logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Grześki w loterii od Nav agency

  PR 01.02.2023, przeczytano 697 razy
ilustracjastrzałka

Kolacja w ciemności? Jazda Monster Truckiem? A może skok ze spadochronem? Laureaci aktywacji Grześków będą mieli w czym przebierać, bo do wygrania jest ponad 1600 voucherów na unikalne przeżycia na WyjątkowyPrezent.pl


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-grzeski-w-loterii-od-nav-agency,398836,artykul.html

Konsumenci marki Grześki, uwielbiają kolekcjonować doświadczenia. Sięgnięcie do szerokiego wachlarza przeżyć, dostępnych na WyjątkowyPrezent.pl, jest odpowiedzią wprost na ich potrzeby. A jest z czego wybierać. W ofercie partnera znajdują się ponad 8000 rozmaitych przeżyć, a wśród nich zarówno relaksacyjne opcje, jak i te bardziej ekstremalne. A dodatkowo, na potrzeby loterii, powstał specjalny pakiet przeżyć Grześków.

Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia” to aktywacja, która nie tylko pokazuje, jak odpowiadać na potrzeby odbiorców, ale także jak łączyć ze sobą różne media, by budować spójny, wielokanałowy przekaz. Loterii towarzyszy szerokie wsparcie w postaci spotów TV, zasięgowych działań digital, kreacji OOH oraz materiałów instore. Dodatkowo do spełniania Grzeszków zachęcają promocyjne opakowania. Kampania jest także wspierana przez wybranych influencerów oraz działania w mediach społecznościowych marki Grześki. Widoczność kampanii została też wsparta w kanałach on- i off-line partnera – na stronie www oraz przy wyspach w galeriach handlowych.

Nad całościową realizacją przedsięwzięcia czuwa NAV agency. Agencja odpowiada za koncepcję kreatywną, kreację materiałów komunikacyjnych, a także opracowanie mechaniki i kompleksową obsługę loterii.

Akcja realizowana jest na platformie komunikacji „Każdy ma swoje Grzeszki”, którą marka Grześki prowadzi od 2020 roku.

Źródło: NAV agency

www.navagency.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764