logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Gliss i Hebe we wspólnej akcji CSR

  PR 10.08.2021, przeczytano 742 razy
ilustracjastrzałka

29 lipca w drogeriach Hebe wystartował plebiscyt „Rób to, co kochasz”, organizowany przez markę kosmetyczną Gliss, należącą do firmy Henkel, oraz Fundację Sukcesu Pisanego Szminką. Ma on na celu wyróżnienie kobiet, które angażują się społecznie, prężnie działają w biznesie lub wyróżniają się ciekawą pasją. Ambasadorką marki Gliss oraz samego plebiscytu jest Małgorzata Rozenek-Majdan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-gliss-i-hebe-we-wspolnej-akcji-csr,392585,artykul.html

Pierwszy etap plebiscytu odbywa się w dniach 29 lipca – 25 sierpnia 2021 r. Aby wziąć w nim udział wystarczy kupić dowolny produkt Gliss w drogerii Hebe i zachować dowód zakupu. Następnie należy wybrać 1 z 3 kategorii (pomoc innym, biznes lub pasje) oraz wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej www.glissrobtocokochasz.pl motywując swoje zgłoszenie. 300 pierwszych pań, które zdecydują się wziąć udział w plebiscycie, otrzyma zestawy produktów Gliss o wartości 100 zł.

W drugim etapie plebiscytu odbędzie się głosowanie internetowe, w którym będzie można wziąć udział między 26 sierpnia a 21 września 2021. Internauci będą mogli zapoznać się ze zgłoszonymi kandydatkami oraz raz dziennie zagłosować na tę, która, według nich, zasługuje na wyróżnienie. Zwyciężczynie w każdej z trzech kategorii otrzymają nagrody w wysokości
5 000 zł. Każda osoba, która odda głos w ramach II etapu plebiscytu, otrzyma 10 proc. rabat na produkty Gliss zakupione w sieci drogerii Hebe za minimum 20 zł.

- Wspieranie kobiet, zarówno w ich rozwoju zawodowym, jak i ożywianiu ich pasji i zainteresowań, jest dla nas bardzo ważne. Cieszymy się, że, wspólnie z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką oraz drogerią Hebe, możemy zachęcać nasze konsumentki do podzielenia się tym, co jest dla nich ważne i je rozwija. Nie możemy doczekać się zgłoszeń i poznania kandydatek. Mamy też nadzieję, że, organizując ten plebiscyt, dotrzemy do kolejnych wyjątkowych kobiet, które, zainspirowane przykładami uczestniczek projektu, zdecydują się spełniać swoje marzenia – powiedziała Dominika Świerszcz, Junior Brand Manager Gliss, Henkel Beauty Care.

Plebiscyt w swoich założeniach wpisuje się w działania firmy Henkel na rzecz aktywizacji kobiet i wspierania ich wszechstronnego rozwoju. Ambasadorką marki Gliss oraz plebiscytu jest Małgorzata Rozenek-Majdan. Lista laureatek i wyniki plebiscytu zostaną opublikowane na stronie www.glissrobtocokochasz.pl po jego zakończeniu (finałowy wybór zwyciężczyń nastąpi do 23 września 2021 r.).

Źródło: Henkel

www.henkel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764