logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Incola rozpoczęła współpracę z agencją Pitted Cherries

  PR 27.03.2019, przeczytano 541 razy

Agencja Pitted Cherries jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywnej obecności marki Incola w obszarze mediów społecznościowych. Dodatkowym elementem kampanii jest wykreowanie i wprowadzenie do komunikacji marketingowej postaci Brand Hero.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-incola-rozpoczela-wspolprace-z-agencja-pitted-cherries,381833,artykul.html

Incola to polska marka produkująca wyroby bezglutenowe, której korzenie sięgają 2011 roku. W jej ofercie można znaleźć szeroką gamę bezglutenowych chlebów i ciast, mąk, makaronów, produktów śniadaniowych oraz szybkich przekąsek.

- Naszym celem jest budowanie coraz mocniejszej pozycji na polskim rynku. Intensyfikujemy działania marketingowe i wzmacniamy komunikację z konsumentami. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest rozwój naszego profilu na Facebooku oraz stworzenie postaci Brand Hero - mówi Anna Raczek, Specjalistka ds. Marketingu marki Incola. - Do realizacji tego zadania wybraliśmy agencję Pitted Cherries. Przekonały nas ich kreatywne pomysły oraz bogate doświadczenie w realizacji projektów dla marek spożywczych - dodaje.

Po stronie agencji działania będzie koordynowała Ewelina Radowicz, Account Manager.

- Bardzo cieszymy się z tej współpracy. Praca dla Incoli to dla nas wyróżnienie i wyzwanie. Dzięki takim markom dieta bezglutenowa nie musi kojarzyć się z przymusem i wyrzeczeniami. W społeczeństwie rośnie także świadomość dot. nietolerancji glutenu. Dla nas to ważne i odpowiedzialne zadanie, aby ta świadomość była coraz większa - komentuje Ewelina Radowicz.

Źródło: Pitted Cherries

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764