logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Mazurski Smak z kampanią „To bierze się z natury”

  PR 13.07.2021, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu marka Mazurski Smak rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową, pod hasłem „To bierze się z natury”. Dzięki nowym działaniom wizerunkowym jeszcze większe grono konsumentów pozna produkty, powstające z najwyższej jakości polskiego mleka, których wyróżnikiem jest smak kojarzący się z naturalnością, sielskością, spokojem, a także wiejskim i czystym klimatem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-mazurski-smak-z-kampania-_to-bierze-sie-z-natury_,392253,artykul.html

Mazurski Smak w malarskiej formie

Pyszny, naturalny smak i tradycyjna receptura płynąca prosto z Mazur. Właśnie takie są twarogi, masła, śmietany oraz mleka i maślanki marki Mazurski Smak. Produkty przywodzą na myśl uwielbiane smaki z kuchni naszych babć. „To bierze się z natury”, czyli tegoroczna nazwa kampanii zaskakuje oryginalną formą, a wyróżniające się akwarelowe kreacje odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty pochodzenia marki. Intensywne działania w połączeniu z malarską formą zapewnią dobrą widoczność kampanii, której celem jest zachęcenie konsumentów do spróbowania produktów, perfekcyjnie łączących tradycję z nowoczesnością.

Korzystając z kontekstu mazurskiego lata, w lipcu i sierpniu działania skierowane będą na silną obecność marki w telewizji, przestrzeni miejskiej na nośnikach typu citylight w całej Polsce, a także intensywną kampanię internetową. Na stronie mazurskismak.pl opowiemy o mazurskim pochodzeniu marki i podkreślimy, dlaczego nasze korzenie przekładają się na smak i jakość produktów mlecznych pod marką Mazurski Smak. Pokażemy flagowe produkty marki komunikowane w ramach kampanii oraz pełen asortyment, aby konsumenci mogli zapoznać się z całą dostępną i szeroką ofertą produktów. Dodamy także kilka wybranych przepisów i przekierujemy użytkowników na portal www.najlepszewkuchni.pl, gdzie znajdą różne smakowite zastosowania produktów Mazurskiego Smaku.

- Nasze działania zbudują szeroką świadomość marki oraz jej znanych i cenionych produktów. Zależy nam na podkreśleniu ich naturalnego pochodzenia, ponieważ powstają w najczystszym ekologicznie regionie kraju. Kampania ma pokazywać konsumentom, że w swoich sklepach mogą sięgać po naturalne, smaczne i wysokiej jakości produkty mleczne pod marką Mazurski Smak. - Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialne są agencje Los Mejores, Wavemaker i Clear Channel.

Źródło: SM Mlekpol

www.mlekpol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r.

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje reklamowe rosły w reklamie internetowej, telewizyjnej, radiowej, reklamie zewnętrznej, kinie oraz w dziennikach,...
Kampanie Performance Max obejmują cały system reklamowy Google, oferując markom i firmom większe możliwości nawiązania kontaktu z klientami. Dostęp do szerokiej gamy różnorodnych elementów pozwala dostosować format reklamy do potrzeb różnych klientów. Świetne kreacje przekładają się na wyniki – reklamodawcy, którzy poprawili...
Group One awansuje w klimatycznym rankingu CDP
Group One po raz drugi ujawniło swoje działania i politykę klimatyczną na globalnej platformie CDP, która uznawana jest za złoty standard dla korporacyjnych raportów środowiskowych. W tegorocznym raporcie, w którym swoją ocenę zdecydowały się ujawnić 104 firmy z Polski, Group One otrzymało ocenę “B-” awansując względem poprzedniego badania o...
Panasonic Lumix S 28-200mm F4-7.1 Macro O.I.S. (S-R28200) - mały obiektyw z dużym zoomem
Panasonic przedstawia obiektyw LUMIX S 28-200mm F4-7.1 MACRO O.I.S. (S-R28200) oparty na standardzie mocowania L-Mount. Zaprojektowany z największą dbałością o każdy szczegół, zarówno pod względem optycznym, jak i mechanicznym, nowy obiektyw LUMIX S 28-200mm jest najmniejszym i najlżejszym* na świecie obiektywem z dużym zoomem. Jego długość całkowita wynosi...
Sony Portable Data Transmitter - szybki transfer wideo i zdjęć przez 5G
Firma Sony ogłosiła wprowadzenie na rynek nowego, dedykowanego, przenośnego nadajnika PDT-FP1, który umożliwia przesyłanie materiałów wideo i zdjęć z dużą szybkością i niskimi opóźnieniami przez sieci 5G. Po podłączeniu do kamery*1, urządzenie służące do komunikacji bezprzewodowej będzie wykorzystywane w sytuacjach, w których wymagana jest szybkość od momentu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764