logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Kneipp stworzyła kanał podcastów z ekspertami

  PR 30.06.2021, przeczytano 510 razy
ilustracja

Marka Kneipp, u której podstaw leży filozofia Sebastiana Kneippa uznana za niematerialne dziedzictwo kulturowe UNESCO, edukuje w zakresie pięciu filarów (wody, ruchu, odżywiania, roślin oraz równowagi) i właśnie wypuściła serię podcastów „Świat Kneippa”, które można odsłuchać na YouTubie oraz na Spotify. To działania będące elementem kampanii „Naturalnie szczęśliwe”, inicjatywy skierowanej do kobiet, która ma na celu pokazywanie im drogi do naturalnego szczęścia. Jak dotąd w podcastach Kneippa pojawiły się ekspertki kampanii, m.in. Agnieszka Cegielska, Agata Ziemnicka oraz Ola Żelazo, które rozmawiały z wybitnymi dziennikarkami np. Anną Kalczyńska, Beatą Sadowską, czy Kingą Burzyńską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-kneipp-stworzyla-kanal-podcastow-z-ekspertami,392094,artykul.html

Na kanale „Świat Kneippa” dotychczas ukazało się pięć odcinków – rozmów poświęconych sposobom na zdrowe i dobre życie w równowadze. Marka Kneipp wraz z wybitnymi ekspertkami edukuje i podpowiada, jak w prosty sposób można prowadzić zrównoważone życie pełne szczęścia oraz miłości. Jak zwolnić i wyciszyć się, zaakceptować swoje niedoskonałości, doceniać własne dokonania, a przede wszystkim żyć bliżej natury, aby czerpać z niej siłę, spokój i spełnienie. Do inspirujących rozmów zaproszono uznane dziennikarki, które w swojej codziennej pracy skupiają się również na dobrostanie kobiet.

Endorfiną w styczeń, czyli rusz się po zdrowie” to pierwsza rozmowa, w której Kinga Burzyńska rozmawia z Olą Żelazo, instruktorką fitness i dyplomowaną instruktorką jogi na temat ruchu, i roli aktywności fizycznej w naszym życiu oraz jej wpływu na nasze zdrowie psychiczne i fizyczne.

Delektuj się wodą, w prostocie płynie siła” to spotkanie dziennikarki Beaty Sadowskiej z dr n. med. Malgorzatą Jachacz-Łopatą, fizjoterapeutką i ekspertką kampanii „Naturalnie szczęśliwe” poświęcone filarowi Woda, w której odkrywają one jej moc, siłę jej prostoty mówiąc o właściwościach leczniczych prostych domowych zabiegów z jej wykorzystaniem.

Karm się (z) miłością” rozmowa psychodietetyczek Agaty Ziemnickiej, założycielki Fundacji „Kobiety Bez Diety” i ekspertki Kneipp z Katarzyną Błażejewską-Stuhr z tej samej fundacji. Panie poruszają niezwykle istotne aspekty sposobu, w jaki postrzegamy odżywianie oraz konsekwencji, jakie to niesie zarówno dla zdrowia fizycznego jak i dla akceptacji ciała i zdrowia psychicznego.

W odcinku o tytule „Nie(d)ocenione skarby natury” Anna Kalczyńska i Agnieszka Cegielska poruszają kwestię czerpania z naturalnego bogactwa tego, co nas otacza. Panie rozmawiają o następstwach naszego oddalania się od natury. Poruszają tematy ziołolecznictwa, mocy roślin, obcowania z naturą, otaczania się nią i powrotu do bliskości i kontaktu z nią.

„Żyj radośnie. Żyj uważnie”

Aleksandra Potykanowicz, psycholożka specjalizująca się w psychologii pozytywnej i ekspertka Kneipp oraz dziennikarka Olga Kozierowska rozmawiają o uważności, dobrostanie i równowadze. Poruszają takie kwestie jak praktyka wdzięczności, jako sposób na dobre i szczęśliwe życie, czy definicja sukcesu. To pełne ciepła spotkanie o tym jak odnaleźć radość, jak żyć lepiej i uważnie.

Podcasty dostępne są na kanale You Tube Kneipp Polska oraz na kanale „Świat Kneippa” na Spotify

Źródło: KNEIPP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764