W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.
- Uznanie Klientów i zaufanie jakie pokładają w marce Klif to efekt konsekwentnego budowania wizerunku Klifu i długoletnie umacnianie pozycji marki w segmencie premium. Spójna komunikacja, bardzo wyraźna, wyjątkowa identyfikacja wizualna oraz idące za tym oferta i dobór najemców zaowocowały tym, że zbudowaliśmy silną, pozytywnie postrzeganą markę – podkreśla Agnieszka Beata Sawicka reprezentująca Dom Mody Klif.
– Ofertę uzupełniają różnorodne udogodnienia dla Klientów, dzięki którym zakupy są prawdziwą przyjemnością i relaksem dla naszych Gości – dodaje Michał Bogaczyński reprezentujący Galerię Klif w Gdyni.
Proces weryfikacji rynkowej jaki przechodzą firmy, by otrzymać tytuł Superbrands jest bardzo surowy. Do badania nie można się zgłosić, laureaci wybierani są na podstawie rygorystycznego procesu certyfikacji i dopiero po otrzymaniu pozytywnej opinii mogą uzyskać tytuł Superbrands.
Proces oparty jest na dwóch etapach: największym badaniu konsumenckim na polskim rynku (realizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek) i głosowaniu powołanej przez Superbrands Rady Marek, która składa się z wybitnych ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR i brandingu. Marki oceniane są każdorazowo w ramach kategorii, w których funkcjonują. O przyznaniu tytułu Superbrands decydują połączone wyniki obydwu etapów postępowania kwalifikacyjnego.
Najważniejszym czynnikiem, który decyduje czy dana firma zostanie uhonorowana tytułem Superbrands jest Indeks Siły Marki czyli różnica polecania i odradzania danej marki. Poza tym pod uwagę brane są inne opinie konsumentów m.in. zaufanie, atrakcyjny wizerunek i wysoka jakość. Dopiero te wyniki oceniają powołani eksperci.
Marka Klif tytuł Superbrands otrzymała już po raz trzeci.
Źródło: Dom Mody Klif