Wiodący polski producent boczku, a zarazem firma z blisko stuletnią tradycją, rozpoczęła szeroko zakrojoną współpracę z agencją INSIGNIA. Agencja odpowiada za stworzenie dedykowanego serwisu www.lubienaboczku.pl oraz kreowanie wizerunku marki Kaminiarz w sieci.
Początek współpracy przypada na rok jubileuszu, jaki obchodzi firma Kaminiarz, założona w 1926 roku. Umowa została podpisana na 12 miesięcy. Współpraca z INISIGNIĄ obejmuje stworzenie portalu branded contentowego lubienaboczku.pl, prowadzenie kampanii zasięgowych, działania promocyjne w najważniejszych serwisach kulinarnych oraz aktywizację marki w kanałach social media. W strategii przewidziano również współpracę z blogerami kulinarnymi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie przepisów dedykowanych marce Kaminiarz.
Kampanią chcemy pokazać jak dodanie boczku wzbogaca smak potrawy oraz aromatyczność dań, gwarantując sukces kulinarny – Daniel Ratajczak, Marketingu & PR Manager, Kaminiarz. – Będziemy inspirowali zarówno amatorów, jak i profesjonalistów z kanału HoReCa, przypominając przy okazji, że boczek w polskiej tradycji kulinarnej, obecny jest nie przypadkowo od zawsze.
Współpraca z marką Kaminiarz to przykład kolejnych działań dla branży FMCG, w której mamy bogate, wieloletnie doświadczenie. Wykorzystując potencjał brandu i produktu oraz otwartość Klienta na nowoczesną formę komunikacji, wierzymy, że już wkrótce produkty marki Kaminiarz na stałe zagoszczą w polskich kuchniach – Agnieszka Cachro, Client Service Director, Agencja INSIGNIA.
Kaminiarz to rodzinna marka obecna na polskim rynku od 1926 roku. Firma jest liderem wśród producentów boczku w Polsce. Od lat specjalizacją marki pozostaje produkcja różnych wariantów boczku. W ofercie marki znajdują się także produkty bezglutenowe. Kaminiarz dostarcza swoje wyroby zarówno branży HoReCa, jak i największym sieciom handlowym w Polsce.
W ramach prowadzonych działań agencja INSIGNIA odpowiada za strategię komunikacji, kreację, obsługę działań content marketingowych i social media.
Źródło: Insignia