logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Levann Anny i Roberta Lewandowskich klientem Grow Now

  PR 07.07.2021, przeczytano 844 razy

Grow Now, najnowsza agencja należąca do Group One, wprowadza markę Anny i Roberta Lewandowskich Levann na polskie i zagraniczne marketplace’y, takie jak: Amazon, Kaufaland, eBay i Allegro. Współpraca obejmuje przygotowanie i wdrożenie pełnego modelu biznesowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-levann-anny-i-roberta-lewandowskich-klientem-grow-now,392185,artykul.html

Levann, marka założona przez Annę i Roberta Lewandowskich, rozpocznie dystrybucję swoich produktów poprzez nowe kanały sprzedaży, takie jak - Amazon, Kaufland, eBay oraz Allegro. Kompleksowym wprowadzeniem marki na wspomniane marketplace’y, zajmie się agencja Grow Now, będąca częścią Group One.

- Zakres naszych prac z Grow Now obejmuje znacznie więcej niż wyłącznie plan wsparcia marketingowego. Agencja zaproponowała pełen ownership projektu, czyli kompleksową obsługę wszystkich aspektów związanych z wprowadzeniem marki Levann na odpowiednie marketplace-y: począwszy od logistyki, przez kwestie prawne, strategię sprzedażową, na przygotowaniu odpowiednich kreacji kończąc - mówi Norbert Sobotka Chief Commercial Director w Levann.

Współpraca z Grow Now to kolejny krok w zacieśnieniu biznesowych relacji Levann i Group One. Markę Levann w zakresie digital marketingu obsługuje agencja SalesTube.

Źródło: Grow Now

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764