Firma Keter Poland rozpoczęła działania wizerunkowo – reklamowe, promujące meble i akcesoria ogrodowe. Tegoroczne hasło kampanii „Create amazing spaces”, zachęca do urządzania ogrodów, tarasów czy balkonów w taki sposób aby zaaranżowane przestrzenie dawały możliwość do jak najczęstszego spędzania czasu wolnego na powietrzu w gronie rodziny, przyjaciół czy delektowania się chwilą tylko dla siebie.
Od początku marca firma Keter Poland po raz kolejny powierzyła agencji Heima PR przeprowadzenie działań public relations, prowadzenie biura prasowego oraz współpracę z influencerami.
- Przygotowując tegoroczną kampanię chcemy zachęcić Polaków do tworzenia niezwykłym miejsc w swoich ogrodach, na balkonach czy tarasach. Okres wiosenno – letni to idealny moment na to, aby jak najwięcej czasu spędzać z rodziną na powietrzu w pięknej scenerii celebrując najpiękniejsze chwile. Szeroki asortyment naszej firmy obejmuje meble, akcesoria i domki ogrodowe, które sprawdzą się zarówno w dużych jak i małych przestrzeniach. Wiemy, że polscy konsumenci są bardzo świadomi zakupów, dlatego oferowane przez nas produkty, są najwyższej jakości i spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – powiedział Adam Skalski dyrektor ds. marketingu Keter Poland.
Kampania reklamowa zaplanowana została w czasopismach o tematyce ogrodowej, Internecie oraz jako plansza sponsorska w kanałach grupy TVN Media i potrwa do czerwca.
Hasło kampanii stworzył zespół Keter, a za kreacje graficzne odpowiada agencja reklamowa Flamink.
Źródło: Heima PR