logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Mazurski Smak z kampanią „To bierze się z natury”

  PR 13.07.2021, przeczytano 345 razy
ilustracjastrzałka

W lipcu marka Mazurski Smak rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową, pod hasłem „To bierze się z natury”. Dzięki nowym działaniom wizerunkowym jeszcze większe grono konsumentów pozna produkty, powstające z najwyższej jakości polskiego mleka, których wyróżnikiem jest smak kojarzący się z naturalnością, sielskością, spokojem, a także wiejskim i czystym klimatem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-mazurski-smak-z-kampania-_to-bierze-sie-z-natury_,392253,artykul.html

Mazurski Smak w malarskiej formie

Pyszny, naturalny smak i tradycyjna receptura płynąca prosto z Mazur. Właśnie takie są twarogi, masła, śmietany oraz mleka i maślanki marki Mazurski Smak. Produkty przywodzą na myśl uwielbiane smaki z kuchni naszych babć. „To bierze się z natury”, czyli tegoroczna nazwa kampanii zaskakuje oryginalną formą, a wyróżniające się akwarelowe kreacje odwołują się do sentymentu, jakim Polacy darzą Krainę Wielkich Jezior i prezentują im największe atuty pochodzenia marki. Intensywne działania w połączeniu z malarską formą zapewnią dobrą widoczność kampanii, której celem jest zachęcenie konsumentów do spróbowania produktów, perfekcyjnie łączących tradycję z nowoczesnością.

Korzystając z kontekstu mazurskiego lata, w lipcu i sierpniu działania skierowane będą na silną obecność marki w telewizji, przestrzeni miejskiej na nośnikach typu citylight w całej Polsce, a także intensywną kampanię internetową. Na stronie mazurskismak.pl opowiemy o mazurskim pochodzeniu marki i podkreślimy, dlaczego nasze korzenie przekładają się na smak i jakość produktów mlecznych pod marką Mazurski Smak. Pokażemy flagowe produkty marki komunikowane w ramach kampanii oraz pełen asortyment, aby konsumenci mogli zapoznać się z całą dostępną i szeroką ofertą produktów. Dodamy także kilka wybranych przepisów i przekierujemy użytkowników na portal www.najlepszewkuchni.pl, gdzie znajdą różne smakowite zastosowania produktów Mazurskiego Smaku.

- Nasze działania zbudują szeroką świadomość marki oraz jej znanych i cenionych produktów. Zależy nam na podkreśleniu ich naturalnego pochodzenia, ponieważ powstają w najczystszym ekologicznie regionie kraju. Kampania ma pokazywać konsumentom, że w swoich sklepach mogą sięgać po naturalne, smaczne i wysokiej jakości produkty mleczne pod marką Mazurski Smak. - Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiedzialne są agencje Los Mejores, Wavemaker i Clear Channel.

Źródło: SM Mlekpol

www.mlekpol.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764