logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Luksja zmienia agencję: Nowe rozdanie w mediach społecznościowych

  PR 10.05.2018, przeczytano 1585 razy

Od 1 kwietnia marka Luksja powierzyła Tailor Made PR prowadzenie stałej komunikacji w social mediach. Pierwsze efekty współpracy można już zobaczyć na oficjalnym kanale marki w aplikacji Instagram @marka_luksja. Do tej pory agencja odpowiadała za działania PR dla marki Luksja oraz innych marek z portfolio firmy PZ Cussons (Carex, Original Source, Morning Fresh).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-luksja-zmienia-agencje%3A-nowe-rozdanie-w-mediach-spolecznosciowych,36434,artykul.html

- Marka Luksja rozpoczęła z Tailor Made PR nowe rozdanie w mediach społecznościowych. Obrana taktyka skupia się na Instagramie, pod który przygotowaliśmy dedykowany content podczas sesji zdjęciowej. To właśnie w tym medium w chwili obecnej mamy największy potencjał komunikacyjny dla marki. Szczególnie budując synergię z działaniami PR.  – wyjaśnia Edwin Zasada, Strategy Director w Tailor Made PR.

To już kolejna marka, która w tym roku powiększyła portfolio Tailor Made PR, łącząc tym samy m.in. działania z obszaru PR oraz social media. Z kompleksowych usług agencji w zakresie digital marketingu, korzystają również takie marki jak adidas, Kompania Piwowarska (Żubr, Prażubr, Lech, Redd’s, Tyskie), Mattel (Mega Bloks, Fisher-Price), Nesperta (hi hybrid), PZ Cussons (Luksja, Carex), czy SINSKIN.

Źródło: Tailor Made PR

www.tailormadepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764