logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Harnaś w nowym spocie TV zagrzewa do kibicowania

  PR 27.04.2018, przeczytano 1351 razy

Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego marki Harnaś, w której Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców – „Orłów Harnasia”! To część działań marki związanych ze zbliżającymi się sportowymi emocjami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-harnas-w-nowym-spocie-tv-zagrzewa-do-kibicowania,36330,artykul.html

Spot „Orły Harnasia” jest częścią nowej kampanii, w której Harnaś powołuje całą Polskę do drużyny kibiców. Wciela się w postać zagrzewającego do kibicowania dyrygenta, a cały stadion skanduje razem z nim „Orły Harnasia! Od Tater, aż do Podlasia!”. Reklama jest od 23 kwietnia emitowana w Internecie oraz w stacjach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i w kanałach tematycznych.

W ramach kampanii marka podjęła współpracę z Tomaszem Hajto, znanym i lubianym komentatorem sportowym. Duet Harnaś – Hajto, będzie wspierał aktywności w Internecie, m.in. na funpage'u Harnasia na Facebook'u. Harnaś będzie miał również swoją sekcję na stronie internetowej "Przeglądu Sportowego", która będzie promowana w ramach serwisów Onet.pl. W punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci w różnych aktywacjach i konkursach organizowanych przez sklepy handlu tradycyjnego i nowoczesnego będą mogli wygrać główny rekwizyt kibiców czyli flagę Orłów Harnasia! W sklepach będą również dedykowane materiały POSM. Wszystkie działania starują przed majówką.

Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję - Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsberg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764