logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Johnson’s uruchamia warsztaty on-line

  PR 18.07.2017, przeczytano 545 razy
ilustracjastrzałka

Koncepcję kreatywną warsztatów on-line oraz kontent video przygotowała agencja SYZYGY Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-johnson%E2%80%99s-uruchamia-warsztaty-on-line,33151,artykul.html

W tym roku marka JOHNSON’S po raz kolejny zorganizowała warsztaty dla rodziców i położnych. Tym razem ich tematem była rola snu w rozwoju dziecka.

Aby umożliwić wszystkim zainteresowanym dostęp do wiedzy merytorycznej przekazywanej podczas warsztatów, JOHNSON’S wspólnie z agencją SYZYGY Warsaw przygotował serię 5 filmów będących kontynuacją offline-owego projektu warsztatów. Widzowie oglądając filmy podglądają kameralne spotkanie w domach rodzin, otrzymując cenną dawkę wiedzy podaną w naturalny sposób.

Cykl filmów stanowi część kampanii digitalowej marki JOHNSON’S. Za koncept i kreację, a także za wsparcie na profilu marki na Facebook-u i nadzór nad kampanią odpowiada agencja SYZYGY Warsaw, wszystkie odcinki wyprodukowała Papaya Films.

SYZYGY Warsaw współpracuje z marką JOHNSON’S od stycznia 2017.

Źródło: SYZYGY Warsaw

www.syzygy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764