logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Kliff z tytułem Superbrands 2019

  PR 16.11.2018, przeczytano 748 razy
ilustracjastrzałka

W XIII edycji konkursu Superbrands – największego niezależnego badania siły marek w Polsce klienci postawili na Klif. Badanie konsumenckie prowadzone w ramach tego plebiscytu wskazało właśnie centra handlowe Klif jako najsilniejszą markę na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-kliff-z-tytulem-superbrands-2019,380159,artykul.html

- Uznanie Klientów i zaufanie jakie pokładają w marce Klif to efekt konsekwentnego budowania wizerunku Klifu i długoletnie umacnianie pozycji marki w segmencie premium. Spójna komunikacja, bardzo wyraźna, wyjątkowa identyfikacja wizualna oraz idące za tym oferta i dobór najemców zaowocowały tym, że zbudowaliśmy silną, pozytywnie postrzeganą markę – podkreśla Agnieszka Beata Sawicka reprezentująca Dom Mody Klif.

– Ofertę uzupełniają różnorodne udogodnienia dla Klientów, dzięki którym zakupy są prawdziwą przyjemnością i relaksem dla naszych Gości – dodaje Michał Bogaczyński reprezentujący Galerię Klif w Gdyni.

Proces weryfikacji rynkowej jaki przechodzą firmy, by otrzymać tytuł Superbrands jest bardzo surowy. Do badania nie można się zgłosić, laureaci wybierani są na podstawie rygorystycznego procesu certyfikacji i dopiero po otrzymaniu pozytywnej opinii mogą uzyskać tytuł Superbrands.

Proces oparty jest na dwóch etapach: największym badaniu konsumenckim na polskim rynku (realizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek) i głosowaniu powołanej przez Superbrands Rady Marek, która składa się z wybitnych ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR i brandingu. Marki oceniane są każdorazowo w ramach kategorii, w których funkcjonują. O przyznaniu tytułu Superbrands decydują połączone wyniki obydwu etapów postępowania kwalifikacyjnego.

Najważniejszym czynnikiem, który decyduje czy dana firma zostanie uhonorowana tytułem Superbrands jest Indeks Siły Marki czyli różnica polecania i odradzania danej marki. Poza tym pod uwagę brane są inne opinie konsumentów m.in. zaufanie, atrakcyjny wizerunek i wysoka jakość.  Dopiero te wyniki oceniają powołani eksperci.

Marka Klif tytuł Superbrands otrzymała już po raz trzeci.

Źródło: Dom Mody Klif

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764