logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami

  PR 30.11.2020, przeczytano 861 razy
ilustracja

​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-jennifer-lopez-w-grudniu-z-influencerkami,389387,artykul.html

​Zapach Promise Jennifer Lopez Promise to kwiatowo-drzewna woda perfumowana inspirowana charyzmatyczną artystką. Nazwa produktu nawiązuje do słów samej J.Lo, która zachęca kobiety do składania obietnic samym sobie, aby stawały się lepsze każdego dnia, bez względu na pojawiające się przeszkody. Na początku listopada wystartowała kampania w mediach online, w ramach której realizowane są emisje dzienne i video na dużych formatach na portalach kobiecych, działania mobile z niestandardowymi kreacjami oraz programmatic.

​Na początku grudnia kampanię wzmocni aktywacja z udziałem influencerek, które dostaną od J.Lo spersonalizowane pudełka z wodą toaletową Promise i podpisem samej Jennifer Lopez. W działania promocyjne w kanałach social media zaangażowane będą m.in: Karolina Pisarek, Żaklina Ta Dinh, Klaudia El Dursi, Malwina Wędzikowska oraz Marcelina Zawadzka. Kampania, która potrwa do 15 grudnia, jest inspirowana akcją, w której Jennifer wysłała podobne paczki swoim przyjaciołom. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764