logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Febrisan w nowej kampanii reklamowej przywraca spokój i naturalny rytm

  PR 12.10.2022, przeczytano 694 razy
ilustracjastrzałka

Marka Febrisan, należąca do portfolio Orifarm Healthcare, otworzyła sezon jesienny nową kampanią reklamową, która ruszyła 3 października. W kampanii, będącej równolegle launchem nowego pozycjonowania, marka przywraca spokój bohaterom, w których życie wdarł się chaos spowodowany przeziębieniem i grypą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-febrisan-w-nowej-kampanii-reklamowej-przywraca-spokoj-i-naturalny-rytm,397580,artykul.html

Pod hasłem „Febrisan. Stawia na nogi” 3. października wystartowała kampania marki Febrisan, której głównym elementem będzie emitowany spot telewizyjny o długości 30’’ wraz z dwoma skrótami 15’’. Marka rusza w ten sposób z nową kampanią, której założeniem jest podkreślenie, że w okresie zwiększonej podatności na zachorowania, przeziębienie czy grypa mogą się przydarzyć każdemu, burząc naszą uporządkowaną codzienność i wprowadzając do niej chaos i zamieszanie. Jednak Febrisan pomoże wówczas przywrócić spokój i naturalny rytm oraz wrócić do zdrowia.

- Pojawiąjący się w najnowszej kampanii dla marki Febrisan motyw wywołanego przez chorobę przewrócenia życia “do góry nogami” przedstawiony jest w humorystyczny i przejaskrawiony sposób – mówi Dominika Majcher, Group Account Director w Agencji OS3 - Kluczowe było dla nas oddanie w nowej komunikacji marki uczuć, które towarzyszą konsumentom w pierwszych dniach infekcji i pokazanie Febrisanu jako rozwiązania, które nie tylko przywraca zdrowie, ale także buduje poczucie spokoju z odzyskanego ponownie porządku naszego świata, przynosząc ulgę i poczucie bezpieczeństwa – dodaje.

Najnowsza produkcja została stworzona w dwóch równoległych światach jednocześnie z wykorzystaniem ekranów LED. Pozwoliło to uzyskać efekt odwrócenia z zachowaniem pełnej kontroli nad zachowaniem scenografii.

- W kampanii pokazujemy, że nawet zwyczajne przeziębienie często sprawia, iż dosłownie tracimy grunt pod nogami. Nasze życie wygląda wtedy inaczej, jest jego trudniejszą wersją. To, co było dla nas proste i rutynowe, staje się skomplikowane – komentuje Anna Bielińska, Brand Manager w Orifarm Healthcare - Kiedy choroba czy przeziębienie wywracają nasze życie do góry nogami, Febrisan przywraca naturalny porządek w naszym życiu. Dzięki niemu wszystko wraca do komfortowej normy - naturalnego, płynnego rytmu – dodaje.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio F25. Spot wyreżyserował Armin Kurasz. Media kupowane są przez dom mediowy OMD.

Kampania emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD, w mediach społecznościowych i na głównych portalach internetowych.

Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:

  • Strategia – Anna Natasza Górecka (Strategy Director)
  • Kreacja – Marta Hermanowicz (Creative Director),  Małgorzata Gontarczuk (Art Director)
  • Obsługa klienta i procesu – Dominika Majcher (Group Account Director), Małgorzata Szerenos (Group Account Director), Matthäus Biardzki (Senior Account Manager)

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764