logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Jupiter dołączyła do grona klientów Touch.pr

  PR 12.12.2022, przeczytano 162 razy

Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka owoców - Jupiter. Firmy Prima Group i Prima 2000, do których należy nowy brand, obsługę w zakresie social media i influencer marketingu w całości powierzyły agencji TOUCH.PR


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-jupiter-dolaczyla-do-grona-klientow-touch.pr,398314,artykul.html

Do wiodących działań agencji należy stworzenie planu komunikacji, uwzględniającego aktywność zwłaszcza w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik-Tok). Współpraca obejmuje także realizację prac w ramach influencer marketingu.

Za obsługę marki Jupiter odpowiada wrocławski oddział agencji TOUCH.PR: Dominika Szalek-Kanofocka - senior account manager oraz Hanna Krawiec - junior account manager ze strategicznym wsparciem CEO agencji TOUCH.PR - Sandry Kaczmarek.

TOUCH.PR jest najmłodszym członkiem Związku Firm Public Relations. Agencja obsługuje m.in. takie marki jak Żabka Polska, Gatta, Storm, Coram, Bionigree, OKAM. W 2022r. TOUCH.PR uhonorowano nagrodą Złotych Spinaczy za realizację projektu wilcza for/rest.

Źródło: TOUCH.PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie
Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia...
Heinz stworzył wyspę Fortnite
Heinz stworzył grę,  której celem jest rzucenie światła na pogarszający się stan zdrowia gleby na świecie.
Raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022”
Skuteczne budowanie przewag konkurencyjnych wiąże się z dziś wykorzystywaniem najnowocześniejszych dostępnych narzędzi. Jednymi z najpopularniejszych w ostatnim czasie stają się rozwiązania z dziedziny AI, które wspierają biznesy na przeróżnych frontach. Tematyce tej poświęcony jest raport „Artificial Intelligence SumUp for Business 2022” przygotowany we...
Bartosz Walat prelegentem konferencji I love Marketing & Technology
Bartosz Walat, senior copywriter w VMLY&R Poland, poprowadzi prezentację w bloku I love seo & content. W prezentacji pod tytułem "Już wystarczy tego contentu, naprawdę" Bartosz poruszy temat nadprodukcji treści, czyli pułapki, w którą sami czasem wpadamy.
Ultraszybki internet 5G od Plusa
Plus w ramach nowej platformy komunikacyjnej opublikował nowy spot z udziałem Anny Smołowik, Filipa Orlińskiego i Wojciecha Mecwaldowskiego. Zgodnie z założeniami platformy, spot w lekkim i swobodnym stylu pokazuje praktyczne możliwości 5G – tym razem pokazujemy jak 5G sprawdza się w grach. „Dźwignie wszystko i nie laguje” – czyli wszystko, czego potrzebują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764