Marka Febrisan, należąca do portfolio Orifarm Healthcare, otworzyła sezon jesienny nową kampanią reklamową, która ruszyła 3 października. W kampanii, będącej równolegle launchem nowego pozycjonowania, marka przywraca spokój bohaterom, w których życie wdarł się chaos spowodowany przeziębieniem i grypą.
Pod hasłem „Febrisan. Stawia na nogi” 3. października wystartowała kampania marki Febrisan, której głównym elementem będzie emitowany spot telewizyjny o długości 30’’ wraz z dwoma skrótami 15’’. Marka rusza w ten sposób z nową kampanią, której założeniem jest podkreślenie, że w okresie zwiększonej podatności na zachorowania, przeziębienie czy grypa mogą się przydarzyć każdemu, burząc naszą uporządkowaną codzienność i wprowadzając do niej chaos i zamieszanie. Jednak Febrisan pomoże wówczas przywrócić spokój i naturalny rytm oraz wrócić do zdrowia.
- Pojawiąjący się w najnowszej kampanii dla marki Febrisan motyw wywołanego przez chorobę przewrócenia życia “do góry nogami” przedstawiony jest w humorystyczny i przejaskrawiony sposób – mówi Dominika Majcher, Group Account Director w Agencji OS3 - Kluczowe było dla nas oddanie w nowej komunikacji marki uczuć, które towarzyszą konsumentom w pierwszych dniach infekcji i pokazanie Febrisanu jako rozwiązania, które nie tylko przywraca zdrowie, ale także buduje poczucie spokoju z odzyskanego ponownie porządku naszego świata, przynosząc ulgę i poczucie bezpieczeństwa – dodaje.
Najnowsza produkcja została stworzona w dwóch równoległych światach jednocześnie z wykorzystaniem ekranów LED. Pozwoliło to uzyskać efekt odwrócenia z zachowaniem pełnej kontroli nad zachowaniem scenografii.
- W kampanii pokazujemy, że nawet zwyczajne przeziębienie często sprawia, iż dosłownie tracimy grunt pod nogami. Nasze życie wygląda wtedy inaczej, jest jego trudniejszą wersją. To, co było dla nas proste i rutynowe, staje się skomplikowane – komentuje Anna Bielińska, Brand Manager w Orifarm Healthcare - Kiedy choroba czy przeziębienie wywracają nasze życie do góry nogami, Febrisan przywraca naturalny porządek w naszym życiu. Dzięki niemu wszystko wraca do komfortowej normy - naturalnego, płynnego rytmu – dodaje.
Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, natomiast za produkcję odpowiedzialne było studio F25. Spot wyreżyserował Armin Kurasz. Media kupowane są przez dom mediowy OMD.
Kampania emitowana będzie w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD, w mediach społecznościowych i na głównych portalach internetowych.
Zespół po stronie agencji oS3 odpowiedzialny za projekt:
- Strategia – Anna Natasza Górecka (Strategy Director)
- Kreacja – Marta Hermanowicz (Creative Director), Małgorzata Gontarczuk (Art Director)
- Obsługa klienta i procesu – Dominika Majcher (Group Account Director), Małgorzata Szerenos (Group Account Director), Matthäus Biardzki (Senior Account Manager)
Źródło: oS3