logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Międzychód wraca na rynek i zapowiada szeroką kampanię

  PR 31.07.2014, przeczytano 4320 razy
ilustracjastrzałka

Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, wraca na rynek. Produkty firmy, do tej pory dobrze znane w Wielkopolsce, z początkiem sierpnia trafią do sklepów w całym kraju. Sprzedaż wesprze szeroka kampania reklamowa oraz działania PR, za które odpowiada agencja Q&A Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-miedzychod-wraca-na-rynek-i-zapowiada-szeroka-kampanie,22300,artykul.html

Wszystkie produkty zyskają nowe etykiety podkreślające istotne dla marki wartości: tradycję, lokalność i bliskość natury. Wartości te znajdą też odzwierciedlenie w komunikacji marketingowej marki. Firma planuje kampanię w najpopularniejszych stacjach TV, działania w Internecie i prasie handlowej, a także materiały POS.

Za kompleksową obsługą PR firmy odpowiada agencja Q&A Communications. Q&A została wyłoniona w drodze przetargu zorganizowanego przez spółkę Międzychód Nowicka. Do obowiązków agencji należy m.in. przygotowanie kompleksowej strategii PR, PR kryzysowy oraz media relations, w tym pełnienie funkcji rzecznika prasowego. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Q&A Communications

Dodatkowe informacje:

Fabryka w Międzychodzie funkcjonuje od 1904 roku. Wielkopolscy konsumenci pamiętają powstające w niej ketchupy czy ogórki. Wraz z powrotem na rynek, marka rozszerzyła swoje portfolio. Oprócz tradycyjnych dań gotowych czy przetworów warzywno-owocowych znajdą się zbilansowane dania gotowe. Misją Międzychodu i jej nowego inwestora jest dostarczenie konsumentom żywności wysokiej jakości, pozbawionej sztucznych dodatków: konserwantów, aromatów czy barwników.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AI w kampanii SOS Wioski Dziecięce
Jak mogłyby wyglądać szkoły w Zimbabwe dzięki wsparciu darczyńców Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce? SUPERMASSIVE pomaga to sobie wyobrazić. W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Sceny w spocie zostały zarówno stworzone od podstaw,...
Logo Superbet na koszulkach GKS Katowice
Historyczny awans do ekstraklasy po blisko 20 latach niebytu w elicie, perspektywa przeprowadzki na nowoczesny stadion oraz ogłoszenie nowego sponsora głównego. Kibice GKS Katowice mogą ostatnio czuć się ostatnio jak we śnie, ale nie muszą się budzić. To prawda, że GieKSa właśnie podpisała trzyletnią umowę z Superbet, rekordową w historii klubu! – Obejmujemy...
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa. W ramach kontraktu zawartego na dwa lata, marka pozostaje oficjalnym sponsorem i bukmacherem klubu z Częstochowy zwiększając jednak swoje zaangażowanie pod względem wartości umowy oraz świadczeń marketingowych.
PZU sponsorem 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne UCI World Tour 2024. Największy polski ubezpieczyciel jest też sponsorem oficjalnym jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu - Klasyfikacji Górskiej.
Agnieszka Sienkiewicz z córką w kampanii Bioliq
Marka Bioliq (Aflofarm Farmacja Polska) z dumą prezentuje najnowszy spot reklamowy swojego bestsellerowego produktu – intensywnego serum rewitalizującego. Kampanię reklamową wyróżnia wyjątkowa obsada, w reklamie wystąpiła bowiem popularna aktorka Agnieszka Sienkiewicz wraz ze swoją uroczą córeczką Zosią.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764