Agencja Pitted Cherries jest odpowiedzialna za strategię i koncepcję kreatywnej obecności marki Incola w obszarze mediów społecznościowych. Dodatkowym elementem kampanii jest wykreowanie i wprowadzenie do komunikacji marketingowej postaci Brand Hero.
Incola to polska marka produkująca wyroby bezglutenowe, której korzenie sięgają 2011 roku. W jej ofercie można znaleźć szeroką gamę bezglutenowych chlebów i ciast, mąk, makaronów, produktów śniadaniowych oraz szybkich przekąsek.
- Naszym celem jest budowanie coraz mocniejszej pozycji na polskim rynku. Intensyfikujemy działania marketingowe i wzmacniamy komunikację z konsumentami. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest rozwój naszego profilu na Facebooku oraz stworzenie postaci Brand Hero - mówi Anna Raczek, Specjalistka ds. Marketingu marki Incola. - Do realizacji tego zadania wybraliśmy agencję Pitted Cherries. Przekonały nas ich kreatywne pomysły oraz bogate doświadczenie w realizacji projektów dla marek spożywczych - dodaje.
Po stronie agencji działania będzie koordynowała Ewelina Radowicz, Account Manager.
- Bardzo cieszymy się z tej współpracy. Praca dla Incoli to dla nas wyróżnienie i wyzwanie. Dzięki takim markom dieta bezglutenowa nie musi kojarzyć się z przymusem i wyrzeczeniami. W społeczeństwie rośnie także świadomość dot. nietolerancji glutenu. Dla nas to ważne i odpowiedzialne zadanie, aby ta świadomość była coraz większa - komentuje Ewelina Radowicz.
Źródło: Pitted Cherries