logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Marka Lipton po raz kolejny wspiera WOŚP

  PR 09.01.2024, przeczytano 682 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lipton po raz kolejny wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.  Już 7. raz marka wypuściła limitowaną serie opakowań kultowej herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-marka-lipton-po-raz-kolejny-wspiera-wosp,402671,artykul.html

W tym roku po raz kolejny Lipton łączy siły z WOŚP. Wsparcie najpopularniejszej w Polsce zbiórki o charakterze charytatywnym, to szansa, by pomóc tym, którzy tej pomocy najbardziej potrzebują. 

Jesteśmy niezmiernie dumni, że kolejny rok możemy rozgrzać serca milionów Polaków razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku kontynuujemy kampanie pod hasłem: “Poczuj moc dobra”, co oznacza, że marka Lipton czerpie dobro z natury i dzieli się nim z innymi. Zależy nam na tym, by za naszymi słowami szły również czyny, dlatego angażujemy się we wsparcie takich inicjatyw jak Finał WOŚP i zachęcamy wszystkich naszych konsumentów do wspólnego grania z Orkiestrą” – mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager  

Z okazji 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 28 stycznia, Lipton zaplanował liczne aktywności związane z wydarzeniem. 

Już tydzień przed Finałem na błoniach PGE Narodowego pojawi się symboliczny kubek o nietypowej formie z trzema uchami, który od lat jest ikoną współpracy marki Lipton z Orkiestrą oraz towarzyszy Jurkowi Owsiakowi podczas każdego Finału WOŚP. Ogromny kubek o wysokości dwóch metrów zostanie umieszczony na specjalnej podstawie, pełniącej rolę ławki grzewczej dla wszystkich uczestników, którzy będą chcieli się rozgrzać i zrelaksować w trakcie wydarzenia.

Podczas 32. Finału WOŚP, 28 stycznia 2024 r., Lipton zaprasza wszystkich zainteresowanych, wolontariuszy i hojnych darczyńców do specjalnej strefy partnerskiej oraz mobilnego Lipton Bike’u na błoniach PGE Narodowego w Warszawie. Tam będzie można delektować się gorącą, aromatyczną herbatą Lipton, która rozgrzeje ciało i serca. Goście studia będą mogli skorzystać z wyjątkowego herbacianego atelier prowadzonym przez doświadczonych Teabaristów marki Lipton.

Dla wsparcia zbiórki Fundacji marka Lipton przygotowała specjalne aukcje charytatywne, z których dochód zostanie przeznaczony na cel 32. Finału WOŚP. Wśród atrakcji znajduje się unikalne doświadczenie udziału w profesjonalnych warsztatach „Herbata w Miksologii” prowadzonych przez Teabaristę Lipton, Juliana Karewicza, oraz ikoniczny trójuszny kubek Lipton z odręcznym autografem Jurka Owsiaka, podpisany podczas Finału.

Limitowana wersja herbaty Lipton Yellow Label z projektem spod ręki Jurka Owsiaka jest już dostępna na półkach sklepowych w całej Polsce w ilości ponad 7 milionów sztuk. Granie z WOŚP, to wyjątkowa okazja dla społeczności i miłośników herbaty do wsparcia szczytnego celu.

Działania towarzyszące 32. Finałowi WOŚP są wspierane przez kampanię reklamową w telewizji i online, outdoorze, aktywności na platformach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz działania PR. Za koncept kreatywny i obsługę PR kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, natomiast za planowanie mediów - PHD Media Direction i DRUM Polska.

Źródło: Huta 19 im. Joachima Fersengelda

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ASICS wspiera sportowców w walce z hejtem
ASICS potwierdza swoje zaangażowanie we wspieranie zdrowia psychicznego sportowców poprzez nową inicjatywę, mającą na celu ochronę przed nękaniem i cyberprzemocą. W związku z badaniami przeprowadzonymi na Uniwersytecie Loughborough w Londynie, wykazującymi wzrost liczby sportowców doświadczających hejtu w Internecie, marka oferuje swoim ambasadorom dostęp do usług...
Empik wita w klubie – nowa platforma komunikacji
5 lipca Empik startuje z nową platformą marki i kampanią wizerunkową obejmującą szerokozasięgowe działania TV, radio, digital, media społecznościowe, OOH i direct marketing. Idea kreatywna „Witaj w klubie” jest silnie związana z tożsamością marki i bogatym dziedzictwem Empiku, który zaczynał swoją historię ponad 75 lat temu właśnie jako klub. A teraz – dzięki...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar I 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
Heytex Ecotex Frontlit w ofercie Antalis
Baner, który nie zawiera PVC? Materiał, który jest ultralekki, ale superwytrzymały? Wakacje już się zaczęły, ale nasi Zieloni Bohaterowie nie zwalniają tempa. Powitajcie jedną z naszych nowości – Heytex Ecotex Frontlit.
Pils odświeża identyfikację i komunikację
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, podkreślając lokalność Pilsa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764