logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Keter Poland z działaniami PR

  PR 15.05.2019, przeczytano 423 razy
ilustracjastrzałka

Firma Keter Poland rozpoczęła działania wizerunkowo – reklamowe, promujące meble i akcesoria ogrodowe. Tegoroczne hasło kampanii „Create amazing spaces”, zachęca do urządzania ogrodów, tarasów czy balkonów w taki sposób aby zaaranżowane przestrzenie dawały możliwość do jak najczęstszego spędzania czasu wolnego  na powietrzu w gronie rodziny, przyjaciół czy delektowania się chwilą tylko dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-keter-poland-z-dzialaniami-pr,382449,artykul.html

Od początku marca firma Keter Poland po raz kolejny powierzyła agencji Heima PR przeprowadzenie działań public relations, prowadzenie biura prasowego oraz współpracę z influencerami.

- Przygotowując tegoroczną kampanię chcemy zachęcić Polaków do tworzenia niezwykłym miejsc w swoich ogrodach, na balkonach czy tarasach. Okres wiosenno – letni to idealny moment na to, aby jak najwięcej czasu spędzać z rodziną na powietrzu w pięknej scenerii celebrując najpiękniejsze chwile. Szeroki asortyment naszej firmy obejmuje meble, akcesoria i domki ogrodowe, które sprawdzą się zarówno w dużych jak i małych przestrzeniach. Wiemy, że polscy konsumenci są bardzo świadomi zakupów, dlatego oferowane przez nas produkty, są najwyższej jakości i spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – powiedział Adam Skalski  dyrektor ds. marketingu Keter Poland.

Kampania reklamowa zaplanowana została w czasopismach o tematyce ogrodowej, Internecie oraz jako plansza sponsorska w kanałach grupy TVN Media i potrwa do czerwca.

Hasło kampanii stworzył zespół Keter, a za kreacje graficzne odpowiada agencja reklamowa Flamink.

Źródło: Heima PR

www.heimapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764