z Femi Stories

  PR 25.04.2019, przeczytano 901 razy
ilustracjastrzałka

Dwie marki, doskonale znające potrzeby kobiet, połączyły wrażliwość, kreatywność i nieszablonowe podejście do rzeczywistości. Marka Fantasia wraz z projektantkami z Femi Stories, zaprasza konsumentki do niezwykłego świata inspiracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-fantasia-prezentuje-nowe-smaki-wspolpracujac-z-femi-stories,382219,artykul.html

Trzy nowe smaki Fantasii: mango z nutą róży, marakuja z nutą jaśminu oraz papaya z nutą kwiatu pomarańczy to prawdziwy precedens i jedyny taki duet owocowo-kwiatowy na europejskim rynku. Całość dopełnia designerskie opakowanie, przywodzące na myśl pierwsze ciepłe dni w roku oraz mini – kolekcja ubrań i akcesoriów, które nawet w środku miasta pozwolą poczuć się jak na egzotycznej plaży.

- To niezwykłe, co można osiągnąć scalając wrażenia smakowe i wizualne z dwóch z pozoru różnych światów – podkreśla Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia.  - Zarówno wzory, zaproponowane przez Femi Stories, jak i nasz produkt, powstały z myślą o  ambitnych, nowoczesnych kobietach, którym w natłoku codziennych spraw należy się chwila odpoczynku i błogiego wytchnienia. Chcieliśmy zaproponować im coś naprawdę wyjątkowego i wierzymy, że spełniliśmy to zadanie – dodaje.

ilustracjastrzałka

- Stworzenie tego produktu było naszym prawdziwym marzeniem. To pierwsza taka oferta w całej Europie i mamy nadzieję, że stanie się inspiracją dla wszystkich szukających drobnych przyjemności – podkreśla Magdalena Siarkowska, starszy kierownik marki Fantasia.

Modnie i z fantazją

Fantasia inspiruje dziś nie tylko konsumentki – miłośniczki dobrego smaku i kojących momentów. Nowa, niebanalna odsłona tego jogurtu zaowocowała współpracą z Femi Stories – niezwykle kobiecą marką, która uczciła wprowadzenie produktu mini-kolekcją ubrań i dodatków.

- Zarówno Femi, jak i Fantasia skierowane są do kobiet – dla nas to duet idealny, a sama nazwa Fantasia obrazuje nasze fantazyjne kolekcje i styl – podkreśla KamilaNawarkiewiczz Femi Stories. – Połączenie  kwiatowo-owocowe wydało nam się bardzo ciekawe i intrygujące. Jesteśmy fankami egzotycznych smaków, dlatego gdy usłyszałyśmy jakie owoce będą w nowych produktach Fantasii, to nie zastanawiałyśmy się ani chwili – dodaje.

Pretekstem do stworzenia projektów były owocowe i kwiatowe smaki Fantasii, które idealnie wpisują się w charakter Femi Stories. Tak powstała niepowtarzalna kolekcja kapsułowa, w której znajdziemy zwiewną, letnią sukienkę, torbę o wyrazistym princie oraz funkcjonalną kosmetyczkę. Projektantki stworzyły specjalną mini-kolekcję, opartą na printach, kojarzących się z zapadającymi w pamięć chwilami wiosennych przyjemności z nutą egzotyki. Ten sam motyw graficzny ozdobił nowe opakowanie Fantasii.

ilustracjastrzałka

Kampania kwitnąca pomysłami

Wiosenne wprowadzenie na rynek jogurtów deserowych, łączących owocowo-kwiatowe nuty, wspiera szeroka kampania marketingowa, oparta na wielokanałowym dotarciu do konsumentów. Jej motywem przewodnim stała się synergia wielu kobiecych światów: nowoczesnego lifestyle’u, świata mody, designu i urody, co odzwierciedla nie tylko sam produkt, ale współpraca z marką Femi Stories. W ramach działań promocyjnych przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotu oraz przygotowanie kreacji digital odpowiada agencja VMLY&R Poland. Zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy MediaCom, zaś zakupem mediów digital - agencja K2 Precise. Kampanię uzupełniają działania z zakresu influencer marketing i PR prowadzone przez Danone.

ilustracjastrzałka

Źródło: Danone

www.danone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764