logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”

  PR 02.11.2024, przeczytano 315 razy
ilustracjastrzałka

Marka Grześki po raz kolejny została strategicznym partnerem antyhejtowego podcastu „Hejt nie jest OK” autorstwa Ewy Abart. Tegoroczny projekt obejmuje osiem odcinków, w których poruszane są tematy przemocy oraz sposobów radzenia sobie z hejtem – w domu, szkole i w przestrzeni publicznej. W szczerych rozmowach o swoich doświadczeniach opowiadają m.in. Julia Wieniawa, Maciej Stuhr oraz Luna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-grzeski-wspiera-druga-odslone-projektu-_hejt-nie-jest-ok_,406317,artykul.html

Wsparcie marki Grześki dla projektu „Hejt nie jest OK” to kontynuacja działań na rzecz przeciwdziałania przemocy słownej i cyberprzemocy. Inicjatywa Ewy Abart ma na celu pokazanie, że każdy z nas – niezależnie od wieku – może przyczynić się do zatrzymania fali bullyingu zarówno w sieci, jak i w codziennym życiu. Powiedzenie „stop” hejtowi oznacza nie tylko unikanie szerzenia nienawiści, ale także stawanie w obronie siebie i innych przed jej skutkami.

- Nie możemy ignorować przemocy, niezależnie od miejsca i formy jej występowania. Dlatego marka Grześki ponownie zaangażowała się w ten istotny społecznie projekt, który w innowacyjny sposób porusza trudne, ale niezwykle ważne tematy związane z hejtem – zarówno tym anonimowym, jak i bezpośrednim - podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian i dodaje: Statystyki są alarmujące: aż 10%* dzieci w Polsce regularnie doświadcza przemocy, a tylko 21%** z nich decyduje się na rozmowę z rodzicami. Natomiast aż 70%* dorosłych uważa, że sprawcy cyberprzemocy pozostają bezkarni. Pokazuje to, jak istotne są działania angażujące młodzież i dorosłych, by otworzyć przestrzeń do dialogu i wspólnego poszukiwania skutecznych rozwiązań.

Najnowsza, ośmioodcinkowa seria podcastów jest dostępna bezpłatnie w Empik Go oraz na pozostałych platformach streamingowych. W projekcie, obok ministry Aleksandry Gajewskiej i radczyni prawnej Katarzyny Kosickiej-Polak, udział wzięli także: Julia Wieniawa, Luna, Anna Paliga, Maciej Stuhr, Majka Jeżowska, Dominika Sokołowska i Miko Czerwiński z Amnesty International.

Na www.empik.com/hejtniejestok dostępne są do pobrania i wydrukowania plakaty akcji #stophejt, natomiast na stronie Amnesty International znajdziemy raport „Cyberprzemoc krzywdzi naprawdę”.

Koordynacją działań marki Grześki przy tym projekcie zajmuje się dom mediowy Initiative.

Źródło: Colian

Dodatkowe informacje:

*Cyberprzemoc badania SW Research na zlecenie Amnesty International, 2023 r.
**Hejt nie jest OK. Rozmowa z ministrą Aleksandrą Gajewską i radczynią prawną Katarzyną Kosicką-Polak

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PROMO SHOW: Wspólne Siły Branży i Mediów Międzynarodowych
Szerokie wsparcie medialne od partnerów – czołowych izb branżowych i mediów, zapewniły PROMO SHOW międzynarodową promocję wydarzenia i dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w Europie i poza jej granicami.
DIMAQ Voice #55: projektowania tożsamości marki, regulacje w komunikacji elektronicznej, handel online
Jak ewoluuje branding w erze cyfrowej? W jaki sposób nowe przepisy i wyroki sądowe wpłyną na targetowanie reklam? Co warto zrobić, aby jak najlepiej wykorzystać ostatnie tygodnie roku i zwiększyć ROI w handlu mobilnym? Już 17 grudnia o godzinie 15:00 rusza 55. edycja DIMAQ Voice – bezpłatnego wydarzenia online dla pasjonatów i profesjonalistów branży...
 Obiektywy Voigtlander APO Ultron 90 mm f/2,0
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
 Obiektywy Voigtlander Nokton 28 mm f/1,5
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów bezlusterkowych Sony E.
Lidl Polska inspiruje do pomagania na pokazie świątecznego spotu
W środę, 4 grudnia, w warszawskim Kinogramie odbyło się wyjątkowe spotkanie połączone z pokazem świątecznego spotu Lidl Polska, wyreżyserowanego przez oscarowego reżysera Toma Hoopera. Wśród zgromadzonych gości pojawili się klienci – zwycięzcy konkursów organizowanych przez podcasterkę Natalię Kusiak i aktora Macieja Musiała, dziennikarze, a także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764