logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Mini rusza z kampanią modelu Countryman

  PR 20.08.2020, przeczytano 866 razy
ilustracja

Marka MINI, należąca do BMW Group, rozpoczęła komunikację najnowszej wersji modelu MINI Countryman, zarówno w wersji benzynowej, jak i hybrydy plug-in. Kampania realizowana jest pod głównym hasłem „Frajda bez kompromisów”.  Różne warianty tego hasła pojawiają się w kolejnych spotach, w zależności od eksponowanej akurat cechy czy funkcjonalności samochodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-mini-rusza-z-kampania-modelu-countryman,388160,artykul.html

Hasło „Frajda bez kompromisów” ma na celu podkreślenie, że MINI Countryman to wszechstronny, kompaktowy suv. Dzięki wielości istotnych cech oraz posiadanych rozwiązań i funkcjonalności pozwala odczuwać charakterystyczną dla MINI frajdę z jazdy – bez konieczności ustępstw i kompromisów.

Kampania realizowana jest w telewizji oraz w digitalu. Za jej koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakup mediów Mediaplus oraz Initiative.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764