logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Kneipp stworzyła kanał podcastów z ekspertami

  PR 30.06.2021, przeczytano 408 razy
ilustracja

Marka Kneipp, u której podstaw leży filozofia Sebastiana Kneippa uznana za niematerialne dziedzictwo kulturowe UNESCO, edukuje w zakresie pięciu filarów (wody, ruchu, odżywiania, roślin oraz równowagi) i właśnie wypuściła serię podcastów „Świat Kneippa”, które można odsłuchać na YouTubie oraz na Spotify. To działania będące elementem kampanii „Naturalnie szczęśliwe”, inicjatywy skierowanej do kobiet, która ma na celu pokazywanie im drogi do naturalnego szczęścia. Jak dotąd w podcastach Kneippa pojawiły się ekspertki kampanii, m.in. Agnieszka Cegielska, Agata Ziemnicka oraz Ola Żelazo, które rozmawiały z wybitnymi dziennikarkami np. Anną Kalczyńska, Beatą Sadowską, czy Kingą Burzyńską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-kneipp-stworzyla-kanal-podcastow-z-ekspertami,392094,artykul.html

Na kanale „Świat Kneippa” dotychczas ukazało się pięć odcinków – rozmów poświęconych sposobom na zdrowe i dobre życie w równowadze. Marka Kneipp wraz z wybitnymi ekspertkami edukuje i podpowiada, jak w prosty sposób można prowadzić zrównoważone życie pełne szczęścia oraz miłości. Jak zwolnić i wyciszyć się, zaakceptować swoje niedoskonałości, doceniać własne dokonania, a przede wszystkim żyć bliżej natury, aby czerpać z niej siłę, spokój i spełnienie. Do inspirujących rozmów zaproszono uznane dziennikarki, które w swojej codziennej pracy skupiają się również na dobrostanie kobiet.

Endorfiną w styczeń, czyli rusz się po zdrowie” to pierwsza rozmowa, w której Kinga Burzyńska rozmawia z Olą Żelazo, instruktorką fitness i dyplomowaną instruktorką jogi na temat ruchu, i roli aktywności fizycznej w naszym życiu oraz jej wpływu na nasze zdrowie psychiczne i fizyczne.

Delektuj się wodą, w prostocie płynie siła” to spotkanie dziennikarki Beaty Sadowskiej z dr n. med. Malgorzatą Jachacz-Łopatą, fizjoterapeutką i ekspertką kampanii „Naturalnie szczęśliwe” poświęcone filarowi Woda, w której odkrywają one jej moc, siłę jej prostoty mówiąc o właściwościach leczniczych prostych domowych zabiegów z jej wykorzystaniem.

Karm się (z) miłością” rozmowa psychodietetyczek Agaty Ziemnickiej, założycielki Fundacji „Kobiety Bez Diety” i ekspertki Kneipp z Katarzyną Błażejewską-Stuhr z tej samej fundacji. Panie poruszają niezwykle istotne aspekty sposobu, w jaki postrzegamy odżywianie oraz konsekwencji, jakie to niesie zarówno dla zdrowia fizycznego jak i dla akceptacji ciała i zdrowia psychicznego.

W odcinku o tytule „Nie(d)ocenione skarby natury” Anna Kalczyńska i Agnieszka Cegielska poruszają kwestię czerpania z naturalnego bogactwa tego, co nas otacza. Panie rozmawiają o następstwach naszego oddalania się od natury. Poruszają tematy ziołolecznictwa, mocy roślin, obcowania z naturą, otaczania się nią i powrotu do bliskości i kontaktu z nią.

„Żyj radośnie. Żyj uważnie”

Aleksandra Potykanowicz, psycholożka specjalizująca się w psychologii pozytywnej i ekspertka Kneipp oraz dziennikarka Olga Kozierowska rozmawiają o uważności, dobrostanie i równowadze. Poruszają takie kwestie jak praktyka wdzięczności, jako sposób na dobre i szczęśliwe życie, czy definicja sukcesu. To pełne ciepła spotkanie o tym jak odnaleźć radość, jak żyć lepiej i uważnie.

Podcasty dostępne są na kanale You Tube Kneipp Polska oraz na kanale „Świat Kneippa” na Spotify

Źródło: KNEIPP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
Okocim Jasne & Andrzejrysuje.pl - współpraca marki i  rysownika
Marka Okocim przełamuje nudę w segmencie lagerów. Dzięki współpracy z Andrzej Rysuje na rynku pojawiły się puszki z zabawnymi komiksami rysownika. Unikalne opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764