logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Keter Poland z działaniami PR

  PR 15.05.2019, przeczytano 126 razy
ilustracjastrzałka

Firma Keter Poland rozpoczęła działania wizerunkowo – reklamowe, promujące meble i akcesoria ogrodowe. Tegoroczne hasło kampanii „Create amazing spaces”, zachęca do urządzania ogrodów, tarasów czy balkonów w taki sposób aby zaaranżowane przestrzenie dawały możliwość do jak najczęstszego spędzania czasu wolnego  na powietrzu w gronie rodziny, przyjaciół czy delektowania się chwilą tylko dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-keter-poland-z-dzialaniami-pr,382449,artykul.html

Od początku marca firma Keter Poland po raz kolejny powierzyła agencji Heima PR przeprowadzenie działań public relations, prowadzenie biura prasowego oraz współpracę z influencerami.

- Przygotowując tegoroczną kampanię chcemy zachęcić Polaków do tworzenia niezwykłym miejsc w swoich ogrodach, na balkonach czy tarasach. Okres wiosenno – letni to idealny moment na to, aby jak najwięcej czasu spędzać z rodziną na powietrzu w pięknej scenerii celebrując najpiękniejsze chwile. Szeroki asortyment naszej firmy obejmuje meble, akcesoria i domki ogrodowe, które sprawdzą się zarówno w dużych jak i małych przestrzeniach. Wiemy, że polscy konsumenci są bardzo świadomi zakupów, dlatego oferowane przez nas produkty, są najwyższej jakości i spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – powiedział Adam Skalski  dyrektor ds. marketingu Keter Poland.

Kampania reklamowa zaplanowana została w czasopismach o tematyce ogrodowej, Internecie oraz jako plansza sponsorska w kanałach grupy TVN Media i potrwa do czerwca.

Hasło kampanii stworzył zespół Keter, a za kreacje graficzne odpowiada agencja reklamowa Flamink.

Źródło: Heima PR

www.heimapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Druga Twarz Instalatora - nowa kampania marki Purmo
Marka Purmo, rozpoczęła nową kampanię wizerunkową - “Druga Twarz Instalatora”. Inicjatywa skupia się na specjalistach, którzy współpracują z fińskim producentem. Cel? Zmiana image’u, jaki posiadają “budowlańcy”, poprzez pokazanie ich drugiego oblicza. W ramach kampanii zrealizowano 7 profesjonalnych filmów i sesji zdjęciowych,...
Michał Sęk i Tomasz Bujok creative directorami w 180heartbeats + Jung v Matt
Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt jako creative directorzy dołączyli Michał Sęk i Tomasz Bujok. Będą wspierać w zarządzaniu działem kreacji Mikołaja Sadowskiego, chief creative officera & partnera.  
BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce wykorzystał w kampanii technologię deep fake
Deep fake to technologia, o której coraz głośniej w świecie internetu i nie tylko. W skrócie, jest to technika obróbki obrazu, polegająca na nałożeniu twarzy konkretnej osoby na dowolną postać przy użyciu sztucznej inteligencji. W praktyce oznacza to, że możemy zobaczyć jak pewne osoby mówią rzeczy, których nigdy by nie powiedziały.
Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach. Pod hasłem „Gramy Razem” kampania przedstawia wsparcie, jakiego udziela lidze partner tytularny PKO Bank Polski. Spoty emitowane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Równolegle...
Rozpoczęła się Kampania „Sprawdzony - Niekręcony”
Wystartowała Kampania Uczciwych Sprzedawców Aut Używanych „Sprawdzony – Niekręcony”, mająca na celu wprowadzenie na polskim rynku sprzedaży aut używanych nowy standard - PISEMNĄ GWARANCJĘ PRZEBIEGU.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764