logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Gliss i Hebe we wspólnej akcji CSR

  PR 10.08.2021, przeczytano 420 razy
ilustracjastrzałka

29 lipca w drogeriach Hebe wystartował plebiscyt „Rób to, co kochasz”, organizowany przez markę kosmetyczną Gliss, należącą do firmy Henkel, oraz Fundację Sukcesu Pisanego Szminką. Ma on na celu wyróżnienie kobiet, które angażują się społecznie, prężnie działają w biznesie lub wyróżniają się ciekawą pasją. Ambasadorką marki Gliss oraz samego plebiscytu jest Małgorzata Rozenek-Majdan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-gliss-i-hebe-we-wspolnej-akcji-csr,392585,artykul.html

Pierwszy etap plebiscytu odbywa się w dniach 29 lipca – 25 sierpnia 2021 r. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dowolny produkt Gliss w drogerii Hebe i zachować dowód zakupu. Następnie należy wybrać 1 z 3 kategorii (pomoc innym, biznes lub pasje) oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.glissrobtocokochasz.pl motywując swoje zgłoszenie. 300 pierwszych pań, które zdecydują się wziąć udział w plebiscycie, otrzyma zestawy produktów Gliss o wartości 100 zł.

W drugim etapie plebiscytu odbędzie się głosowanie internetowe, w którym będzie można wziąć udział między 26 sierpnia a 21 września 2021. Internauci będą mogli zapoznać się ze zgłoszonymi kandydatkami oraz raz dziennie zagłosować na tę, która, według nich, zasługuje na wyróżnienie. Zwyciężczynie w każdej z trzech kategorii otrzymają nagrody w wysokości
5 000 zł. Każda osoba, która odda głos w ramach II etapu plebiscytu, otrzyma 10 proc. rabat na produkty Gliss zakupione w sieci drogerii Hebe za minimum 20 zł.

- Wspieranie kobiet, zarówno w ich rozwoju zawodowym, jak i ożywianiu ich pasji i zainteresowań, jest dla nas bardzo ważne. Cieszymy się, że, wspólnie z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką oraz drogerią Hebe, możemy zachęcać nasze konsumentki do podzielenia się tym, co jest dla nich ważne i je rozwija. Nie możemy doczekać się zgłoszeń i poznania kandydatek. Mamy też nadzieję, że, organizując ten plebiscyt, dotrzemy do kolejnych wyjątkowych kobiet, które, zainspirowane przykładami uczestniczek projektu, zdecydują się spełniać swoje marzenia – powiedziała Dominika Świerszcz, Junior Brand Manager Gliss, Henkel Beauty Care.

Plebiscyt w swoich założeniach wpisuje się w działania firmy Henkel na rzecz aktywizacji kobiet i wspierania ich wszechstronnego rozwoju. Ambasadorką marki Gliss oraz plebiscytu jest Małgorzata Rozenek-Majdan. Lista laureatek i wyniki plebiscytu zostaną opublikowane na stronie www.glissrobtocokochasz.pl po jego zakończeniu (finałowy wybór zwyciężczyń nastąpi do 23 września 2021 r.).

Źródło: Henkel

www.henkel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oyakata z nową kampanią i loterią promocyjną „O Ya! Ka Kasa!”
Wystartowała kampania marki OYAKATA (Ajinomoto), producenta dań i zup instant z makaronem, promująca nowe smaki z linii azjatyckiej i japońskiej. Kampanię wspiera loteria konsumencka z hasłem „O YA! KA KASA!”.
Salony Agata: Ambasadorki marki promują kolekcję Qubik w nowym spocie TV
Każdy z nas marzy o idealnej kuchni. Dlatego sieć Salonów Agata przygotowała ofertę dla wszystkich tych, którzy chcą szybko, funkcjonalnie, a co ważne – jakościowo zaprojektować tę przestrzeń. Klienci marki mogą skorzystać z szerokiej oferty mebli modułowych Qubik, dzięki którym stworzą kuchnię pod wymiar pomieszczenia. W najnowszym spocie reklamowym z udziałem...
Historia Polskich Marek – nowy projekt fotograficzny PAP
Polska Agencja Prasowa ruszyła z projektem fotograficznym Historia Polskich Marek, w ramach którego organizuje tematyczne wystawy archiwalnych zdjęć PAP. Na dedykowanej stronie będą publikowane unikatowe fotografie, artykuły i filmy pokazujące rozwój polskich przedsiębiorstw.
Co łączy Baranią Górę z Gdańskiem? Oczywiście - największa rzeka w Polsce! Pora ją posprzątać! Ekolog i podróżnik Dominik Dobrowolski, wspólnie z bankiem Credit Agricole i spółką EFL rozpoczynają wspólnie trzecią wielką akcję ekologiczną - Wiślaną Odyseję. W ciągu dziesięciu miesięcy posprzątają brzegi królowej polskich...
Rusza kolejna odsłona kampanii telewizyjnej Selgros Cash & Carry
„W Selgros zrealizujesz Twoją ulubioną listę zakupów” informuje najnowszy spot sieci handlowej Selgros Cash & Carry. Będzie on emitowany od 16 stycznia, inaugurując tym samym rozpoczęcie obchodów 25 lat obecności marki na polskim rynku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764