logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Międzychód wraca na rynek i zapowiada szeroką kampanię

  PR 31.07.2014, przeczytano 4400 razy
ilustracjastrzałka

Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, wraca na rynek. Produkty firmy, do tej pory dobrze znane w Wielkopolsce, z początkiem sierpnia trafią do sklepów w całym kraju. Sprzedaż wesprze szeroka kampania reklamowa oraz działania PR, za które odpowiada agencja Q&A Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-miedzychod-wraca-na-rynek-i-zapowiada-szeroka-kampanie,22300,artykul.html

Wszystkie produkty zyskają nowe etykiety podkreślające istotne dla marki wartości: tradycję, lokalność i bliskość natury. Wartości te znajdą też odzwierciedlenie w komunikacji marketingowej marki. Firma planuje kampanię w najpopularniejszych stacjach TV, działania w Internecie i prasie handlowej, a także materiały POS.

Za kompleksową obsługą PR firmy odpowiada agencja Q&A Communications. Q&A została wyłoniona w drodze przetargu zorganizowanego przez spółkę Międzychód Nowicka. Do obowiązków agencji należy m.in. przygotowanie kompleksowej strategii PR, PR kryzysowy oraz media relations, w tym pełnienie funkcji rzecznika prasowego. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Q&A Communications

Dodatkowe informacje:

Fabryka w Międzychodzie funkcjonuje od 1904 roku. Wielkopolscy konsumenci pamiętają powstające w niej ketchupy czy ogórki. Wraz z powrotem na rynek, marka rozszerzyła swoje portfolio. Oprócz tradycyjnych dań gotowych czy przetworów warzywno-owocowych znajdą się zbilansowane dania gotowe. Misją Międzychodu i jej nowego inwestora jest dostarczenie konsumentom żywności wysokiej jakości, pozbawionej sztucznych dodatków: konserwantów, aromatów czy barwników.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
Valkea Media wyodrębnia dział influencer marketingu
Valkea, agencja marketingowa 360°, która od dwudziestu pięciu lat tworzy nagradzane kampanie marketingowe, łącząc innowacyjność, skuteczność i pasję, wprowadza od kwietnia nową strukturę organizacyjną, wyodrębniając dział influencer marketingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764