logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Gerber zaufała Unique One

  PR 06.07.2021, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Marka Gerber (Nestlé Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Kup Gerber i graj o najlepsze wózki”. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-gerber-zaufala-unique-one,392169,artykul.html

Okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 16 czerwca i potrwa do 15 sierpnia 2021 r. Loterią objęte są wszystkie produkty Gerber oraz Gerber Organic. Aby wziąć udział w loterii należy dokonać jednorazowego zakupu jednego produktu promocyjnego, a następnie zgłosić swój udziału w loterii na stronie www.loteriagerber.pl. Od razu po wysłaniu zgłoszenia uczestnik otrzymuje informację czy do przesłanego zgłoszenia przypisana jest nagroda e-bon (30 bonów) do sieci sklepów SMYK o wartości 100 zł. Dodatkowo każde zgłoszenie bierze udział w losowaniu nagrody tygodniowej spacerówki marki Cybex (2 spacerówki) oraz losowaniu nagrody głównej samochodu Volvo XC40 z fotelikiem Cybex

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna jest za opracowanie mechanizmu loterii oraz kreację. Promocję wspiera ogólnopolska kampania reklamowa, za którą odpowiada RED 8 Advertasing oraz RED 8 Digital. Działania reklamowe obecne są w telewizji, social mediach, w aplikacji Blix oraz punktach sprzedaży. Za planowanie i zakup mediów odpowiada IPG (UM Thrive).

Źródło: UNIQUE ONE Sp. z o.o.

www.uniqueone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764