logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Keter Poland z działaniami PR

  PR 15.05.2019, przeczytano 158 razy
ilustracjastrzałka

Firma Keter Poland rozpoczęła działania wizerunkowo – reklamowe, promujące meble i akcesoria ogrodowe. Tegoroczne hasło kampanii „Create amazing spaces”, zachęca do urządzania ogrodów, tarasów czy balkonów w taki sposób aby zaaranżowane przestrzenie dawały możliwość do jak najczęstszego spędzania czasu wolnego  na powietrzu w gronie rodziny, przyjaciół czy delektowania się chwilą tylko dla siebie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-keter-poland-z-dzialaniami-pr,382449,artykul.html

Od początku marca firma Keter Poland po raz kolejny powierzyła agencji Heima PR przeprowadzenie działań public relations, prowadzenie biura prasowego oraz współpracę z influencerami.

- Przygotowując tegoroczną kampanię chcemy zachęcić Polaków do tworzenia niezwykłym miejsc w swoich ogrodach, na balkonach czy tarasach. Okres wiosenno – letni to idealny moment na to, aby jak najwięcej czasu spędzać z rodziną na powietrzu w pięknej scenerii celebrując najpiękniejsze chwile. Szeroki asortyment naszej firmy obejmuje meble, akcesoria i domki ogrodowe, które sprawdzą się zarówno w dużych jak i małych przestrzeniach. Wiemy, że polscy konsumenci są bardzo świadomi zakupów, dlatego oferowane przez nas produkty, są najwyższej jakości i spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – powiedział Adam Skalski  dyrektor ds. marketingu Keter Poland.

Kampania reklamowa zaplanowana została w czasopismach o tematyce ogrodowej, Internecie oraz jako plansza sponsorska w kanałach grupy TVN Media i potrwa do czerwca.

Hasło kampanii stworzył zespół Keter, a za kreacje graficzne odpowiada agencja reklamowa Flamink.

Źródło: Heima PR

www.heimapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w...
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.
Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764