logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Levann Anny i Roberta Lewandowskich klientem Grow Now

  PR 07.07.2021, przeczytano 513 razy

Grow Now, najnowsza agencja należąca do Group One, wprowadza markę Anny i Roberta Lewandowskich Levann na polskie i zagraniczne marketplace’y, takie jak: Amazon, Kaufaland, eBay i Allegro. Współpraca obejmuje przygotowanie i wdrożenie pełnego modelu biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-levann-anny-i-roberta-lewandowskich-klientem-grow-now,392185,artykul.html

Levann, marka założona przez Annę i Roberta Lewandowskich, rozpocznie dystrybucję swoich produktów poprzez nowe kanały sprzedaży, takie jak - Amazon, Kaufland, eBay oraz Allegro. Kompleksowym wprowadzeniem marki na wspomniane marketplace’y, zajmie się agencja Grow Now, będąca częścią Group One.

- Zakres naszych prac z Grow Now obejmuje znacznie więcej niż wyłącznie plan wsparcia marketingowego. Agencja zaproponowała pełen ownership projektu, czyli kompleksową obsługę wszystkich aspektów związanych z wprowadzeniem marki Levann na odpowiednie marketplace-y: począwszy od logistyki, przez kwestie prawne, strategię sprzedażową, na przygotowaniu odpowiednich kreacji kończąc - mówi Norbert Sobotka Chief Commercial Director w Levann.

Współpraca z Grow Now to kolejny krok w zacieśnieniu biznesowych relacji Levann i Group One. Markę Levann w zakresie digital marketingu obsługuje agencja SalesTube.

Źródło: Grow Now

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ale, że będą chcieli amerykańcom swoje chipsy wciskać?

avatar użytkownika
,

Pozostają Ci domysły.  

Najnowsze w tym dziale

Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
Nowa osoba na pokładzie Spotlight Agency
Do Spotlight Agency na stanowisko senior influencer managerki dołączyła Magda Den. Będzie odpowiedzialna za zarządzanie kampaniami Natalii Natsu Karczmarczyk. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w influencer marketingu oraz produkcji i zarządzaniu eventami. 
Kupon Wow! promuje marki własne Kaufland
Jak wynika z badań, 39% Polaków chętnie wyszukuje i korzysta z dostępnych promocji1. W odpowiedzi na zainteresowanie, jakim cieszą się kolejne wyzwania akcji kupon WOW!, Kaufland stworzył ponownie okazję do skorzystania ze specjalnych zniżek. Już od 11 sierpnia użytkownicy programu PAYBACK, kupując marki własne w sklepach sieci Kaufland, będą mogli zaoszczędzić...
Pociąg do Lajkonika – kampania Lajkonik Junior
Wysoka jakość, delikatny smak i atrakcyjne, różnorodne kształty. Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, czyli produkty Lajkonik Junior wyróżniają się na sklepowych półkach i są chętnie wybierane przez konsumentów. To przekąski, które idealnie sprawdzą się m.in. podczas wakacyjnych podróży. Do tego właśnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764