logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Keter Poland z działaniami PR

  PR 15.05.2019, przeczytano 111 razy
ilustracjastrzałka

Firma Keter Poland rozpoczęła działania wizerunkowo – reklamowe, promujące meble i akcesoria ogrodowe. Tegoroczne hasło kampanii „Create amazing spaces”, zachęca do urządzania ogrodów, tarasów czy balkonów w taki sposób aby zaaranżowane przestrzenie dawały możliwość do jak najczęstszego spędzania czasu wolnego  na powietrzu w gronie rodziny, przyjaciół czy delektowania się chwilą tylko dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-keter-poland-z-dzialaniami-pr,382449,artykul.html

Od początku marca firma Keter Poland po raz kolejny powierzyła agencji Heima PR przeprowadzenie działań public relations, prowadzenie biura prasowego oraz współpracę z influencerami.

- Przygotowując tegoroczną kampanię chcemy zachęcić Polaków do tworzenia niezwykłym miejsc w swoich ogrodach, na balkonach czy tarasach. Okres wiosenno – letni to idealny moment na to, aby jak najwięcej czasu spędzać z rodziną na powietrzu w pięknej scenerii celebrując najpiękniejsze chwile. Szeroki asortyment naszej firmy obejmuje meble, akcesoria i domki ogrodowe, które sprawdzą się zarówno w dużych jak i małych przestrzeniach. Wiemy, że polscy konsumenci są bardzo świadomi zakupów, dlatego oferowane przez nas produkty, są najwyższej jakości i spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – powiedział Adam Skalski  dyrektor ds. marketingu Keter Poland.

Kampania reklamowa zaplanowana została w czasopismach o tematyce ogrodowej, Internecie oraz jako plansza sponsorska w kanałach grupy TVN Media i potrwa do czerwca.

Hasło kampanii stworzył zespół Keter, a za kreacje graficzne odpowiada agencja reklamowa Flamink.

Źródło: Heima PR

www.heimapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

On Board Think Kong rozpoczyna współpracę z MSD Polska. Agencja będzie odpowiedzialna za wsparcie komunikacji korporacyjnej firmy w kanałach social media.
Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!
W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.
Trzy nowe obiektywy Voigtlander
Firma Foxfoto – dystrybutor marki Voigtlander – ma przyjemność przedstawić trzy nowe obiektywy.
Nowy Ambasador marki Crock-Pot w Polsce
Crock-Pot, producent wysokiej jakości wolnowarów, pionier i lider w kategorii urządzeń do wolnego gotowania, rozpoczyna współpracę z Janem Kuroniem – kucharzem znanym z przywiązania do tradycyjnych polskich smaków oraz zamiłowania do sezonowych produktów.
Nowe osoby w client service 180heartbeats + Jung v Matt
Urszula Łysenko-Tomczuk i Katarzyna Guzik dołączyły do działu obsługi klienta agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764