logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Freeyu ogłasza współpracę z Marcinem Gortatem

  PR 17.06.2019, przeczytano 204 razy
ilustracjastrzałka

W ramach współpracy marka FreeYu została jednym z głównym partnerów fundacji Marcina Gortata Mierz Wysoko, której celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji własnych marzeń sportowych. Pierwsze aktywacje w których marka będzie aktywnie brać udział to wydarzenia sportowe dla dzieci, Marcin Gortat Camp, które odbędą się w czerwcu w czterech polskich miastach (Rumia, Warszawa, Karpacz, Łódź), oraz mecz Gortat Team vs Wojsko Polskie. Ponadto współpraca obejmie takie działania jak projektowanie nowych produktów sygnowanych wizerunkiem Marcina Gortata oraz głoszenie idei „Głodni Wolności” za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-freeyu-oglasza-wspolprace-z-marcinem-gortatem,382928,artykul.html

Hasło FreeYu „Głodni Wolności” wyraża wolność w swobodzie wyborów, omijanie schematów i stereotypów.

– Cieszę się z rozpoczęcia współpracy z marką FreeYu. Główny przekaz marki idealnie wpisuje się w moje podejście do życia. Wolność wyboru, dążenie do celu, bycie sobą, zachowanie balansu w życiu, to są wartości, którymi zawsze się kieruje. – mówi Marcin Gortat komentując decyzję o podjęciu współpracy.

Kampania z udziałem Marcina Gortata będzie odbywać się pod hasłem „Oblicza wolności Marcina Gortata”, które jest przełożeniem ducha sportu na codzienne życie.

– Przez dwanaście lat obecności w NBA zbierałem doświadczenie, nauczyłem się, co to znaczy być profesjonalnym koszykarzem, ale także nauczyłem się pokory. Wszystkie zdobyte tam umiejętności staram się teraz przekazywać młodym ludziom w ramach organizowanych przez moją fundację działań, poprzez które nie tylko promujemy koszykówkę, ale staramy się także zmotywować młodych ludzi do działania. – podkreśla Gortat.

- Marcin odniósł ogromny sukces, nie tylko w sferze sportowej, ale również jako człowiek. Przez wszystkie lata pozostał wierny swoim ideom. FreeYu jest marką, która te idee wypełnia, skierowaną do ludzi, którzy nie poddają się codziennym trudnościom, realizują swoje nawet najbardziej nietypowe pasje, nie boją się przekraczać własnych granic. Dlatego wierzę, że wspólnie z Marcinem zdziałamy jeszcze więcej, aby jeszcze bardziej wspierać ludzi w różnych sferach aktywności – mówi Bogusław Szladewski, prezes zarządu spółki ZPC Otmuchów S.A., która jest właścicielem marki FreeYu.  

Grafikę do kampanii stworzył Bartosz Kosowski, jeden z najbardziej utalentowanych rysowników w Polsce, autor m.in. plakatu do filmu „Lolita” nagrodzonego w 2014 roku przez amerykańskie Stowarzyszenie Ilustratorów.

Za przygotowanie kampanii oraz działania komunikacyjne odpowiada agencja Coollective.

Źródło: Coollective

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Seminarium Wielkiego Formatu firmy Atrium
Wielkim sukcesem zakończyło się tegoroczne Seminarium Wielkoformatowe firmy ATRIUM Centrum Ploterowe i IKONOS. Udział wzięło ponad 100 uczestników z całego kraju, na których czekali liczni prelegenci, demonstracje oraz muzyczna atrakcja.
Live czat na stronie Remadays
Dobra komunikacja to podstawa przy sprawnym zorganizowaniu targów RemaDays. Dlatego by jeszcze szybciej i sprawniej zaczerpnąć wiedzy na temat targów Organizator zachęca do zadawania pytań poprzez specjalny Live Czat. Dział obsługi zwiedzających udzieli odpowiedzi na pytania dotyczące targów.
Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski promują czytelnictwo
„Zadbaj o książkowy rozwój dziecka” to motyw przewodni kampanii promującej czytelnictwo wśród najmłodszych, której ambasadorami są Tamara Arciuch i Bartłomiej Kasprzykowski. W ramach akcji „Mała książka - wielki człowiek” w całej Polsce są rozdawane Wyprawki Czytelnicze.
20 listopada mija 30 lat od uchwalenia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o Prawach Dziecka. Z tej okazji międzynarodowa organizacja zrzeszająca operatorów sieci komórkowych GSM Association realizuje kampanię mPower Youth, która pokazuje przykłady ich działań mających wpływ na poprawę jakości życia dzieci na całym świecie. T‑Mobile Polska...
​PKN ORLEN inwestując w sport wzmacnia rozpoznawalność marki w kraju i za granicą. Spółka z Grupy Kapitałowej – ORLEN Paliwa została sponsorem tytularnym warszawskiego klubu siatkarskiego. W ramach podpisanej umowy wicemistrzowie Polski od najbliższych zawodów będą występować pod nazwą VERVA Warszawa ORLEN Paliwa, promując jedną ze sztandarowych marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764