logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Maestro wśród Młodych Marek Sukcesu

  PR 07.02.2017, przeczytano 743 razy
ilustracjastrzałka

Maestro – wiodąca marka produktowa Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. – otrzymała wyróżnienie w plebiscycie „Młoda Marka Sukcesu“ organizowanym przez wiodący ogólnopolski dziennik „Rzeczpospolita“.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-maestro-wsrod-mlodych-marek-sukcesu,31337,artykul.html

Już po raz szósty redakcja „Rzeczpospolitej“ zaprosiła firmy – właścicieli młodych polskich marek – do udziału w konkursie „Młoda Marka Sukcesu“. Wystartowały brandy stworzone specjalnie na krajowy rynek, które zadebiutowały po 1 stycznia 2009 roku i uzyskały co najmniej 7 mln zł przychodów ze sprzedaży w 2015 roku.

Rada Polskich Marek (kapituła konkursu) składająca się z przedstawicieli firm – właścicieli znanych polskich znaków towarowych – doceniła linię produktów Maestro, którą w 2013 roku stworzyły ZM Henryk Kania S.A. Rada brała pod uwagę m.in. rozpoznawalność oraz efektywność i dynamikę rozwoju poszczególnych marek. Linia Maestro otrzymała wyróżnienie.

W ciągu czterech lat Maestro zwiększyło sprzedaż o kilkadziesiąt procent, a wg GfK Polonia wraz z innymi produktami firmy, trafiło w 2015 roku do 7,5 mln gospodarstw domowych w Polsce. Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A. tłumaczy, co stoi za sukcesem marki Maestro: – Produkty linii Henryk Kania Maestro to kwintesencja mistrzowskiego podejścia do wyrobów wędliniarskich. Tradycyjne receptury udoskonalane od pokoleń, selekcjonowane przyprawy z różnych stron świata oraz wędzenie dymem bukowo-olchowym gwarantują jakość i smak wyrobów linii Maestro, za które pokochali ją klienci.

Nagradzane produkty

Minione kilkanaście miesięcy obfituje w nagrody dla ZM Henryk Kania w tym także dla produktów Maestro. W styczniu 2016 roku brązowy medal w konursie „Najlepszy Produkt 2016 – Wybór Konsumentów” przyznawany na podstawie ogólnopolskiego badania realizowanego przez GfK Polonia, otrzymały kabanoski żurawinowe Maestro. W czerwcu w konkursie „Przeboje FMCG” wyróżnienie otrzymała linie parówek oraz kabanosów Maestro 120 g. We wrześniu z kolei, kabanos pieczony Maestro odznaczony został srebrną Perłą FMCG, a parówki brązową. Już w styczniu 2017 złoty medal w konkursie „Najlepszy Produkt 2017 – Wybór Konsumentów” otrzymały parówki z szynki, a brązowy kabanoski Maestro o smaku klasycznym.

Maestro – wiodąca marka na rynku

Maestro to wiodąca marka wędliniarska Zakładów Mięsnych Henryk Kania S.A. – czołowego przetwórcy na polskim rynku z przychodami rocznymi na poziomie ponad 1 mld zł. Maestro mieści się w kategorii mainstream premium i oferuje wysokiej jakości wyroby wędliniarskie, na które przede wszystkim składają się kabanosy, a także kiełbasa krakowska, szynka wędzona oraz pasztet i trzy rodzaje wędlin plastrowanych. Maestro koncentruje się na oferowaniu produktów wysokiej jakości – bez dodatku glutaminianu monosodowego, fosforanów czy sztucznych barwników.

Jeden z liderów w kategorii kabanosów

Największym sukcesem rynkowym marki jest osiągnięcie pozycji v-ce lidera w ujęciu ilościowym i wartościowym w rynku kabanosów, co jest sukcesem tym większym, iż Maestro jest młodą marką. Co więcej, wspólnie z kabanosami oferowanymi pod brandem Henryk Kania, kabanosy Maestro były liderem kabanosów paczkowanych wg Gfk Polonia na koniec 2015 roku wyprzedzając wieloletniego lidera w tej kategorii.

Źródło: ZM Henryk Kania S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764