logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Krispol Partnerem kanału Youtube „Pomysł na Dom”

  PR 24.03.2023, przeczytano 579 razy
ilustracja

O tym, że Polacy są wielkimi miłośnikami mediów społecznościowych nie trzeba nikogo przekonywać. Przemawia za tym fakt, że większość z nich nie wyobraża sobie dnia bez chwili poświęconej na przeglądnie Facebooka, Instagrama czy YouTube’a. Media społecznościowe pozwalają wypełnić wolny czas oraz są źródłem ciekawego i wartościowego contentu. Właśnie takie treści można znaleźć na kanale „Pomysł na Dom”, którego partnerem została marka KRISPOL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-krispol-partnerem-kanalu-youtube-_pomysl-na-dom_,399391,artykul.html

W Polsce od dawna panuje prawdziwy szał na programy związane z tematyką budowlaną, remontową i wykończeniową. Polacy poszukają sposobów na urządzanie wnętrz domów, a media społecznościowe okazują się w tym przypadku najlepszym źródłem inspiracji. Program „Pomysł na dom” doskonale wpisuje się w ten trend, prezentując branżowe nowości, pomysły na niestandardowe miejsca zamieszkania i patenty wnętrzarskie. Ciekawe projekty, robiące wrażenie realizacje oraz niebanalne pomysły na to, jak zamieszkać - w programie „Pomysł na dom” możemy dowiedzieć się, jak mieszkają inni oraz jak budować w oparciu o aktualne trendy i nowinki technologiczne.

Marka KRISPOL Partnerem kanału na YouTube „Pomysł na Dom”

Podjęcie się budowy, remontu lub termomodernizacji domu nie należy do łatwych zadań.  W ich trakcie trzeba wziąć pod uwagę nie tylko wygląd, aktualne trendy i możliwości, ale także komfort i funkcjonalność przestrzeni. Nawet jeżeli plan i przeprowadzenie modernizacji lub budowy domu zlecimy profesjonalistom, nadal potrzebne są konkretne wytyczne, aby ich praca zmierzała w odpowiednim kierunku, a efekt końcowy spełnił oczekiwania lokatorów. Gdzie szukać inspiracji? Jak sprawić, aby wykończone wnętrze było funkcjonalne, komfortowe i z pomysłem? W czterech odcinkach programu „Pomysł na dom” Marcin Garbaciak, Ekspert marki KRISPOL, udzielił fachowej porady dotyczącej stolarki otworowej oraz przybliżył korzyści wynikające z zastosowania konkretnych, dopasowanych do inwestycji rozwiązań.

Odcinek 1: Domek dróżnika

Maciej i jego żona kupili stary dom dróżnika kolejowego z działką za 90 tys. zł. Przed sprzedażą musieli przekonać poprzednich właścicieli, że zachowają jego unikatowy charakter i nie zakryją pięknej czerwonej cegły grubą warstwą docieplenia i tynku. Tak też się stało, a dom zyskał drugie życie.

Starych domów poddawanych renowacji jest w naszym kraju coraz więcej. Wspólnie z Kubą Jankowskim, prowadzącym program, Ekspert marki KRISPOL doradził, w jaki sposób przeprowadzić termomodernizację, aby w przyszłości zyskać oszczędności i czym kierować się podczas dokonywania wyboru stolarki okiennej dla domu, który ma już kilka dekad życia za sobą.

Źródło: KRISPOL Sp. z o.o.

www.krispol.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764