Od 1 kwietnia marka Luksja powierzyła Tailor Made PR prowadzenie stałej komunikacji w social mediach. Pierwsze efekty współpracy można już zobaczyć na oficjalnym kanale marki w aplikacji Instagram @marka_luksja. Do tej pory agencja odpowiadała za działania PR dla marki Luksja oraz innych marek z portfolio firmy PZ Cussons (Carex, Original Source, Morning Fresh).
- Marka Luksja rozpoczęła z Tailor Made PR nowe rozdanie w mediach społecznościowych. Obrana taktyka skupia się na Instagramie, pod który przygotowaliśmy dedykowany content podczas sesji zdjęciowej. To właśnie w tym medium w chwili obecnej mamy największy potencjał komunikacyjny dla marki. Szczególnie budując synergię z działaniami PR. – wyjaśnia Edwin Zasada, Strategy Director w Tailor Made PR.
To już kolejna marka, która w tym roku powiększyła portfolio Tailor Made PR, łącząc tym samy m.in. działania z obszaru PR oraz social media. Z kompleksowych usług agencji w zakresie digital marketingu, korzystają również takie marki jak adidas, Kompania Piwowarska (Żubr, Prażubr, Lech, Redd’s, Tyskie), Mattel (Mega Bloks, Fisher-Price), Nesperta (hi hybrid), PZ Cussons (Luksja, Carex), czy SINSKIN.
Źródło: Tailor Made PR