logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”

  PR 24.03.2023, przeczytano 576 razy
ilustracja

O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie takie treści można znaleźć na kanale „Pomysł na Dom”, którego partnerem została marka KRISPOL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-krispol-partnerem-kanalu-youtube-_pomysl-na-dom_,399391,artykul.html

W Polsce od dawna panuje prawdziwy szał na programy związane z tematyką budowlaną, remontową i wykończeniową. Polacy poszukają sposobów na urządzanie wnętrz domów, a media społecznościowe okazują się w tym przypadku najlepszym źródłem inspiracji. Program „Pomysł na dom” doskonale wpisuje się w ten trend, prezentując branżowe nowości, pomysły na niestandardowe miejsca zamieszkania i patenty wnętrzarskie. Ciekawe projekty, robiące wrażenie realizacje oraz niebanalne pomysły na to, jak zamieszkać - w programie „Pomysł na dom” możemy dowiedzieć się, jak mieszkają inni oraz jak budować w oparciu o aktualne trendy i nowinki technologiczne.

Marka KRISPOL Partnerem kanału na YouTube „Pomysł na Dom”

Podjęcie się budowy, remontu lub termomodernizacji domu nie należy do łatwych zadań.  W ich trakcie trzeba wziąć pod uwagę nie tylko wygląd, aktualne trendy i możliwości, ale także komfort i funkcjonalność przestrzeni. Nawet jeżeli plan i przeprowadzenie modernizacji lub budowy domu zlecimy profesjonalistom, nadal potrzebne są konkretne wytyczne, aby ich praca zmierzała w odpowiednim kierunku, a efekt końcowy spełnił oczekiwania lokatorów. Gdzie szukać inspiracji? Jak sprawić, aby wykończone wnętrze było funkcjonalne, komfortowe i z pomysłem? W czterech odcinkach programu „Pomysł na dom” Marcin Garbaciak, Ekspert marki KRISPOL, udzielił fachowej porady dotyczącej stolarki otworowej oraz przybliżył korzyści wynikające z zastosowania konkretnych, dopasowanych do inwestycji rozwiązań.

Odcinek 1: Domek dróżnika

Maciej i jego żona kupili stary dom dróżnika kolejowego z działką za 90 tys. zł. Przed sprzedażą musieli przekonać poprzednich właścicieli, że zachowają jego unikatowy charakter i nie zakryją pięknej czerwonej cegły grubą warstwą docieplenia i tynku. Tak też się stało, a dom zyskał drugie życie.

Starych domów poddawanych renowacji jest w naszym kraju coraz więcej. Wspólnie z Kubą Jankowskim, prowadzącym program, Ekspert marki KRISPOL doradził, w jaki sposób przeprowadzić termomodernizację, aby w przyszłości zyskać oszczędności i czym kierować się podczas dokonywania wyboru stolarki okiennej dla domu, który ma już kilka dekad życia za sobą.

Źródło: KRISPOL Sp. z o.o.

www.krispol.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764