Spółka technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z marką Księgarnie Świat Książki (Dressler Dublin Sp. z o.o.) www.swiatksiazki.pl.
Działania reklamowe Euvic 360e-com dla marki Księgarnie Świat Książki, objęły swoim zakresem usługę display retargetingu. Jedną z największych zalet retargetingu jest fakt, iż pozwala na dotarcie z przekazem do anonimowych użytkowników, którzy opuścili sklep nie finalizując zakupów. Dzięki wdrożeniu tej technologii do swojej strategii marketingowej Księgarnie Świat Książki, znacznie zwiększą szanse na wzrost sprzedaży w swoim e-sklepie.
- Duży wpływ na decyzję o współpracy z Euvic 360e-com miała otwartość, elastyczność, zrozumienie naszych potrzeb oraz wysoki wskaźnik skuteczności. Właśnie te elementy, ostatecznie zdecydowały o nawiązaniu współpracy – mówi Ewa Kenigsman, Dyrektor ds. e-commerce w Księgarnie Świat Książki.
Źródło: EUVIC 360e-com